Uusi työntekijä valittaa kaikesta
Kauhea valitus kaikesta, mikään ei kuulemma toimi työpaikalla ja perehdytys huonoa, työpaikan käytännöt huonoja, ei osata mitään, mutta sitten ei ole antaa mitään rakentavaa kehitysideaa takaisin. Valittaminen ei pitkälle kanna ja muiden arvostelu. Edellisessä paikassa muut työtekijät kuulemma koki hänet kiusaajaksi. Liekkö totta, kun kahtoo vierestä touhua ja joskus voisi miettiä miten sanansa ilmaisee, ettei töksäytä. En ikinä kehtaisi arvostella muita työntekijöitä muutaman viikon talossa olon jälkeen.
Kommentit (22)
Ja siis voit sanoa jos sinua häiritsee, jos hän töksäyttelee jatkuvasti ja se satuttaa muita. Jos hän laittaisi palautelomakkeelle tai listaan korjattavia asioita, mitä mieltä muut ovat niistä.
Heti kenkää tuollaisille valittajille.
Miksi vitussa sellainen on palkattu kun valinnanvaraa on? Olisi voinut ottaa jonkun hyvän ja haastattelussa empaattisen tyypin. Ei se rakettitiedettä ole.
Kuulostaa siltä että saat pian uuden esimiehen tuosta marmattajasta. Näinhän ne asiat yleensä kääntyy ja itse jäät palkkakuoppaan voivottelemaan kun muut menestyy ja ylenee uralla.
yleensä tuollaiset haukkuu muita ja ottaa kaikesta itse kunnian
Vierailija kirjoitti:
Entä jos firmassa on paljon korjattavaa ja jokin ei toimi. Haluaa parantaa asioita? Eli hän töksäyttää, ehkä on väsynyt. Arvostelee muita suoraan? Miksei pomo korjaa asioita tai saavatko työntekijät itse korjata. Jos jokin toimii hyvin, mitkä asiat.
Muutaman viikon talossa olon jälkeen väsynyt, nyt jo? Sitten kannattaa jäädä saikulle jos on nyt jo burn outin partaalla. Mitä tuollainen tietää edes vielä talon tavoista mitään.
Silläkö ne asiat korjautuu, että avaa suunsa vasta 10 vuoden päästä?
Suomessa on paljon uskomattoman paskasti hoidettuja firmoja, ja työpaikan vaihtaja huomaa tämän jos joku.
Asiat voi sanoa suoraan, mutta asiallisesti. Se, että aletaan soittaan suuta ja arvostelemaan toisia, niin se tie ei vie pitkälle. Muut työntekijät tekevät lopulta valituksen johdolle.
Vierailija kirjoitti:
Silläkö ne asiat korjautuu, että avaa suunsa vasta 10 vuoden päästä?
Suomessa on paljon uskomattoman paskasti hoidettuja firmoja, ja työpaikan vaihtaja huomaa tämän jos joku.
Silloin ne asiat tulee sanoa esihenkilölle, ei valittaa muille työntekijöille.
Kuullostaa raskaalta työntekijältä. Tsemppiä! Kerran olen tällaisia valittajia katsonut naisvaltaisessa työpaikassa, seläntakana jauhettiin se mikä ehdittiin mutta muutoin esitettiin kilttiä, itseään tuotiin esille ja muita lytättiin. Hoidat vain työsi jatkossakin hyvin ja annat tuon työntekijän olla omissa oloissa.
Onkohan tuo ap:n kuvailema työntekijä ollut aikaisemmassakin työpaikassa ollut samanalainen jos on saanut kiusaajan leiman. :/ Monesti tuollaiset saa kiusaajan leiman jos lytätään muita. VOihan se olla, että tuolla tyypillä on vain huonot käytöstavat, eikä osaa kohtuullistaa suorasanaisuuttaan. Pitäisi olla tilannetajua. Ite olin ennen suorasanainen, mutta vanhemmiten olen oppinut tilannetajua. Aikuisten ihmisten pitää olla asiallinen, etenkin työpaikalla.
Onko hän vielä nuori? Tein nuorena tuon saman virheen, kun jollain kurssilla oli kerrottu, että uusi työntekijä näkee työpaikan parannettavat kohdat paremmin, koska hän ei ole vielä tottunut niihin.
voi voi suomalaisia juntti käytöstapoja
toivottavasti tuo tyyyppi on määräaikainen työntekijä
"En ikinä kehtaisi arvostella muita työntekijöitä muutaman viikon talossa olon jälkeen."
Vain härskit ja röyhkeät elävät...
Anna potkut ja lähetä Marinin avustajaksi.
Ei se kauaa viivy kun vaihtaa taas.
12: Etenkään pienissä työyhteisöissä tuollainen "jätä kiusanhenki omaan rauhaansa" -linja ei toimi. Päitä kolistellaan yhteen ihan jo tilojen puolesta.
Entä jos firmassa on paljon korjattavaa ja jokin ei toimi. Haluaa parantaa asioita? Eli hän töksäyttää, ehkä on väsynyt. Arvostelee muita suoraan? Miksei pomo korjaa asioita tai saavatko työntekijät itse korjata. Jos jokin toimii hyvin, mitkä asiat.