Masked singer suomi kausi 5
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2440)
Kaikkien vihje on tänään, että on edustanut Suomea Euroviisuissa
Kiuas Jarkko Ahola
Kolibri Krista Siegfrids
Maajussi Hanna Pakarinen
Vierailija kirjoitti:
Krista Siegfrids
Sanoin tätä jo eka jaksossa missä Kolibri oli. Alapeukkuja sateli. Sen on pakko olla Krista.
Vierailija kirjoitti:
Hanna
Jarkko
Essi
Helppoja on.
Katsotaan. Katsotaan ..
Kuka oli maajussi eka jaksossa?! Tuskin Hanna Pakarinen osaa muuttaa ääntään Jari "Pulkkinen" Salmen ääneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krista Siegfrids
Sanoin tätä jo eka jaksossa missä Kolibri oli. Alapeukkuja sateli. Sen on pakko olla Krista.
Ei ole. Täysin selkeästi Bess.
En oo kattonu tätä kautta niin en tiedä, mutta oliko tää eka kerta kun tuo Maajussi lauloi ihan omalla äänellään vai miks nää nyt vasta kirkuu Hanna Pakarista? Koska itse en tiedä paljoakaan Hanna Pakarisesta mutta heti kun lauloi niin mun mielestä oli hänen äänensä... Vai onko nuo vaan esittäny tyhmiä tähän asti, ei yllättäis tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kiuas on Timo Soini. Se Euroviisuvihje oli piruilua.
Olisi kyllä melkoinen jytky.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli maajussi eka jaksossa?! Tuskin Hanna Pakarinen osaa muuttaa ääntään Jari "Pulkkinen" Salmen ääneksi.
Miksi ei? Hannalla on vahva alarekisteri.
Vierailija kirjoitti:
En oo kattonu tätä kautta niin en tiedä, mutta oliko tää eka kerta kun tuo Maajussi lauloi ihan omalla äänellään vai miks nää nyt vasta kirkuu Hanna Pakarista? Koska itse en tiedä paljoakaan Hanna Pakarisesta mutta heti kun lauloi niin mun mielestä oli hänen äänensä... Vai onko nuo vaan esittäny tyhmiä tähän asti, ei yllättäis tietenkään.
Eivät ole esittäneet tyhmiä, selkeästi ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Oli ensimmäinen kerta omalla äänellä.
Bessin omat biisit eivät kyllä tee yhtään oikeutta noin upealle äänelle.