Miksi naiset usein häpeävät tuhtia takamusta?
Sehän on todella seksikäs. Kummallista, että hävetään jotain, josta pitäisi olla pikemminkin hiljaisen ylpeä :p
Kommentit (34)
Minulla on outo lattaperse. Ei lihasta, mutta ei oikein läskiäkään. Olematon kankku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen haluaa olla muodoiltaan kuin pikkutyttö ja moni "mies" taas ihailee näitä pikkutyttövartaloita. On se nyt saakelin absurdia, jos muijan perseposki on niin pieni, että oma yksi kämmen peittää sen. Tulee jotenkin olo, että tämä on väärin ja ettei tämän kanssa osaa touhuta mitään. Kyllä nyt kämmenen ulkopuolellekin pitää vielä jäädä persekannikasta kunnolla lääniä.
Vtuttaa nämä "naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni". Olen pieni ja hoikka ollut ihan ilman mitään vaivannäköä, ja silti olen yhtä paljon nainen kuin rehevämmätkin.
No vähästäpä vittuunnut, kun aika usein ne hoikat naiset tuntuu kuitenkin olevan miesten mieleen. Lähinnä naurettavaa, jos koet siitä jotain rageemisen aihetta, että joku joskus sattuu toteamaan, että tykkää muodokkaista ja rehevistä perseistä.
Sivusta kommentoiden: on ihan ok tykätä minkä kokoisesta tai näköisestä tahansa, mutta voisiko sen tehdä toisia samalla haukkumatta. Se että joku muu tykkää ei mitenkään poista kommentin loukkaavuutta.
Jos vuolaasti kehut jotain vartalotyyppiä, niin käytännössä samalla aina haukut sitä vastakkaista vartalotyyppiä. Se osoittaa, että pidät sitä toista vartalotyyppiä selvästi epäviehättävänä.
No mutta näinhän nämä makuasiat menee.
Eikö tässä ole jonkinlainen ristiriita, kun toiset käyttävä aikaa, vaivaa ja rahaa saadakseen muhkean takamuksen? Ja usein samat naiset hankkivat rahalla myös suuremmat tissit ja huulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
seitsemän leivän uuniin ainakin osuu, väljähköjäkin ovat
Keskimäärin kyllä ehdottomasti väljemmät värkit on ollu siroilla naisilla kuin tuhdimmilla. En tiedä, että mikä sen tekee, mutta näin on. Eikö sen reiän ympärillä ole tavaraa ja on siksi väljä vai mikä lie.
Ehkä koska laihemmat naiset ovat yleensä notkeampia lihaksista, koska urheilevat ja venyttelevät jne. Niin varmaan sitten vagina lihaskin on notkeampia
Vaginan tiukkuus riippuu ihan siitä treenaatko lantionpohjanlihaksia vai et. Aika moni ei treenaa ja sitten ollaan jalat ristissä nauraessa tai kyykyssä kun ei lihakset toimi. Millään muulla kuin kohdistetulla treenillä ei ole merkitystä.
Naisilla on nykyään valtavat valasperseet. Kaikki muukin menee päin honkia kun ollaan niin voimaantuneita.
Luulen, että jotkut potevat huonoa omaatuntoa sen takia kun se on lihavuuteen verrattavaa. Sen takia monet yrittää kiinteyttää paikkoja liikunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin kyllä ehdottomasti väljemmät värkit on ollu siroilla naisilla kuin tuhdimmilla. En tiedä, että mikä sen tekee, mutta näin on. Eikö sen reiän ympärillä ole tavaraa ja on siksi väljä vai mikä lie.
Ehkä koska laihemmat naiset ovat yleensä notkeampia lihaksista, koska urheilevat ja venyttelevät jne. Niin varmaan sitten vagina lihaskin on notkeampia
Vaginan tiukkuus riippuu ihan siitä treenaatko lantionpohjanlihaksia vai et. Aika moni ei treenaa ja sitten ollaan jalat ristissä nauraessa tai kyykyssä kun ei lihakset toimi. Millään muulla kuin kohdistetulla treenillä ei ole merkitystä.
Tuo on kyllä täyttä viiden tähden paskaa :D Olen kohdannut todella tiukkoja värkkejä plösöillä sohvaperunoilla, jotka eivät takuulla mitään tussutreenejä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen haluaa olla muodoiltaan kuin pikkutyttö ja moni "mies" taas ihailee näitä pikkutyttövartaloita. On se nyt saakelin absurdia, jos muijan perseposki on niin pieni, että oma yksi kämmen peittää sen. Tulee jotenkin olo, että tämä on väärin ja ettei tämän kanssa osaa touhuta mitään. Kyllä nyt kämmenen ulkopuolellekin pitää vielä jäädä persekannikasta kunnolla lääniä.
Vtuttaa nämä "naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni". Olen pieni ja hoikka ollut ihan ilman mitään vaivannäköä, ja silti olen yhtä paljon nainen kuin rehevämmätkin.
No vähästäpä vittuunnut, kun aika usein ne hoikat naiset tuntuu kuitenkin olevan miesten mieleen. Lähinnä naurettavaa, jos koet siitä jotain rageemisen aihetta, että joku joskus sattuu toteamaan, että tykkää muodokkaista ja rehevistä perseistä.
Sivusta kommentoiden: on ihan ok tykätä minkä kokoisesta tai näköisestä tahansa, mutta voisiko sen tehdä toisia samalla haukkumatta. Se että joku muu tykkää ei mitenkään poista kommentin loukkaavuutta.
Jos vuolaasti kehut jotain vartalotyyppiä, niin käytännössä samalla aina haukut sitä vastakkaista vartalotyyppiä. Se osoittaa, että pidät sitä toista vartalotyyppiä selvästi epäviehättävänä.
Harmi, että olet adoptoinut noin haitallisen ajatusmallin.
Minä pidän pullukoista.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pidän myös hoikista. Sanoinko jossain, etten pidä?
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä täyttä viiden tähden paskaa :D Olen kohdannut todella tiukkoja värkkejä plösöillä sohvaperunoilla, jotka eivät takuulla mitään tussutreenejä tee.
Kunnon orgasmi on varsinainen täsmätreeni. Toiset saavat niitä vaikka unissaan, ei tarvita jumppakuulia.
Harmi, että ovat menneet antamaan kaltaisellesi trollille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että olet adoptoinut noin haitallisen ajatusmallin.
Minä pidän pullukoista.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pidän myös hoikista. Sanoinko jossain, etten pidä?N
"Kyllä nyt kämmenen ulkopuolellekin pitää vielä jäädä persekannikasta kunnolla lääniä."
En häpeä, ihana pylly.
Istun usein mieheni kasvoilla, hulluna hän siihen. Ja onhan se ihanaa minustakin.
Mä olen hoikka mutta 12-vuotiaasta asti mulla on ollut kunnolla pakaralihasta ja nyt varmaan vähän muutakin tossa takaliston päällä. Mä käytän mieluusti lantion peittäviä vaatteita, on sen verran epäsuhtainen kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon orgasmi on varsinainen täsmätreeni. Toiset saavat niitä vaikka unissaan, ei tarvita jumppakuulia.
Harmi, että ovat menneet antamaan kaltaisellesi trollille.
Luonnostaan tiukka värkki ei treenejä tarvitse. Ihan vaan sinulle heikkoitsetuntoinen trolli tiedoksi.
Kunhan perseessä on sen verran tavaraa, ettei takaapäin lykkiessä se ryppyreikä paista silmille. Luisevassa perseessä tämä vaara on olemassa.