oletteko nähneet leffan "the Ring"?
tänään taitaa tulla telkusta kyseinen leffa. sitä on kovasti sanottu pelottavaksi leffaksi, joten kyselen teiltä, uskaltaiskohan sen katsoa? olen yksin illan lapsen kanssa joten kaipaisin tekemistä.
Kommentit (26)
hitchcockin "psycho" oli mielestäni todella pelottava, tosin vaikkapa teinikauharit ovat minusta lähinnä huvittavia.
mikä siinä on sitten niin pelottavaa? roiskuuko veri ja suolenpätkät? vai onko kauhu enemmän oman mielen sisällä?
Jos taas pidät kauhuelokuvista, niinkuin minä, niin suosittelen. Yksi parhaimmista kylmiä väreitä aiheuttava elokuva. Olen katsonut sen pariinkin kertaan yksin, nautin silloin elokuvista eniten. Vain minä, pop cornia ja kauhuelokuva...
kuulostaa aivan siltä että tuo leffa olisi pakko katsoa! ei voi olla niin pelottava että vain pätkä voi olla liikaa?
Kyseinen leffa on jotain kauhua? En ole nähnyt, enkä katso - mielestäni kauhuleffat ovat pahasti mielenvikaisia.
Katso ennemmin House (TV 3 klo 21.00) ja sen jälkeen jotain muuta, jos telkkua pitää katsoa.
mutta kun puhelin soi seuraavan kerran illalla, niin varmasti hätkähdät... Elokuva menee syvälle tajuntaan ja ruokkii mielikuvitusta oikein roimasti. Sitä oikein odottaa, että mitä kulman takana on...
Oikeasti siis, ei herkkien elokuva.
En uskaltaisi ehkä yksin katsoa. Kävin katsomassa sen ensimmäistä kertaa elokuvissa ja koko seuraavan yön pelkäsin, että tv menee itsekseen päälle... :D
mutta kun puhelin soi seuraavan kerran illalla, niin varmasti hätkähdät... Elokuva menee syvälle tajuntaan ja ruokkii mielikuvitusta oikein roimasti. Sitä oikein odottaa, että mitä kulman takana on...
Oikeasti siis, ei herkkien elokuva.
josta jää mielikuvia kummittelemaan pitkäksi aikaa. Tiedän aikuisia miehiä, jotka ovat pelänneet pimeää tuon jälkeen.
Nimittäin jouduin sormien välistä kurkkimaan Kaunaa en mitenkään uskaltanut avata silmiä kaikissa kohdissa!
Kerran katsoin. En enää koskaan tee samaa virhettä. Tiedän, olen aika helvetin herkkis välillä, mutta vieläkin välillä pelottaa telkkarit tuon leffan jälkeen. Leffan jälkeisenä aamuna en edes uskaltanut mennä suihkuun yksin...
Sitä nauliutuu katsomaan. Pitää tiukasti otteessa, psykologista kauhua, ja voi kuvitella olevan totta... aito tunnelma, ei naurata tod... Ja veri ei roisku, eikä mitään sellaista väkivaltaa. Mut se tunnelma.. huh....
En katsoisi yksin, vaikka olen jo 2 kertaa nähnyt.
joku psyko tai hohto ei ole mitään tuohon verrattuna, siinä vaan on jotenkin niin hirveä se tunnelta että huh. en katsoisi yksin, mutta tänään kyllä miehen kainalossa ihan takuulla katson!!
Hyvä se on, mutta en edelleenkään katsoisi sitä yksin enkä pimeässä.
t: se joka kyseli sen tarinaa, muistan hämärästi että oli aika haukotus kuva.