Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko nähneet leffan "the Ring"?

Vierailija
28.08.2008 |

tänään taitaa tulla telkusta kyseinen leffa. sitä on kovasti sanottu pelottavaksi leffaksi, joten kyselen teiltä, uskaltaiskohan sen katsoa? olen yksin illan lapsen kanssa joten kaipaisin tekemistä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: se joka kyseli sen tarinaa, muistan hämärästi että oli aika haukotus kuva.

Vierailija
2/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, tykkäsin kyllä. Mut en tiedä uskaltaisinko yksinäni katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä uskaltaisi katsoa jos olisin yksin kotona..

Vierailija
4/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet herkkä, niin älä katso!

Vierailija
5/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitchcockin "psycho" oli mielestäni todella pelottava, tosin vaikkapa teinikauharit ovat minusta lähinnä huvittavia.

mikä siinä on sitten niin pelottavaa? roiskuuko veri ja suolenpätkät? vai onko kauhu enemmän oman mielen sisällä?

Vierailija
6/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas pidät kauhuelokuvista, niinkuin minä, niin suosittelen. Yksi parhaimmista kylmiä väreitä aiheuttava elokuva. Olen katsonut sen pariinkin kertaan yksin, nautin silloin elokuvista eniten. Vain minä, pop cornia ja kauhuelokuva...

Vierailija
7/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään verta ja suolenpätkiä. Se tunnelma...

Vierailija
8/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa aivan siltä että tuo leffa olisi pakko katsoa! ei voi olla niin pelottava että vain pätkä voi olla liikaa?

Vierailija
9/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en meinaa enää malttaa odottaa iltaan asti! ap

Vierailija
10/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen leffa on jotain kauhua? En ole nähnyt, enkä katso - mielestäni kauhuleffat ovat pahasti mielenvikaisia.

Katso ennemmin House (TV 3 klo 21.00) ja sen jälkeen jotain muuta, jos telkkua pitää katsoa.

Vierailija
11/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun puhelin soi seuraavan kerran illalla, niin varmasti hätkähdät... Elokuva menee syvälle tajuntaan ja ruokkii mielikuvitusta oikein roimasti. Sitä oikein odottaa, että mitä kulman takana on...

Oikeasti siis, ei herkkien elokuva.

Vierailija
12/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi ehkä yksin katsoa. Kävin katsomassa sen ensimmäistä kertaa elokuvissa ja koko seuraavan yön pelkäsin, että tv menee itsekseen päälle... :D

Vierailija
13/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun puhelin soi seuraavan kerran illalla, niin varmasti hätkähdät... Elokuva menee syvälle tajuntaan ja ruokkii mielikuvitusta oikein roimasti. Sitä oikein odottaa, että mitä kulman takana on...

Oikeasti siis, ei herkkien elokuva.

Vierailija
14/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta jää mielikuvia kummittelemaan pitkäksi aikaa. Tiedän aikuisia miehiä, jotka ovat pelänneet pimeää tuon jälkeen.

Vierailija
15/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin jouduin sormien välistä kurkkimaan Kaunaa en mitenkään uskaltanut avata silmiä kaikissa kohdissa!

Vierailija
16/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran katsoin. En enää koskaan tee samaa virhettä. Tiedän, olen aika helvetin herkkis välillä, mutta vieläkin välillä pelottaa telkkarit tuon leffan jälkeen. Leffan jälkeisenä aamuna en edes uskaltanut mennä suihkuun yksin...

Vierailija
17/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, se on ihan helvetin hyvä kauhuleffa, muuta ei voi sanoa.

Vierailija
18/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä nauliutuu katsomaan. Pitää tiukasti otteessa, psykologista kauhua, ja voi kuvitella olevan totta... aito tunnelma, ei naurata tod... Ja veri ei roisku, eikä mitään sellaista väkivaltaa. Mut se tunnelma.. huh....

En katsoisi yksin, vaikka olen jo 2 kertaa nähnyt.

Vierailija
19/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku psyko tai hohto ei ole mitään tuohon verrattuna, siinä vaan on jotenkin niin hirveä se tunnelta että huh. en katsoisi yksin, mutta tänään kyllä miehen kainalossa ihan takuulla katson!!

Vierailija
20/26 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on, mutta en edelleenkään katsoisi sitä yksin enkä pimeässä.