oletteko nähneet leffan "the Ring"?
tänään taitaa tulla telkusta kyseinen leffa. sitä on kovasti sanottu pelottavaksi leffaksi, joten kyselen teiltä, uskaltaiskohan sen katsoa? olen yksin illan lapsen kanssa joten kaipaisin tekemistä.
Kommentit (26)
Olen sen joskus nähnyt mutta en enää muista.... Eli ei tainnut olla kovin huikea kokemus.
Muut kauhuleffat on tuntunut yleensä lähinnä komedioita. Voittaa Kaunan mennen tullen.
Kun katsottiin perhosvaikutus. Muisteltiin, että minkä niminen ja että on kaikista kauhein elokuva. Täytyykin tallentaa, mies on reissussa, enkä missään nimessä uskalla katsoa yksin.
tämä on siis se, missä on videonauha. Enempää en paljasta, tästä ja tuosta "kun puhelin soi, hätkähtää" - vinkistä luulisi muistavan jos on nähnyt.
ja vieläkin tulee väristyksiä kun ajattelee sitä leffaa. EN voi edes katsoa mainoksia siitä.
EI ole mitään veriroisketta, ei sinne päinkään, vaan on tunnelmaltaa ja kuvaukseltaan todella pelottava ja ihmisen eri aisteihin vetoava.
Olen nähnyt sekä jenkkiversion, että alkuperäisen aasialaisen version ja molemmat ovvat järkyttäviä.
Psykologian lisäksi elokuvassa on todella kammottavia kuvia, jotka jäävät kummittelemaan päähän pitkiksi ajoiksi.
Itse en suosittele herkemmille.
En Kaunaakaan (olen nähnyt alkuperäisversion vain). Katsoin Kaunan äänet poissa ja kaikki valot päällä kuunnellen samalla radiota :D (opin ringistä etten joudu tunnelmaan) ja se oli silti pelottava.
Kävin sen aikoinaan leffateatterissa katsomassa ja se on AINOA leffa ikinä missä olen laittanut välillä silmät kiinni. En vain uskaltanut katsoa kaikkia kohtia.
Leffan jälkeen menin yksin kotiin ja en uskaltanut nukkua koko yönä. Olin valot päällä, enkä uskaltanut katsoa edes tv:hen päin. Ymmärrät sitten kun katsot kyseisen leffan :)
hui, pelottaa jo nyt...