Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin käydä baarissa että löytäisin miehen itselleni

Vierailija
21.05.2023 |

Mutten kehtaa lähteä yksin

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kehtaa? On paljon helpompaa lähestyä yksinäistä naista kuin sellaista, jolla on kaveri kyljessä kiinni.

Vierailija
2/44 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kehtaa? On paljon helpompaa lähestyä yksinäistä naista kuin sellaista, jolla on kaveri kyljessä kiinni.

Tuttavien takia, jos sattuu olemaan. Baari on uusi paikka minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä tapana lähestyä yksinäistä naista.

Vierailija
4/44 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä tapana lähestyä yksinäistä naista.

On. Ja baareja riittää. Kaikissa ei voi olla tuttuja yhtä aikaa.

Vierailija
5/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet tuttuja , moikkaa heitä . Mene rohkeasti välillä tanssimaan ja älä räplää kännykkää vaan katselet meinikiä niin varmasti joku lähestyy .

Vierailija
6/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mennä baariin etsimään naista kun olen raitis. Minun kohdallani ainoa keino saada naiskontakteja on deittisovellukset koska työpaikallani on muutama nainen ja nekin on varattuja. Kaupan kassalla taas en uskalla puhua mitään.

Ikisinkkumies33

Vierailija
7/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Suurin osa päihderiippuvaisia, sellasenko tahdot?

Vierailija
8/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy baareissa keikoilla. Helpompaa, jos tuntikausien yksin tiskillä/pöydässä möllöttämisen sijaan voi välillä möllöttää yksin yleisössä. Keikasta/artistista/bändistä voi saada myös jutunaihetta uusien ihmisten kanssa

Vierailija
9/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mennä baariin etsimään naista kun olen raitis. Minun kohdallani ainoa keino saada naiskontakteja on deittisovellukset koska työpaikallani on muutama nainen ja nekin on varattuja. Kaupan kassalla taas en uskalla puhua mitään.

Ikisinkkumies33

Joo kiitos, älä ala vonkaamaan kassalta. Mä olen siinä töissä, en missään lihatiskissä. Hymyilen, koska se on hyvää asiakaspalvelua, en siksi että haluan sun huomiota ja flirttiä.

Vierailija
10/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista? Hyi!

Vierailija
11/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista? Hyi!

Täällä aina neuvotaan tutustumaan miehiin tosielämässä.

Vierailija
12/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Suurin osa päihderiippuvaisia, sellasenko tahdot?

Päihderiippuvainen, jos käy baarissa? Eiköhän oikeat suurkuluttajat kisko kotonaan. Minä tykkään käydä baareissa välillä tapaamassa ystäviä, vaikken edes käytä alkoholia.

Vierailija
13/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kesällä on helppoa mennä yksin terassille, jos sisälle meno jännittää. Terassilla ihmiset on hyvällä tuulella ja juttelevat luontevasti pöydästä toiseen.

Vierailija
14/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies33

Joo kiitos, älä ala vonkaamaan kassalta. Mä olen siinä töissä, en missään lihatiskissä. Hymyilen, koska se on hyvää asiakaspalvelua, en siksi että haluan sun huomiota ja flirttiä.

Sulla on kauni hymy ;) Voinko maksaa luonnossa ostokseni? ;) Olet kaunis.

Ikisinkkumies33

Vierailija
15/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies33

Ikisinkkumies33

Tuo toimisi ainakin minuun :) kihihi

T.kassatyttö21

Vierailija
16/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari on tosi huono paikka seuran hakemiselle. Ei siellä kuule kunnolla ja kaikki on kännissä. Ihan kuule luotat vaan tinderiin.

Vierailija
17/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baari on tosi huono paikka seuran hakemiselle. Ei siellä kuule kunnolla ja kaikki on kännissä. Ihan kuule luotat vaan tinderiin.

No enpä tiedä.. ennen nettiä ja tindereitä mistään muualta ees seuraa saanu ku baarista. Varmaan 80% palstalaisten vanhemmistakin tavannut baarissa. Että kyllä sieltä löytyy

Vierailija
18/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies33

Ikisinkkumies33

Tuo toimisi ainakin minuun :) kihihi <3

T.kassatyttö21

Kuule kassatyttö, kun kumarrut alimmalle hyllylle, näkyykö narun takaa ruskea silmä?

Vierailija
19/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että huono? Baareista ja deittiapeista varmaan lähes jokainen sen kumppanin tai panon löytää. Baareissa usein alkoholi poistaa estot joten se helpottaa myös juttelua/tutustumista kunhan ei mitään kaatokännejä vedä.

Jos ihminen ei käy baareissa niin silloin oikeastaan deittiapit on ainoa mahdollisuus löytää kumppani tai edes sitä seuraa.

Työpaikoilta tai sieltä kaupasta nyt todellisuudessa erittäin harva löytää kumppania, ehkä ne kaikkein parhaimman näköiset vaan.

Vierailija
20/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies33

Ikisinkkumies33

Tuo toimisi ainakin minuun :) kihihi <3

T.kassatyttö21

Kuule kassatyttö, kun kumarrut alimmalle hyllylle, näkyykö narun takaa ruskea silmä?

Ei ole ruskea, käyn valkaisussa säännöllisesti;) tykkään kyllä flirttailla ja kumarrella miehille kaupassa. Siis niin että näkevät pyöreän peppuni. Kiva katsoa kun yrittävät esittää että eivät katso kihihi :)

T.kassatyttö21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan