Masked singer suomi kausi 5
Kun se tulee tähän voitte laittaa
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2440)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakka-Suomalaisena naurattaa tämä että luullaan sen olevan Varsinais-Suomi. Vaikka kuuluukin Varsinais-Suomeen. Mutta ovat kaksi eri asiaa.
Hulluilla halvat huvit, vakkasuomalaisilla näköjään ilmaiset. Miksi pitäisi tietää jotain tuollaista, jos ei ole ikinä sielläpäin Suomea käynytkään? :D
Oma vika jos ei ole käynyt.
Tylsää, kun Jenni paljastaa melkein kaikki hahmot heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakka-Suomalaisena naurattaa tämä että luullaan sen olevan Varsinais-Suomi. Vaikka kuuluukin Varsinais-Suomeen. Mutta ovat kaksi eri asiaa.
Hulluilla halvat huvit, vakkasuomalaisilla näköjään ilmaiset. Miksi pitäisi tietää jotain tuollaista, jos ei ole ikinä sielläpäin Suomea käynytkään? :D
No ei se kyllä mikään vika ole :D Enemminkin etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä orava osasi laulaa ihan hyvin.
Mietin kans et varmasti laulaja.
Ei todellakaan ole laulaja.
Orava on Eini. Korkeanpaikankammo löytyy ja varmaan autolla suhannut ympäri maata muutaman kuulennon verran. Nöpö taisi olla Niko Saarinen, vaikka ensin ajattelin Christoffer Strandbergiksi. Pitää vielä kuunnella uudelleen. Taapero oli Paula Noronen. Ilopilleri voisi olla Joonas Nordman, mutta en oo varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakkiksella meni tunteisiin :D:D:D:D
Janni Hussi ei todellakaan tiedä, mitä on derivointi. Eikä ole opiskellut Oulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sillä oli tosi magee laulutyyli! Ja ymmärrän sentään itse jotain musiikista 😄
Vierailija kirjoitti:
Haha Sanna Marin on laihempi
Puvu alle saa laitettua toppauksia. Mutta en kyllä usko Marinin lähtevän tällaiseen ohjelmaan mukaan.
Sanna Marin vois oikeasti osallistua tuohon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sillä oli tosi magee laulutyyli! Ja ymmärrän sentään itse jotain musiikista 😄
Magee laulutyyli ei vielä tee ihmisestä laulajaa. Ei vaikka miten ymmärtäisit musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, kun Jenni paljastaa melkein kaikki hahmot heti.
Tylsää jos arvataan oikein, ja tylsää jos arvataan väärin. Mikään ei kelpaa.