Pyydetäänkö hiljaisia ja ujoja poikia vanhojentanssipariksi?
Miten menee nykyään? Pyydetäänkö ujompia poikia vanhojentanssipariksi? Vai valittavatko tytöt, ettei paria löydy, ja ujommat peruspojat jäävät pois tansseista?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä opettajat viimeistään on huolta pitäneet, että kaikki halukkaat pääsee tanssimaan. Myös ne hiljaisimmat. Heille haetaan ykkösistä seuraa.
Näin meillä päin.
Parittaminen on kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä opettajat viimeistään on huolta pitäneet, että kaikki halukkaat pääsee tanssimaan. Myös ne hiljaisimmat. Heille haetaan ykkösistä seuraa.
Näin meillä päin.
Se on hyvä että opettajat pitää huolta että ne nyhverötkin saavat tuheroa.
Melko usein kyllä, koska tyttöjä on lähes aina enemmän kuin poikia ja monet tanssimaan haluavat tytöt kelpuuttavat silloin lähes kenen tahansa pojan.
Ei minua pyydetty joten en osallistunut. Olin ainoa luokaltani jota ei pyydetty.
Yleensä ei, vaikka muuta väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hiljaisena tyttönä pyysin yhtä hiljaista poikaa parikseni
Annoitko sille tuheroa kaikessa hiljaisuudessa?
Poikaystävälle annoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävälle annoin.
Jännitävä, arvatenkin?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ei, vaikka muuta väitetään.
Niin minäkin sanoisin, että ei kaikkia pyydetä. Tiedän useammasta ikäryhmästä monia poikia kustakin, joita ei ole pyydetty. Normaaleja, hyvännäköisiä, kilttejä poikia, jotka nyt vain eivät satu olemaan niitä suosituimpia suupaltteja. Mutta kyllä niiden seurassa kehtaisi tanssia ilman muuta.
Minua pyydettiin ja pääni meni kuukausiksi sekaisin. Tajusin kuitenkin ettei minusta ollut supernaiselle ja luovutin.
Yhä useammat pojat ymmärtävät vaatia vastapalvelusta tansspariksi suostumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän ujoa ja hiljaista poikaa kysyttiin jo eka vuonna. Ei mennyt, eikä mennyt sittenkään, kun oli omat tanssit, vaikka useampikin tyttö kysyi. Oli kuulemma pöljää touhua. Sen jälkeen ei ole tytöt lähestyneetkään, että sinkku on edelleen 25-vuotiaana ja taitaa pysyäkin. Eipä ne naiset taida kotoa tulla hakemaan.
Asiamies!
Harvoin saa lukea näin järkevistä pojista.
Pyydetään, jos eivät ole niin autistisia, että ahdistuvat kun joutuvat tanssimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naitiin koulun vessassa niin eläimellisesti, että koko tupa raikui ja muille nousi puna poskille.
Näin meillä päin.