Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unitulkitsijat!

Vierailija
21.05.2023 |

Miksi näen unia undulaateista?? Ovat kesyjä unissani ja laulavat.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäääää 🤯 Mä nähnyt kas viime aikoina.

Vierailija
2/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä että joku ylipainoinen mt-eläkeläismies työntyy lähiaikoina takamukseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko menneisyydessä ollut undulaatteja jossain, pidätkö undulaateista, oletko katsonut videoita niistä joka triggeröisi unen? Linnut ovat sanansaattajia, sieluja, taivaan ja maan välillä. Herkkiä ja ystävällisiä. Onko joku luonteeltaan sellainen? Linnuilla on värikkäät kauniit sulat, pehmeät. Linnut välittävät siis viestejä henkimaailmasta. Kesy luottaa sinuun, onko sellainen ystävä.

Vierailija
4/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko oikeasti unien tarkoittavan jotain? Miksi tämä palsta on täynnä ihmisiä jotka uskoo selvinnäkijöihin, horoskoopeihin, ennustajiin, yksisarvisiin ja vaikka mihin? Te olette aikuisia, mutta uskotte satuihin?

Vierailija
5/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuletko unen läpi lintujen laulun pihalta? Mielesi kääntää ne unessa undulaateiksi, tai voisiko pihallasi olla karanneita undulaatteja?

Vierailija
6/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen unesi niin, että olet herkkäuskoinen hölmö joka uskoo aivojen ja alitajunnan unessa tapahtuvaa järjestelyä jotain tarkoittavaksi. 

Vierailija
7/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruuden undulalienit ovat saapumassa, kiitos ennusmerkin kertomisesta!

Vierailija
8/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näit uutisen värjätyistä puluista ja unessasi ne muuttuivat undulaateiksi

Vierailija
9/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko oikeasti unien tarkoittavan jotain? Miksi tämä palsta on täynnä ihmisiä jotka uskoo selvinnäkijöihin, horoskoopeihin, ennustajiin, yksisarvisiin ja vaikka mihin? Te olette aikuisia, mutta uskotte satuihin?

Lueppa vähän unista. Unet liittyvät alitajuntaan.

Vierailija
10/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on narsisti ja sinä olet lihonut(johtuu geeneistä).

Vierailija
11/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Undulaatiy kollektiivisesti pyytävät telepaattisesti apua ihmisiltä. Ehkä joku ilmansaaste on uhkana heidän terveydelleen ja elämällee.

Vierailija
12/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Undulaatiy kollektiivisesti pyytävät telepaattisesti apua ihmisiltä. Ehkä joku ilmansaaste on uhkana heidän terveydelleen ja elämällee.

Ehkä naapurin undulaatit lähettävät telepaattisia avunpyyntöjä.

Vierailija
13/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko menneisyydessä ollut undulaatteja jossain, pidätkö undulaateista, oletko katsonut videoita niistä joka triggeröisi unen? Linnut ovat sanansaattajia, sieluja, taivaan ja maan välillä. Herkkiä ja ystävällisiä. Onko joku luonteeltaan sellainen? Linnuilla on värikkäät kauniit sulat, pehmeät. Linnut välittävät siis viestejä henkimaailmasta. Kesy luottaa sinuun, onko sellainen ystävä.

Lapsena minulla oli undulaatteja. En ole katsonut videoita lähiaikoina tai muuten nähnyt. Minä itse olen herkkä luonteeltani ja ystävällinen. Moni myös läheisistäni. Unessani on ollut sinisiä ja vihreitä undulaatteja. -Ap

Vierailija
14/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Undulaatti. Unen tulkinta: nähdä papukaija unessa. Miksi papukaijat haaveilevat

Unelma, jossa tämä kaunis lintu, jolla on kirkkaat höyhenpeitteet, ilmestyy, on usein joidenkin ennakkoedustaja merkittävä tapahtuma aivan lähitulevaisuudessa. Tässä artikkelissa kerromme sinulle, miksi papukaija haaveilee, mikä symboloi sen väriä, kokoa ja käyttäytymistä.

https://themeformen.ru/fi/the-types-of-pigmented-spots/volnistyi-popuga…

Papukaija

Unissa papukaijat ja muut värikkäät linnut, kuten kolibrit, liitetään lämpöön ja iloisuuteen. Ne ovat sademetsien sateenkaaria, jotka levittävät energisellä ulkonäöllään myönteisiä uutisia ympäristöönsä. Papukaija on siten viestintuoja, jopa turhien puheiden tulkki, joka saattaa pistää unennäkijän miettimään tarkkaan sanomisiaan ja tietyn informaation jakamista.

https://energiakeskus.com/energiasivut/symboliikka/unisymbolit-3/

Vierailija
15/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäät linnut on hyvä enne.

Vierailija
16/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa. Netistä löytyy huonosti tietoa.

Vierailija
17/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena minulla oli undulaatteja. En ole katsonut videoita lähiaikoina tai muuten nähnyt. Minä itse olen herkkä luonteeltani ja ystävällinen. Moni myös läheisistäni. Unessani on ollut sinisiä ja vihreitä undulaatteja. -Ap

Jos undulaatit pitivät sinusta ja pitävät. Jos se oli joku undulaattien viesti. :) Sininen on taivaan, ilman ja veden väri. Kurkkuchakra on vaaleansininen, otsachakra on royal blue (sininen). Vihreä luonnon väri ja sydänchakra.

Vierailija
18/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninkielellä voi löytyä myös tulkintoja. Laulu voi olla kommunikaatio tai viesti.

Vierailija
19/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa. Netistä löytyy huonosti tietoa.

Löytyy paljonkin jos haet englanniksi.

Vierailija
20/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaiselta sivustolta löytyi jotain, mutta unen näkijä on itse paras tulkitsija. Voisiko se olla joillakin joku sosiaalinen piiri tai paikka. Yhdellä sivustolla oli:

Kovaääninen kilpailija

Turhaa puhetta

Keskustelua ystävien kesken, ajanhukkaa, ongelmia rakastajan kanssa, menetys rakastettu

Mutta se voi olla uni menneisyydestä, esimerkiksi kun oli lapsena ne linnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi