Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikaksi MedGroup vai Mehiläinen (hk-avustaja)?

Vierailija
20.05.2023 |

Olen ajatellut hakea henkilökohtaiseksi avustajaksi. Kumpi kannattaisi valita työnantajaksi, Med Group vai Mehiläinen? Olisi kiva lukea kokemuksia noita työnantajina.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin MedGroupilla runsaan vuoden opintojen ohella, otin loparit vuosi takaperin, koska minua pyydettiin irtisanoutumaan siksi, etten ottanut vuoroja vastaan (olin 0-sopimuksella).

Esihenkilöillä oli kiire, heihin ei saanut yhteyttä puhelimella eikä sähköpostilla. Esihenkilöissä oli myös suurta vaihtuvuutta, jota aluksi ihmettelin ja lopuksi en enää lainkaan. Perehdytys oli puutteellista, tai siis sitä ei ollut. Työterveyshuoltoa ei ollut ainakaan tietääkseni. Taukojakaan ei käytännössä ollut, eikä niitä olisi ehtinyt pitääkään.

Palkkaus oli luonnollisesti ala-arvoista, siksi otin enemmän vuoroja kaupanalalta.

Osa asiakkaista oli kivoja, osa ihan ok ja jotkut todella kamalia. En ole koskaan tullut yhtä haukutuksi ja lytätyksi kuin erään asiakkaan luona, ja minua on sentään koulukiusattu ala-asteella..😂 Nyt voin jo nauraa, silloin itketti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi