Minkälaiset ihmiset nauttivat itsensä myymisestä?
Ihan uteliaisuudestani ihmettelen, en tuomitakseni.
Olen ottanut prostituutioasian puheeksi myös omassa ystäväpiirissäni median jatkuvan tuuban myötä ja yleinen ilmapiiri ja konsensus vaikuttaisi siltä, että vapaaehtoiseen itsensä myymiseen lähtee paljon lapsuustraumaa ja /tai väkivaltaa kokeneita. Mikähän osa nykyisistä prostutioiduista on kokenut tasapainoisen lapsuuden ja nuoruuden, elänyt hyvälaatuisissa ja tasapainoisissa parisuhteissa?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kukaan nauti, täytyy vaan antaa kuva että nauttii. Täytyyhän harhaset ukot pitää tyytyväisinä että palaavat. Itse tottakai sanoin että kun kysyivät että tykkäätkö tehdä tätä"Tietysti tykkään kun mua pannaan, varsinkin sinä olet ihana". Itse olin 19v ja nämä "ihanuudet" päältä 40v. Täysin rahattomana, toimeentulotukea saamattoman oli vähän pakko.
Ihan rehellisesti, onko sulle joskus tapahtunut jotain? Tai kärsitkö mielenterveysongelmista?
Suomessa kun kenenkään ei ole pakko tehdä sitä. Aina löytyy muita ratkaisuja.Kun et saa töitä mistään, vaikka haet. Olet opiskelija mutta on kesä, etkä siis saa mitään tukia, et edes sitä toimeentulotukea. Sinulla ei ole myöskään minkäänlaista tukiverkkoa, eli et voi edes lainata rahaa. Vuokra täytyy kuitenkin maksaa ja ehkä syödäkin.
Ei ole koskaan sattunut mitään, eikä ole mt ongelmia. Oikeasti,kerro mitä olisi pitänyt tehdä?Miksi et saisi toimeentulotukea kesällä? Kyllä minä vaan sain sellaisena kesänä, jona en etsinnöistä huolimatta löytänyt kesätöitä. -eri
Sivusta. Korkeakouluopiskelija ei saa tt- tukea ellei ole nostanut opintolainaa ja käyttänyt sitä. Kaikki eivät halua lainaa, kun ei ole varmuutta opintojen jälkeisestä työllisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kukaan nauti, täytyy vaan antaa kuva että nauttii. Täytyyhän harhaset ukot pitää tyytyväisinä että palaavat. Itse tottakai sanoin että kun kysyivät että tykkäätkö tehdä tätä"Tietysti tykkään kun mua pannaan, varsinkin sinä olet ihana". Itse olin 19v ja nämä "ihanuudet" päältä 40v. Täysin rahattomana, toimeentulotukea saamattoman oli vähän pakko.
Ihan rehellisesti, onko sulle joskus tapahtunut jotain? Tai kärsitkö mielenterveysongelmista?
Suomessa kun kenenkään ei ole pakko tehdä sitä. Aina löytyy muita ratkaisuja.Kun et saa töitä mistään, vaikka haet. Olet opiskelija mutta on kesä, etkä siis saa mitään tukia, et edes sitä toimeentulotukea. Sinulla ei ole myöskään minkäänlaista tukiverkkoa, eli et voi edes lainata rahaa. Vuokra täytyy kuitenkin maksaa ja ehkä syödäkin.
Ei ole koskaan sattunut mitään, eikä ole mt ongelmia. Oikeasti,kerro mitä olisi pitänyt tehdä?Miksi et saisi toimeentulotukea kesällä? Kyllä minä vaan sain sellaisena kesänä, jona en etsinnöistä huolimatta löytänyt kesätöitä. -eri
Sivusta. Korkeakouluopiskelija ei saa tt- tukea ellei ole nostanut opintolainaa ja käyttänyt sitä. Kaikki eivät halua lainaa, kun ei ole varmuutta opintojen jälkeisestä työllisyydestä.
Tiedän. En vain voinut kuvitella, että joku mieluummin myy itseään kuin ottaa kesäksi opintolainaa. Itse olen ottanut lainan, eikä ole siinä vaiheessa käynyt mielessäkään tuo maailman vanhin ammatti
Voisikohan joku jatkaa edesmenneen Sir Vilin ansiokasta uraa? Sir Vili toi Filippiineiltä nuoria naisia vaimoiksi Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haluaa maksaa siitä ja joku haluaa myydä sitä ilman sutenööriä, niin mikäs siinä.
Mutta ilman sutenöörejä, yrittäjäpohjalta.
Voisin itsekin myydä itseäni, jos olisi kunnolla kykyjä ja kokoa, sekä ulkonäköä.
M55
Voihan mieskin myydä miehelle. Eiväthän naisetkaan tee sitä omasta seksuaalisesta halusta.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan joku jatkaa edesmenneen Sir Vilin ansiokasta uraa? Sir Vili toi Filippiineiltä nuoria naisia vaimoiksi Suomeen.
Ei siitä nauti sillä tavalla kuin luulet. Saa seksiä ja rahaa.
Mulla on hyvin traumaattinen lapsuus, silti musta tuli järkevä ihminen. Normaali elämä ja parisuhde ja lapset ja pitkä avioliitto. Mukava työ. Mä en oo myynyt itseäni mutta voisin jos joku maksais riittävästi. En silti nauttis sen tekemisestä. Ainoa kokemus kerran otin suihin yhdeltä vanhemmalla mieheltä kun se halusi siitä maksaa tuhat euroa. Tottakai suostuin mutta vain sen rahan takia. Ei ollu kiihottavaa joskaan ei epämiellyttävää.
Rahanahneet. Post-traumaattiset. Sieluttomat. Tyhjennyskupiksi tottuneet.
20-30v nuorena miehenä olisin ollut hyvin onnellinen jos olisin voinut naida rahasta. Silloin ei ollut kanavia mistä löytää asiakkaita.
Nyt yli 60v kukaan ei usko että voin edelleen naida pelkäämättä erektion loppumista. Siis 40v liian myöhään on tullut tällainen mahdollisuus
Ihmiset ovat töissä jotta pärjäävät paremmin. Ollenkaan kaikki eivät nauti siitä työstä mitä tekevät, eivät vaikka olisivatkin taitavia ja muodollisesti päteviä työssään.
Seksityö on nykyään todella laaja käsite, varsinkin netissä tapahtuva. Joku tekee pikkutuhmia kuvia/videoita nettiin, joissa ei välttämättä näy mitään kriittisiä paikkoja ja toinen myy seksiä fyysisesti. Ei näitä voi oikein samaan niputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksityö on nykyään todella laaja käsite, varsinkin netissä tapahtuva. Joku tekee pikkutuhmia kuvia/videoita nettiin, joissa ei välttämättä näy mitään kriittisiä paikkoja ja toinen myy seksiä fyysisesti. Ei näitä voi oikein samaan niputtaa.
Ei voi niputtaa tässä ketjussakaan koska avauksessa ei mainita lainkaan seksityötä, vaan itsensä myyminen joka tarkoittaa ilotytön työtä.
Kaunotar joka esiintyy kuvissa/videoissa ei myy itseään, vaan on näyttelijä/esiintyjä ja saa palkkaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
20-30v nuorena miehenä olisin ollut hyvin onnellinen jos olisin voinut naida rahasta. Silloin ei ollut kanavia mistä löytää asiakkaita.
Nyt yli 60v kukaan ei usko että voin edelleen naida pelkäämättä erektion loppumista. Siis 40v liian myöhään on tullut tällainen mahdollisuus
Niinpäs,miehet voida naida vaikka ketä, ihan ilman mitään tunteita tai tuntemusta. Harva nainen siihen pystyy, paitsi maksulliset, joka aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kun kenenkään ei ole pakko tehdä sitä. Aina löytyy muita ratkaisuja.
Kun et saa töitä mistään, vaikka haet. Olet opiskelija mutta on kesä, etkä siis saa mitään tukia, et edes sitä toimeentulotukea. Sinulla ei ole myöskään minkäänlaista tukiverkkoa, eli et voi edes lainata
Mitä miespiskelijat tekevät tässä tilanteessa?
Miehilläkin on myytävää siellä alakerrassa. Naisasiakkailta kysyntää on niukasti mutta jos pystyy laajentamaan miesten puolelle - omasta suuntautumisesta riippumatta - potentiaalia on.
Ei ole itsearvostustusta,tunteettomia ja kylmiä. Kylmä ja tunteeton menee miehestä mieheen.