4 viikkoa aikaa kiinteytyä kaverin hääjuhliin, vinkkejä?
Heippa, nyt on päässyt käymään niin, että ekaa kertaa tarttisin vinkkejä, miten saisi nopeasti ja tehokkaasti kiinteytytettyä kroppaa kesäjuhliin ja lyhyeen mekkoon. Etenkin jalat on jotenkin lössöt, vaikka urheilen paljon (3-5krt/vko) ja haluaisin niiden olevan sirommat, sileämmät ja kiinteämmät. Myös keskivartalo on tosi pehmoinen ja löllykkä raskauden jäljiltä yhä, vaikka muuten olen ihan hoikahko. Ikää mulla on 39v. ja painoindeksi 23 eli varsinaista ylipainoa ei ole. Auttakaa, mikä toimii teillä?
Kommentit (16)
Laita pidempi mekko, problem solved
miksi siellä häissä pitää olla kiinteä?
Vierailija kirjoitti:
miksi siellä häissä pitää olla kiinteä?
Juuri niin. Vieraiden kuuluukin näyttää plösöiltä, että morsian erottuu paremmin kauneudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla nyt on hankittuna tuo yksi juhlamekko enkä ala toista hankkimaan. Lisäksi ei tämä nykyinen keho yhtään sen enempää ole mun mieleen sillä, jos piilotan sen pidemmän kankaan alle. ap
Vierailija kirjoitti:
Ketodieetti neljäksi viikoksi. Ja ei paljoa suolaa.
Kiitos vastauksesta kysymykseen! Hmm, tätä on mm. paras kaverini kokeillut hyvällä menestyksellä. Ehtiikö muka jo noin nopeasti tuottaa tulosta? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla nyt on hankittuna tuo yksi juhlamekko enkä ala toista hankkimaan. Lisäksi ei tämä nykyinen keho yhtään sen enempää ole mun mieleen sillä, jos piilotan sen pidemmän kankaan alle. ap
miksi kehosi pitäisi miellyttää sinua häissä, kun se muutenkin kelpaa
Luovuta.
Tuossa ajassa ei ehdi mitään järkevää tehdä ja järjetön on järjetöntä.
Unohda koko juttu.
Neljässä viikossa mitään pysty kiinteyttämään.
Kaveris on nopee, jos yhtäkkiä päättivät että 4 viikon päästä pidetään häät.
vai oliko tuo jo tiedossa pari vuotta, mutta sun laihdutus jäi ..
Ei mitään pikakuureja, oot normaalipainoinen. Vähennä hiilareita ja suolaa 1-2 vkoa ennen juhlia, jotta turvotus lähtee. Itse harrastan hiit-treenejä ja kuntosalia, joten niksi: ei kannata tehdä kovaa jalkatreeniä ennen juhlia, kova treeni saattaa kerätä jalhoihin nestettä hetkeksi.
Joku kiinteyttävä liftaava alusasu.
Et sä tarvii mitään kiinteytystä joidenkin juhlien takia.
Ketodieetti neljäksi viikoksi. Ja ei paljoa suolaa.