Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset ihmiset nauttivat itsensä myymisestä?

Vierailija
19.05.2023 |

Ihan uteliaisuudestani ihmettelen, en tuomitakseni.

Olen ottanut prostituutioasian puheeksi myös omassa ystäväpiirissäni median jatkuvan tuuban myötä ja yleinen ilmapiiri ja konsensus vaikuttaisi siltä, että vapaaehtoiseen itsensä myymiseen lähtee paljon lapsuustraumaa ja /tai väkivaltaa kokeneita. Mikähän osa nykyisistä prostutioiduista on kokenut tasapainoisen lapsuuden ja nuoruuden, elänyt hyvälaatuisissa ja tasapainoisissa parisuhteissa?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs alaston kuvien ottaminen tai otattaminen itsestään. Tai sooloseksi kameran edessä? Nauttiiko joku nainen siitä vai onko se vain tapa tehdä rahaa? Esim. onlyfans.

Vierailija
62/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myyn seksiä ja on traumoja lapsuudesta ja varmaan tämän takia pystynkin tätä hommaa tehdä. En nauti työstä, mutta rahasta kylläkin. Teen itse tätä pari kertaa kuukaudessa.

Olet aika rohkea kertoessasi näistä asioista. Itsekin olen ajatellut, että monella seksialalle lähtevällä on joko traumoja, seksuaalista hyväksikäyttöä, tai turvaton lapsuus. Enkä itsekään kyllä voisi ikinä ajatella, että nauttisin seksistä itselleni vieraiden, tai tuntemattomien ihmisten kanssa.

En ole ketjun aloittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on traumoja.

Vierailija
64/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, yäk. Tulee mieleen vieläkin 17-vuotiaana kielikurssilaisena kohtaaminen baarin vessassa. Olin kurssikaverini kanssa liikenteessä. Eräs mustatukkainen pieni nainen tuli juttelemaan ja opasti meitä meikkaamaan. Luonnollisen näköisesti.

Pyysi meitä yksityisbileisiin, jossa on paljon miehiä. Mitään ei tarvitse tehdä, jos ei halua. (Mitkä bileet...)

Nainen hieroi käsivarttani ja sanoi, että tekee vielä paljon rahaa minulla...(En muista, millä kielellä tuon sanoi, kuulin ihan selvästi..) Kaverini oli heti menossa, aivan innoissaan.

Minulle tuli tosi pahat vibat tuosta. Ei menty, hyvä niin.

Ties mitä siellä olisi tapahtunut.

Värvärit ovat juuri yleensä naisia, itse hyväksikäytettyjä, täysin tunnekylmiä.

Vierailija
65/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, yäk. Tulee mieleen vieläkin 17-vuotiaana kielikurssilaisena kohtaaminen baarin vessassa. Olin kurssikaverini kanssa liikenteessä. Eräs mustatukkainen pieni nainen tuli juttelemaan ja opasti meitä meikkaamaan. Luonnollisen näköisesti.

Pyysi meitä yksityisbileisiin, jossa on paljon miehiä. Mitään ei tarvitse tehdä, jos ei halua. (Mitkä bileet...)

Nainen hieroi käsivarttani ja sanoi, että tekee vielä paljon rahaa minulla...(En muista, millä kielellä tuon sanoi, kuulin ihan selvästi..) Kaverini oli heti menossa, aivan innoissaan.

Tietysti se on ihan eri asia olla orjana keski-Euroopassa kuin vapaaehtoisena Suomessa. Täälläkin on orjia itä-Euroopan maista ja Afrikasta.

Vierailija
66/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon tyyppinen saalistaminen ja ihmiskauppa on "hieman" eri asia kuin se että Liisa 21v päättää tienata vähän taskurahaa opintojen ohella, laittamalla ilmoituksen sihteeriopiston sivuille.

Vierailija
67/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöiset nauttivat seksipalvelujen myynnistä, koska heillä on tavallista voimakaampi seksuaalivietti, ovat rahan perään ja he eivät välitä mitä muut ajattelevat asiasta. Lisäksi heidän omat parisuhteet eivät kestä raivokohtauksien ja tunne-elämän epävakauden takia.

Vierailija
68/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tekee sitä kenenkään kanssa ilmaiseksi?

Tosiasiassa mies ei saa sitä koskaan ilmaiseksi!

Vierailija
69/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne OF puolta niinkään, mutta olen käyttänyt varsin runsaasti näitä maksullisia naisia - ehkä 300 naista parin kymmenvuoden aikana, välillä vähemmän, välillä enemmän - ehkä kerran kuussa.

Noinkin pitkään kun on palveluita käyttänyt, siinä on jo useampia ammattilaissukupolvi kyseessä, ehkä joku saattoi olla ihan kahdessakin polvessa ammattilainen.

Arvioisin että ehkä 1/3 on jotain traumataustaa alla. Ehkä 1/3 on siinä rajalla nykyään että meneekö ihmiskaupan puolelle - näitä on syytä välttää. Loput 1/3 vaikuttaa hommansa valinneelta ja ihan tasapainoiselta.

Vierailija
70/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne OF puolta niinkään, mutta olen käyttänyt varsin runsaasti näitä maksullisia naisia - ehkä 300 naista parin kymmenvuoden aikana, välillä vähemmän, välillä enemmän - ehkä kerran kuussa.

Noinkin pitkään kun on palveluita käyttänyt, siinä on jo useampia ammattilaissukupolvi kyseessä, ehkä joku saattoi olla ihan kahdessakin polvessa ammattilainen.

Arvioisin että ehkä 1/3 on jotain traumataustaa alla. Ehkä 1/3 on siinä rajalla nykyään että meneekö ihmiskaupan puolelle - näitä on syytä välttää. Loput 1/3 vaikuttaa hommansa valinneelta ja ihan tasapainoiselta.

Onko sinusta sitten moraalisesti hyväksyttävää käyttää tällaisia palveluita jos arviosi mukaan 2/3:lla (eli enemmistöllä) heittää mielenterveyden kanssa tai ovat muuten olosuhteista kärsiviä?

Vierailija
71/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielettömän nautinnon vuoksi.

Vierailija
72/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin poliittinen keskustelu tästä on aika vinoutunutta. Joko seksityötä harjoittavat esitetään hyväksikäytön uhreina tai vastaavasti esitetään että he vain nyt pitävät seksistä niin paljon että haluavat tehdä sitä (kokopäivä)työkseen, riippuen ihan keneltä kysyy. Uskon että molempia kyllä löytyy, mutta luulisin suurimman osan tekevän keikkaa ihan vain esim. opintojen ohella nopean pimeän tienestin saamiseksi tietäen että tämä on tilapäinen vaihe.

"opintojen ohella nopean pimeän tienestin saamiseksi"

Tällaisia tapauksia on paljon. Nätti opiskelijatyttö saattaa huomata että hän voi joko A) työskennellä McDonald'sissa lauantain ja sunnuntain, ja tienata siitä pari sataa, tai B) käydä perjantai-iltana harrastamassa seksiä jonkun sokeri-iskän kanssa ja ottaa siitä pari sataa puhtaana käteen.

Aika helppo valinta monelle.

Niin on ja tuo valinta on mäkkäri. Itse harrastan seksiä vain oman nautintoni vuoksi.

Vierailija
73/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten se loppujen lopuksi eroaa jostain satunnaisista tinder panoista? Ei sitäkään toki kaikki ymmärrä, mutta minulle se oli sama juttu, siitä sai vaan rahaa. Seksi ei ole välttämättä hyvää, saa siitä rahaa tai ei, mutta rahan kanssa saa edes sitten sen korvauksen. Tein tuota hetken, en mitenkään joka päivä. Oman mielen mukaan. Saatan tehdä vielä uudestaankin.

Ei ole mitään suurempia traumoja, ei hyväksikäyttöä tai väkivaltaa. Ihan tavallisia parisuhteita ollut tähän asti, nyt en ole seurustellut, koska viihdyn yksinkin. Ja seksiä saa muutenkin, kun on nätti. Tiedän kyllä että olen muutenkin erilainen ajatusmaailmaltani kuin muut ja minulla on mahdollisesti jotain lievää autismia. Lähinnä tämän ajatusmaailmani kanssa. En näe näitä asioita pahoina, en koe että minua käytetään hyväksi. Päinvastoin, ehkä tuntui jopa siltä että käytin niitä miehiä, he joutuivat maksamaan minulle.

Tekisin tuota varmaan edelleen, mutta kyllä mulla järki sanoo, että ei välttämättä ole turvallista. Vaikka silloin kaikki meni hyvin ja kukaan ei koskaan ollut uhkaava.

Noissa vapaa-ajan panoissa nainenkin tyydytetään, klitoris erektoituu, pimppa kostuu jne eikä aikaa myydä minuuttihinnastolla vaan nautitaan niin kuin molemmille sopii.

Vierailija
74/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa mies ei saa sitä koskaan ilmaiseksi!

Tottakai saa.

Vierailija
75/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan, sitä tehdään rahasta.

En usko ihan tuohonkaan. Paitsi tietysti kehitysmaissa.

Jos suomalainen nainen alkaa myymään itseään on kyse joko päihdekäytön rahoittamisesta tai mielenterveysongelmista.

Puhutaan voimaantumisesta, mutta tosiasiassa ollaan kaukana siitä.

Rahasta, kyllä vain! Olen johtavassa asemassa töissä, mutta ylimääräinen tonni kuussa merkitsee paljon. Joskus voi tulla yllättäviä taloudellisia haasteita, ja päätin että en luovuta vaan maksan velkapommin pois keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
76/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista syyllistämistä.

Vierailija
77/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin poliittinen keskustelu tästä on aika vinoutunutta. Joko seksityötä harjoittavat esitetään hyväksikäytön uhreina tai vastaavasti esitetään että he vain nyt pitävät seksistä niin paljon että haluavat tehdä sitä (kokopäivä)työkseen, riippuen ihan keneltä kysyy. Uskon että molempia kyllä löytyy, mutta luulisin suurimman osan tekevän keikkaa ihan vain esim. opintojen ohella nopean pimeän tienestin saamiseksi tietäen että tämä on tilapäinen vaihe.

Tällaisia tapauksia on paljon. Nätti opiskelijatyttö saattaa huomata että hän voi joko A) työskennellä McDonald'sissa lauantain ja sunnuntain, ja tienata siitä pari sataa, tai B) käydä perjantai-iltana harrastamassa seksiä jonkun sokeri-iskän kanssa ja ottaa siitä pari sataa puhtaana käteen.

Höpö höpö. Kyllä suurin osa opiskelijoista käy ihan mielihyvin siellä mäkkärin kassalla jos toinen vaihtoehto on nussia jotain setämiestä.

Vierailija
78/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä kukaan nauti, täytyy vaan antaa kuva että nauttii. Täytyyhän harhaset ukot pitää tyytyväisinä että palaavat. Itse tottakai sanoin että kun kysyivät että tykkäätkö tehdä tätä"Tietysti tykkään kun mua pannaan, varsinkin sinä olet ihana". Itse olin 19v ja nämä "ihanuudet" päältä 40v. Täysin rahattomana, toimeentulotukea saamattoman oli vähän pakko.

Ihan rehellisesti, onko sulle joskus tapahtunut jotain? Tai kärsitkö mielenterveysongelmista?

Suomessa kun kenenkään ei ole pakko tehdä sitä. Aina löytyy muita ratkaisuja.

Kun et saa töitä mistään, vaikka haet. Olet opiskelija mutta on kesä, etkä siis saa mitään tukia, et edes sitä toimeentulotukea. Sinulla ei ole myöskään minkäänlaista tukiverkkoa, eli et voi edes lainata rahaa. Vuokra täytyy kuitenkin maksaa ja ehkä syödäkin.

Ei ole koskaan sattunut mitään, eikä ole mt ongelmia. Oikeasti,kerro mitä olisi pitänyt tehdä?

Miksi et saisi toimeentulotukea kesällä? Kyllä minä vaan sain sellaisena kesänä, jona en etsinnöistä huolimatta löytänyt kesätöitä.  -eri

Vierailija
79/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kyllä suurin osa opiskelijoista käy ihan mielihyvin siellä mäkkärin kassalla jos toinen vaihtoehto on nussia jotain setämiestä.

Älä puhu kaikkien puolesta, senkin frigidi!

t. villi parikymppinen tytöntyllerö joka rakastaa hopeakettuja

Vierailija
80/97 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa maksaa siitä ja joku haluaa myydä sitä ilman sutenööriä, niin mikäs siinä.

Mutta ilman sutenöörejä, yrittäjäpohjalta.

Voisin itsekin myydä itseäni, jos olisi kunnolla kykyjä ja kokoa, sekä ulkonäköä.

M55