Deitin käytös treffeillä - olisiko sulle ok?
Olin ravintolatreffeillä mielestäni mielenkiintoisen naisen kanssa. Sitä ennen oli ihan kivaa molemminpuolista juttelua tinderissä. Olin valmistautunut herrasmiesmäisesti ja tuonut mukanani pienet lahjat naiselle. Sitten istuttiin alas ja komea miestarjoilija toi menuun pöytäämme. Luonnollisesti kun istuin deitin vastapäätä niin huomasin hänen ilmeensä silloin. Yhtäkkiä naisen silmät loistivat ja hän hymyili ekstaattisesti tarjoilijalle, toisin sanoin kunnon "eyef*ck". Sellainen 4-5 sek pitkä vielä.
Tuon olisi vielä voinut laittaa yleisen kohteliaisuuden piikkiin, ellei sama kaava olisi toistunut 10 min myöhemmin, kun erittäin komea miesasiakas käveli pöytämme ohitse ilmeisesti menossa tupakalle. Ja kun hän palasi tupakalta, niin arvaattehan jo mitä deittini teki jälleen kerran.
Siis ovatko ihmiset oikeasti noin epätietoisia omasta käytöksestään? Mitä mieltä tuollaisesta? Mitä jos mies selvästi kuolaisi jotain toista naista, ekan deitin aikana? Kyseessä siis ensimmäinen deitti, kaiken lisäksi. Ei taida tulla toista deittiä, ellei nainen sitten omi ja tiedosta tapahtunutta anteeksipyynnön kera. Mutta en minä sitä jää odottelemaankaan.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla ap, mitä oi ne pienet lahjat, jotka deitille toit? Kuulostaa erikoiselta.
Mitä nyt yleensä on tapana antaa deitille silloin kun nainen on keskieuroopan maasta kotoisin ja tottunut erilaiseen deittailusäännöstöön kuin esim pohjoismaissa. En viitsi tarkemmin eritellä.
ap
Siis nyt ei ollut suomalainen nainen kyseessä? Oletko päässyt siis vihdoin Puolaan tai jopa Bulgariaan asti?
Rahanhan perässä se paikallinen tinderinainen on, vai minkä luulit sinussa köyhää Itä-Euroopan naista kiinnostavan.
Mutta kerro nyt niistä lahjoista. Mitä siellä on tapana antaa?
Sitä voit kysyä vaikka chatGPT:ltä. Ja kaikki keskieuroopan naiset eivät ole vain rahan perässä, tiedoksesi. Heillä on matalammat palkat kuin meillä, mutta toisaalta niissä maissa on myös halvemmat vuokrat, talot, ruuat verrattuna Suomeen.
Selvästi on kyse itäisen Keski-Euroopan maista. Minua ei kiinnosta, mitä chatGPT sanoo, minä haluan tietää, mitä annoit. Ei kai anonyymina vauva-palstalla suomeksi keskusteltaessa kyseinen nainen voi mitenkään sinua tunnistaa?
Pikainen googletus niin saat vastauksen, jos ei chatGPT kiinnosta.
Kerrot nyt vaan sen lahjan. Voidaan sitten tarvittaessa googlata, että onko maan linjan mukainen.
Mitäköhän vaikutusta sillä on , mitkä ne pienet lahjat oli? Ihan yhdenmukaisia sen kanssa mitä naisen kansalaisuutta huomioon ottaen annetaan hänen kotimaassaan ekoilla treffeillä.
Ketju on naisen käytöksestä, ei niistä lahjoista.
ap
Oletko jotenkin tyhmä vai i d i o o t t i kun et osaa vastata kysymykseen?
Eikun joo, pelkkä paskanpuhuja.Oletko itse tyhmä vai laiska, kun et osaa edes tästä kopioida kysymystä googleen "what do men usually bring as small gifts to a first date in mid europe".
Sun kertomus oli niin epäuskottava, että tällainen väistely laskee todennäköisyyden nollaan.
En viitsi mahdollisen tunnistettavuuden takia eritellä tarkemmin mitkä ne lahjat oli.
ap
Oot ulkomailla, deitti ei osaa Suomea. Kuka tunnistaa siis ja miten?
Paitsi jos ap:n deitti sattuu osaamaan jonkin verran Suomea.
Miksi osaisi ja, vaikka osaisi, tuskin niin hyvin, että ylipäänsä tietäisi, mikä Vauva-palsta on saatikka viihtyisi täällä :D
Jotkut ihmiset ovat kiinnostuneita eri kielistä ja kulttuureista. Tiedän muutaman naisen jolla on 2-3 kieliäppiä luurissa ja siinä sitten toistelevat pikkulauseita päivästä toiseen.
Olisi mennyt läpi ilman tuota "silmäpano" -kohtaa.
Mutta yleisesti ottaen muiden avoin silmäily deiteillä on äärimmäisen huonoa käytöstä, ja olen itsekin kokenut sen. Mies ilmeisesti yritti antaa itsestään kunnon naistenmiehen kuvan. Pää kääntyi oikein liioitellussa kaaressa kun toinen nainen käveli ohi, niska notkolla ja teatraalisesti silmät takertuivat ohikävelijän takapuoleen. Sitten muka yhtäkkiä "heräsi" transsistaan, oikaisi itsensä ja sanoi "Ahem... niin mihin jäinkään..."
Teki siis tuon ihan tahallaan ja se oli irvokkaan epäluontevaa esittämistä. Minullekin yritti puhua kaksimielisyyksiä, iskien silmää naurettavan monta kertaa. Odotin, että jossain vaiheessa lipoisi huulia mutta siihen ei sentään mennyt. Hän ilmeisesti oikeasti luuli olevansa tuolla käytöksellä flirtti ja charmantti. No ei ollut, vaan pelle.
Voin kuvitella, että joku todella huonoitsetuntoinen nainen tekisi samaa yrittäen saada deittinsä osoittamaan mustasukkaisuutta.
Luin kolmannen lauseen puoliväliin ja tiesin jo siitä, mikä tulee olemaan tarinan sisältö. Tosi kehnoa tekstiä.
Täällä toimii kahden lajin provot. Sellaiset, jotka on vedetty ihan överiksi ja sellaiset, joissa on kolme kysymystä lopussa. Ap:lla on yritystä ihan hirveästi mutta ei ollenkaan kykyä kirjoittaa. Ja ne kysymykset unohtuivat.
Vierailija kirjoitti:
Älä lässytä. Jos nainen olisi treffien päätteeksi halunnut seksiä kanssasi, olisit varmasti suostunut.
Tietysti olisin suostunut, mutta eihän sillä ole asian kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Luin kolmannen lauseen puoliväliin ja tiesin jo siitä, mikä tulee olemaan tarinan sisältö. Tosi kehnoa tekstiä.
Täällä toimii kahden lajin provot. Sellaiset, jotka on vedetty ihan överiksi ja sellaiset, joissa on kolme kysymystä lopussa. Ap:lla on yritystä ihan hirveästi mutta ei ollenkaan kykyä kirjoittaa. Ja ne kysymykset unohtuivat.
Jos naisen käytös on ollut överiä niin miksi sitä pitäisi aloituksessa pehmentää? Eivätkä ne kysymykset unohtuneet aloituksessa, luepa uudestaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen käytös on ollut överiä niin miksi sitä pitäisi aloituksessa pehmentää? Eivätkä ne kysymykset unohtuneet aloituksessa, luepa uudestaan.
ap
Miksi lukisin näin kehnon provon uudestaan? Eikä lue kukaan muukaan. Voin sanoa mitä tahansa, eikä kukaan jaksa palata tarkistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi lukisin näin kehnon provon uudestaan? Eikä lue kukaan muukaan. Voin sanoa mitä tahansa, eikä kukaan jaksa palata tarkistamaan.
Ai sä olet se palstahullu joka kutsuu kaikkia aloituksia provoiksi, selvä. Vastaa kysymykseen, apina.
Jos aloitus on totta niin todella huonoa käytöstä naiselta ensimmäisellä deitillä.
N29
Vierailija kirjoitti:
Toi menuun?? 🤣🤣🤪
Kas, meillä on kielinasse pilkunn*ssija keskuudessamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi menuun?? 🤣🤣🤪
Ei, vaan sinä olet juuri niin tyhmä että oikeasti luulet että se kirjoitetaan noin. Samoin kun luulet että on olemassa maantieteellinen termi mid Europe.
Deitti luultavasti tajusi muutaman lauseen jälkeen että ei hemmetti, ja alkoi katsella järkevämpää seuraa.
Muihin kuin omaan deittiin keskittyminen ensitreffeillä viestii siitä, että ei kovin paljon kiinnosta. Muuten henkilö keskittyy tutustumaan siihen, jonka kanssa on treffeillä.
Miksi et huomannut tätä vaan mietit toisen henkilön käytöstä sen sijaan että keskityt siihen, haluatko itse hänet? Vai otatko kenet tahansa ja yrität muokata hänet mieleiseksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi menuun?? 🤣🤣🤪
Ei, vaan sinä olet juuri niin tyhmä että oikeasti luulet että se kirjoitetaan noin. Samoin kun luulet että on olemassa maantieteellinen termi mid Europe.
Deitti luultavasti tajusi muutaman lauseen jälkeen että ei hemmetti, ja alkoi katsella järkevämpää seuraa.
Oikea termihän on Central Europe, tosin slangissa käytettään usein ilmaisuja mid tai middle europe. Eli mars mars takaisin koulun penkille siitä, pölvästi.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus tehnyt noin, pahoittelut siitä deittikumppanille. Se on ollut itsellekin hyvin epämukava tilanne, oot treffeillä ja sitten siihen tulee joku jumalaisen komea tarjoilija. Oon kyllä yrittänyt peittää sen reaktioni, koska ei todellakaan ole kohteliasta, mutta luulen, että se on kuitenkin näkynyt läpi.
Mun deitti innostui vielä jälkikäteen hehkuttamaan naistarjoilijan avuja. Mä tein sit saman tempun eli kerroin miten upea yks miestarjoilija oli. Voin sanoa ettei deitti tykännyt yhtään. Keksin koko miehen päästäni. Mulla kun ei ole tapana vilkuilla muita (ja varsinkaan toljottaa avoimesti!) kun olen treffeillä. No jätin mokoman luolamiehen aika vikkelään. Se ei vaan tajunnut normaaleja käytöstapoja. Perusinsinööri.
Hymyili ekstaattisesti.
Siinä vasta hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla ap, mitä oi ne pienet lahjat, jotka deitille toit? Kuulostaa erikoiselta.
Mitä nyt yleensä on tapana antaa deitille silloin kun nainen on keskieuroopan maasta kotoisin ja tottunut erilaiseen deittailusäännöstöön kuin esim pohjoismaissa. En viitsi tarkemmin eritellä.
ap
Oisko ne sit ollu vaikka pieniä muoviesineitä tai leikkisormuksia suklaamunan sisältä. Exotic.
Älä lässytä. Jos nainen olisi treffien päätteeksi halunnut seksiä kanssasi, olisit varmasti suostunut.