Mikä ihme siinä frisbeegolfissa viehättää?
Joka ikinen aamu minun läheisellä koiranulkoilutus metsällä ollaan porukalla heittelemässä kiekkoja. Ja he kaikki ovat vielä miehiä! Kerran kokeilin ja edes koirani ei halua poimia frisbeetä. Eli mikä tässä lajissa oikein viehättää?
Kommentit (814)
Jolophi nyt menit liian pitkälle...
enkä jaksanu puhelimel tihrustaa
Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!
Helsinki on Suomen masentavin ja ylihintasin sekä joka suhteessa surkein kaupunki mitä Suomesta löytyy.
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
En hirveesti lajista tiedä, mutta enemmän mä olen ihmetellyt tätä vastapalloa. Miksi laji on niin suuresti vihaajien hyppysissä?
Todella paljon tulee vastaan, kun nuoret aikuiset naiset ovat fribaajia vastaan. "Jos harrastat frisbeegolfia, ei tarvii soitella! Luuseri!"
Eikö se nyt ole laji muiden joukossa?
N51
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ymmärrä itsekään. Frisbeegolf on köyhien elämänkoulujen laji, joka sopii vässyköille, alisuoriutujille ja betoille. Kaikki tietämäni lajin harrastajat ovat yleensä ns. reppanoita. Ikinä ei ole ollut kunnon parisuhdetta, persoona mitäänsanomaton, uramenestys parhaimmillaan amk mediaanipalkalla, usein kuitenkin työkoleilu tai työtön.
Frisbeegolfin pelaajilla ei ole varaa bägiin, mailoihin tai saati pelioikeuteen oikealla golfkentällä, johon menestyneet liikemiehet kokoontuvat pitkän työpäivän jälkeen rentoutumaan. Siksi aidoilla golffareilla ei ole pulaa kauniista naisseurasta, jota löytyy kentiltä runsaasti.
Miksi reppanoilla ei saisi olla harrastusta? Pelkäätkö, että nämä reppanat saattavat ehkä löytää vaikka ystäviä sieltä muiden reppanoiden joukosta? Ehkä keksivät jonkun liikeideankin, jonka avulla voivat kupata rahaa teiltä menestyviltä alfaihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ymmärrä itsekään. Frisbeegolf on köyhien elämänkoulujen laji, joka sopii vässyköille, alisuoriutujille ja betoille. Kaikki tietämäni lajin harrastajat ovat yleensä ns. reppanoita. Ikinä ei ole ollut kunnon parisuhdetta, persoona mitäänsanomaton, uramenestys parhaimmillaan amk mediaanipalkalla, usein kuitenkin työkoleilu tai työtön.
Frisbeegolfin pelaajilla ei ole varaa bägiin, mailoihin tai saati pelioikeuteen oikealla golfkentällä, johon menestyneet liikemiehet kokoontuvat pitkän työpäivän jälkeen rentoutumaan. Siksi aidoilla golffareilla ei ole pulaa kauniista naisseurasta, jota löytyy kentiltä runsaasti.
Miksi reppanoilla ei saisi olla harrastusta? Pelkäätkö, että nämä reppanat saattavat ehkä löytää vaikka ystäviä sieltä muiden reppanoiden joukosta? Ehkä keksivät jonkun liikeideankin, jonka avulla voivat kupata rahaa teiltä menestyviltä alfaihmisiltä.
Kyllä on joo sairas aihe. Sehän on vain hyvä, jos ihmiset liikkuvat ja ulkoilevat.
Onko opettajilla muka oikeus käskeä ottamaan pipo pois tunnilla? Eihän laki kiellä pitämästä pipoa sisätiloissa?
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Aika on rahaa