Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä meni vikaan onnistui pe:n pukeutumisessamme? Vai onnistuimmeko

Vierailija
21.05.2023 |

Perjantaina kerroin, kuinka olimme mieheni kans päätimme minun ehdotuksesta pukeutua ristiin. - Kiitos vain hänelle, joka huomautti, että ilmaukseni ristiin pukeutuminen toi mieleen Fingerpori vitsin, mutta onneksi jotkut teistä sai kiinni mistä oli kyse Kiitos teille, jotka ymmärsitte!

Mies siis pukeutui ja käytti minun vaatteitani ja vastaavasti minä hänen kun suuntasimme illalla ns. viihteelle.

Vosiko joku vielä kertoa miltä kokeilumme kuullosti? - Toki voin kertoa myös miten meidän ilta jatkui, jos joku haluaa.

Heille, jotka eivät perjantaista postaustani lukeneet, ja heille jotka lukivat kerron kertauksena, miten pukeuduimme minä (naisena) puin ylleni hänen vaatekaapsiaan löytämäni farkkusortsit ja valkosien kauluspaidan - Niin ja ja vyön, koska ilman sitä housut tuntuivat laskeutuvan liian alas
Mies taas laittoi ylleen minun legginsit (tai tarkemmin vanhemmat legginsit, joita käytin joitain kiloja hoikempana ollessani) ja cropped -neuleeni.

Miehellä oli yllään mun vanhat legginsit (ihan hyvä kuntoset mut joita käytin kun massaa okei siis vyötärönseutu oli vähän leveämpi) ja cropped neule.

Jos joku haluais nähdä meistä näin pukeutuneen kuvan saattaa sen löytää instasta mut en laita siihen linkkiä.
.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla