Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on tehtykin rahanvaihto vaikeaksi!

Vierailija
21.05.2023 |

Ruotsin kruunuja n. 1000 euron edestä ja missään ei ole rahanvaihtoautomaatteja. Rahanvaihtofirmat taas ryöstää summasta ison osan. Missä kannattavinta vaihtaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankissa. Kävin muutama viikko sitten Lontoossa ja vaihdoin ihan pankissa punnat itselleni. Soitin ensin pankkiin ja tilasin määrän ja seuraavana päivänä hain punnat sieltä. Ei ollu vaikeaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankissa. Kävin muutama viikko sitten Lontoossa ja vaihdoin ihan pankissa punnat itselleni. Soitin ensin pankkiin ja tilasin määrän ja seuraavana päivänä hain punnat sieltä. Ei ollu vaikeaa. 

Ottaako pankki paljon välistä vai meneekö vaan kurssin mukaan? Pitäisi siis euroja saada.

Vierailija
4/8 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene laivalle ja vaihda siellä

Vierailija
5/8 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En o ikinä vaihtanut. Mulla on Visa. Sitä vingutan kohteessa.

Vierailija
6/8 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa ei kannata käyttää käteistä, siellä korttimaksaminen on vielä suomeakin paljon yleisempää.

Vierailija
7/8 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut tällä palstalla väitettävän että ruotsissa ei käytetä käteistä. joten ap voi kertoa että mihin hän on kruunuja tarvinnut.

Vierailija
8/8 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kuullut tällä palstalla väitettävän että ruotsissa ei käytetä käteistä. joten ap voi kertoa että mihin hän on kruunuja tarvinnut.

Itse asiassa esim Gröna lundiin ei pääse edes kortilla, vaan pitää maksaa mobiililla.