Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden haastava löytää ystäviä?

Vierailija
20.05.2023 |

Onko muiden hankala löytää ystäviä?
Itsellä on ollut tää ongelma ala-asteelta lähtien.
Kyllä mulla kavereita sekä työkavereita on, eli tavalliset sosiaalisiset taidot löytyy.
Olen kuitenkin huomannut että on todella vaikea löytää ihmisiä jotka jakaisi samat arvot sekä edes yhden yhteisen kiinnostuksen kohteet. Ymmärrän kyllä, että sellaista ihmistä ei olekaan joka olisi kiinnostunut kaikesta mistä minä ja joka olisi varustettu samalla ajatusmaailmalla kuin minä.
En sitten tiedä johtuuko se siitä etten ikinä oo ymmärtänyt juomisen pointtia, tykkään mennä aikaisemmin nukkumaan ja muutenkin mieluummin vietän aikaa pienessä luotettavassa porukassa vaikka jonkun kotona kun kaupungilla.

Jotenkin olen kuitenkin onnistunut löytämään vierelle puolison.

Onko muita joista tuntuu että ystäviä tai edes kavereita on vaikea löytää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavia on helppo saada, mutta ystävyys on vaikeampaa. Itse olen tajunnut, että kohdallani se johtuu omasta varautuneisuudestani. Olen rennon sosiaalinen, kun kyse on hyvänpäivän tuttavuudesta, mutta kun ystävyyttä pitäisi alkaa syventää, nousee oma muurini ylös ja se näkyy tietysti vastapuolelle. Johtuu koulukiusaamisen aiheuttamista traumosta. Yritän työstää tätä. Minulla on introvertti puoliso ja pari hyvää ystävää.

Vierailija
2/3 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain haastavaa, vaan mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella haastavaa. Olen miettinyt mistä johtuu ja ehkä syy on ulkonäön ja luonteen ristiriidassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi