Millainen ruokarytmi teille tulee lomalla?
Me hetäämme n. 09-11, sitten espressopannullinen kahvia. N. 11-1e tukevaa aamiainen: munakas, smoothie ja jotain muuta. Pieni välipala n. 15 ( esim. Karjalanpiirakka tai jugurtti), n. 19-20 tuhti iltaruoka kaikkineen ( tänään korvasienimuhennos, perunaa, parsaa, kalaa, mustikkarahka, viinipullo kolmestaan). Aika kaukana arjen ruokailuista. Lomalla syön paremmin ja laihdun.
Kommentit (5)
Kahvia herätessä siinä klo 9-11. Aamiainen/lounas noin klo 13 ja päivän pääateria ehkä noin klo 22.
Mä oon lomalla aina. Tänään syönyt aamupuuron ja 4 mukia kahvia n. klo 7.30. Broilerin koipia 2 kpl, tomaatin ja paahtoleipää n. klo 12 ja kaksi banaania n. klo 14.30.
Aamukahvi noin 5.30. Kissa herättää antamaan ruokaa joten tulee itsekin kahvi silloin nautittua. Aamiainen kymmenen jälkeen. Mehua riisipiirakka tai ruisleipä ja sen kanssa juustoa sekä kasviksia. Jos olen päivän kotona laitan jotain ruokaa noin kello viideksi ja illalla mitä milloinkin. Kesäaikana vaikka mansikoita. Kun en ole kotona minulla ei ole mitään ruokarytmiä. Jos olemme vaimon kanssa hotellireissuilla niin silloin hän herättää ennen kuutta että ehdimme rauhalliseen aikaan aamupalalle.
Aamukahvi 6 aikoihin, aamiainen ennen klo 8. Lounas 13.30, ip kahvi joskus 16 ja illallinen klo 19