Haluan jättää lapset isälleen ja muuttaa pois
Kommentit (21)
Et voi, koska lapsilla on oikeus äitiin.
Vierailija kirjoitti:
Vau, vuoden äiti ainesta
Voi luoja. Aivan kuin äidillä ei saisi ikinä tulla mitta täyteen ja synkkiä ajatuksia.
Isä on niin kusipää, ettei sille voi jättää lapsia. Tai en voi tehdä lapsille sitä että jättäisin ne.
Vierailija kirjoitti:
Vau, vuoden äiti ainesta
Voisin lyödä vetoa että sinunkin äitisi on joskus tuntenut samoin. Ja tämä ei ole mikään hyökkäys sinua kohtaan vaan tuo mitä ap tuntee on jotain mitä moni jossain vaiheessa käy läpi.
Vierailija kirjoitti:
Isä on niin kusipää, ettei sille voi jättää lapsia. Tai en voi tehdä lapsille sitä että jättäisin ne.
Jos isä on ihan kusipää, niin auttaisiko ero? Itse ainakin jaksoin eron jälkeen lapsiakin paremmin, kun miehestä pääsin eroon.
Muutto täällä vai ulkomaat? Miksi tytär ei kelpaa mukaasi Eurooppaan tai Usaan? Samalla voi pitää äidin ja sä voit välillä mennä.
Eiku oikeasti. Ollaan erottu. Tekisi mieli oikeesti häipyä eri paikkakunnalle. Lapset sais jäädä isälleen. Olisin vaikka vuoden keräämässä itseäni, ja tulisin sit takasin.
Vierailija kirjoitti:
Eiku oikeasti. Ollaan erottu. Tekisi mieli oikeesti häipyä eri paikkakunnalle. Lapset sais jäädä isälleen. Olisin vaikka vuoden keräämässä itseäni, ja tulisin sit takasin.
Koska olette eronneet ja saitko sen jälkeen kasattua itseäsi ja omaa elämääsi?
Tee niin ja tule takaisin kerättyäsi voimia.
Vierailija kirjoitti:
Saisitko lastensuojelusta apua? Tukiperhettä tms vanhemmuuden tueksi?
Ja nyt jos joku tulee huutelemaan jotain huostaanotosta niin ei, ei tule tapahtumaan vanhemman väsymyksen perusteella. Nyt vain pyydät ja vaadit itsellesi apua ja tukea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan tekisi lapsia "kusipään" kanssa? Vieläpä useampia lapsia?
Parempi lapsille kun lähdet. Isä löytää uuden kumppanin ja lapset ovat onnellisia.
Isällä on jo uusi kumppani. Lapsilla olisi muutenki parempi isän kanssa. Mulla taloudellisesti niin tiukkaa, etten pysty niille antaa mitään. En tee mitään. En jaksa. Oon vaan kotona. Isällä on pelit ja vehkeet ja rakastuneena energiaa puuhata kaikkea mukavaa lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Isällä on jo uusi kumppani. Lapsilla olisi muutenki parempi isän kanssa. Mulla taloudellisesti niin tiukkaa, etten pysty niille antaa mitään. En tee mitään. En jaksa. Oon vaan kotona. Isällä on pelit ja vehkeet ja rakastuneena energiaa puuhata kaikkea mukavaa lasten kanssa.
Anna kun arvaan: Erosit kun ei vaan enää huvittanut?
Kyllä mä lapsia jaksan. En vaan jaksa sitä paskaa mitä tulee exän suunnalta. Haluan kauas siitä. Ja lasten elämä on täällä.
Ei se isä voi kovin onnellinen olla kun viitsii ilkeillä.
Tack och adjö