Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos avaimet sisällä, puhelimessa ei saldoa ja naapuri ei kotona

Vierailija
20.05.2023 |

Ja se kellä on vara-avainkin eri paikkakunnalla ja ei voi lähteä sieltä moneen päivään?

Lähistöllä ei ketään, kenen puhelinta vois lainata että soittaa kiint.huoltoon?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran vastaava ja soitin ainoan naapurini puhelimesta. No, naapuri lähti sitten kotoa ja luotti, että sain apua kun kiinteistöhuollosta sanottiin että ollaan tulossa.

No, eipä tullut ketään. Vartija, kenet olivat laittaneet asialle, oli saanut kiireellisen hälytystehtävät toiselle paikkakunnalle ja peruuttanut tämän ovenavaustehtävän.

Oli hieman kylmä yö ulkona.

Huoltoyhtiö jätti sut heitteille, Rikosilmoituksen paikka.

Sieltä sanottiin, että hehän ei Avarnin toiminnasta vastaa. Viikonloppuisin nuo Päivystys tehtävät siirtyy Avarnin vartijalle ja jos hälle tulee tärkeä, esim murtohälytys, ei oven avausta voida suorittaa.

Pitäähän sitten lähettää joku toinen avaamaan ovi.

Vierailija
42/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän sieltä joku tule vastaan jossain vai kuinka korvessa asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreettisesti tässä tilanteessa odottelisin talon pihalla että joku toinen naapuri tulee paikalle ja pyytäisin häntä soittamaan huoltoyhtiöön.

Oikeasti olen varautunut tähän, ja olen vienyt kotiavaimeni työpaikkani pukukaappiin. Työpaikka (kauppa) on auki 24/7 ja on kävelymatkan päässä kotoani, joten jos tälläinen tilanne tulisi, kävelisin hakemaan vara-avaimen sieltä.

Vierailija
44/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhu ja hirvi tulee vastaan, sekä Dahmer.

Vierailija
45/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä 😃 Nyt sain oven 🔓 kun naapuri tulikin kotiin. Soitti kiinteistöhuoltoon ja avasivat. Mutta vaikeetapa oli.. Olisin hyvin voinut lähteä kävelemään jo jonnekin (naapuri oli vaan käymässä kotona) ja oltais voitu mennä ristiin.

Vierailija
46/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Nyt varmastikin haet apua elämänhallinnan ongelmiin? Ei ole ihan normaalia aikuiselle pitää mukana prepaid-liittymää ja unohdella avaimia ja lompakko ja sisälle, jos ei ole vara-avainta missään?

Vierailija
47/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tästedes vara-avain kaulanauhaan roikkumaan äläkä koskaan riisu sitä.

Vierailija
48/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aikuinen ihminen voi olla siinä tilanteessa ettei ole yhtään saldoa..?

tai vara-avainta

Vierailija
49/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhu ja hirvi tulee vastaan, sekä Dahmer.

dahmer asui kerrostalossa

Vierailija
50/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOllainhan sä tännekin kirjotat.. Kato netistä kiinteistöhuollon yhteystiedot

Aukko paljastettu. :)

Vierailija
51/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkoisin ikkunan. Nimittäin naapirini ikkunan, silkasta vtutuksesta.

Vierailija
52/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Nyt varmastikin haet apua elämänhallinnan ongelmiin? Ei ole ihan normaalia aikuiselle pitää mukana prepaid-liittymää ja unohdella avaimia ja lompakko ja sisälle, jos ei ole vara-avainta missään?

Ehei tuommoiset hae mitään apua ongelmiin :D p.skaiset vaatteet, avaimet ja lompakot unohtuu, ei yhtään rahaa ja velat niskassa..

Joko ylipainoa sata kiloa, tai sitten langanlaiha, kun unohtaa syödä mitään :D

Vierailija
53/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.steille ei ovea availla kiint.huollosta tai jos sua epäillään semmoiseksi 😅 ei auta, vaikka soitat sata kertaa, tai laitat kaverin soittamaan.

Kun kuulevat sun nimen, eivät tule.

Samoin, jos olet joskus tilannut oven avauksen, mutta peruuttanut sen koska löysit avaimen. Oisko ap näistä kyse mikset soittanut?

Vierailija
54/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Ap.n elämä niin vaikeeta, että Mitäpä jos vaan kiipeisit palotikkaita ylös kerrostalon katolle (oletettavasti on kerrostalo missä asut) ja ottaisit pikku hypyn?

Vierailija
55/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä v-uillaan? Ihminen voi hyvinkin lukkiutua ulos kotoaan ilman mitään elämänhallintaongelmia.

Viime kesänä jäin keskellä yötä ulos kun mieheni lukitsi takapihamme oven lähtiessään ulos. Sitä ei saa auki ulkoapäin. Minulla ei tietenkään takapihalla ollut mukana puhelinta eikä avaimia kun niitä ei siellä yleensäkään tarvita ja olin vain pikaisesti kastelemassa kukkia. Onneksi tiesin että mies tulee järkevissä ajoin takaisin, joten en lähtenyt herättämään naapureita. Niinpä hän löysi minut reilun tunnin päästä etupihalta ja säikähti että mikä nyt on hätänä kun olen ulkona tähän aikaan.

Vierailija
56/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset asuu kaikki lähellä. Joku varmaan auttais vanhaa äippää.

Vierailija
57/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksiköhän naapurisi eivät auta sinua 

Vierailija
58/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo missä asun. Jos saman rapun asukas on avaimet unohtanut ja asia selitää siellä pihalla minulle.Soitan itse omalla puhelimellä kiintestön päivystys numero.Sanon kuka ole ja kenen puhelin on, sen jälkeen annan puhelimen vasta jatkona henkilölle jonka asiasta kyse. Ovi on tultu hänelle avaamaan noin  15-30-1h. sisällä.Joskus on saman rapun asukas soittanut ovikello ja sanonnut avain, puhelin kotona.Sanko soitaa tyttärelleni ,tulee avaa oven.Ok. 30 min.odotellut kotini tai piha tytärtään.Huom! En heitä tunne tiedän vain.Kun en koti sama henkilö kun usein avain kotona ja puhelin käy viereinen talo asukaalla kysyy puhelin lainaa,Yritän sanoa kysyvä ei koskaan eksy .Jokaisessa rapussa on kinteistön numerot. Joten en käsitä mikä ongelmasi oikeasti oli.Kaikki ihmisetkö taloista pois tai naapuri taloista?