Pyydetäänkö hiljaisia ja ujoja poikia vanhojentanssipariksi?
Miten menee nykyään? Pyydetäänkö ujompia poikia vanhojentanssipariksi? Vai valittavatko tytöt, ettei paria löydy, ja ujommat peruspojat jäävät pois tansseista?
Kommentit (34)
Minun piti aikoinaan (2001) itse kysyä tyttöä, vaikka olin komea poju. Uskaltauduin vasta ihan lopuksi, kun deadline alkoi painaa päälle. Kysyin sitä yhtä, josta olin varma, ettei kukaan ollut kysynyt. Hän oli hyvin ilahtuneen näköinen.
Miksi sitä toukokuussa kyselet, tomppeli?
Ei. Ne ohitetaan aina säännönmukaisesti joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä toukokuussa kyselet, tomppeli?
Koska toukokuussa valitaan ne kurssit, tomppeli.
Vierailija kirjoitti:
Minun piti aikoinaan (2001) itse kysyä tyttöä, vaikka olin komea poju. Uskaltauduin vasta ihan lopuksi, kun deadline alkoi painaa päälle. Kysyin sitä yhtä, josta olin varma, ettei kukaan ollut kysynyt. Hän oli hyvin ilahtuneen näköinen.
Saitko siltä tuheroa?
Kaikki pojat yleensä käy, ellei tytöistä iso osa jätä tanssimatta.
Pyysin, mutta poika ei halunnut tulla pariksi.
En sitten tanssinut ollenkaan.
Itse hiljaisena tyttönä pyysin yhtä hiljaista poikaa parikseni
Meidän ujoa ja hiljaista poikaa kysyttiin jo eka vuonna. Ei mennyt, eikä mennyt sittenkään, kun oli omat tanssit, vaikka useampikin tyttö kysyi. Oli kuulemma pöljää touhua. Sen jälkeen ei ole tytöt lähestyneetkään, että sinkku on edelleen 25-vuotiaana ja taitaa pysyäkin. Eipä ne naiset taida kotoa tulla hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän ujoa ja hiljaista poikaa kysyttiin jo eka vuonna. Ei mennyt, eikä mennyt sittenkään, kun oli omat tanssit, vaikka useampikin tyttö kysyi. Oli kuulemma pöljää touhua. Sen jälkeen ei ole tytöt lähestyneetkään, että sinkku on edelleen 25-vuotiaana ja taitaa pysyäkin. Eipä ne naiset taida kotoa tulla hakemaan.
Asiamies!
Meillä tuli koulusta nyt keväällä viesti, että omia pareja ei tarvita, sillä "parit" vaihtuvat useamman kerran tanssien aikana. En tiedä kokonaistilannetta koko luokka-asteen tyttö-poika määristä, mutta oman tyttöni ns. omassa ryhmässä / luokassa on enemmistö poikia (6 tyttöä ja n. 18 poikaa). Ensi keväänä olisi tytön tarkoitus tanssia.
Vanhojen tanssit on nykyään kurssina, eikä sitä kaikki välttämättä valitse.
Kun tyttöjä oli 100 ja poikia 30, ihan jokaista poikaa pyydettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiamies!
MGTOW!
Vierailija kirjoitti:
Kun tyttöjä oli 100 ja poikia 30, ihan jokaista poikaa pyydettiin.
Kun teidän tissieläinten on pakko saada se prinsessapäivänne...
Vierailija kirjoitti:
Annoitko sille tuheroa kaikessa hiljaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Pyysin, mutta poika ei halunnut tulla pariksi.
En sitten tanssinut ollenkaan.
Olisitko antanut sille tuheroa jos se olisi tullut pariksesi?
Minun poikaa ei pyydetty. Ei sitten mennyt tanssimaan, kun eivät tytöt vaivautuneet pyytämään. Olisi kyllä pyydettäessä lähtenyt. Muutama kaverinsakin jätti tanssimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoitko sille tuheroa kaikessa hiljaisuudessa?
Nyt oli paras 🤣
Kyllä mun poikaani ainakin pyydettiin. On ihan komea, mutta hiljainen, syrjäänvetäytyvä älykkö. Yleensä lukioissa on tyttöjä enemmän kuin poikia, joten kyllä mrlkein poikaa kuin poikaa lopulta kysytään.