Minulla on tilillä 300000 eur olen 57 vuotias
mitä sillä pitäisi tehdä?
En osaa sijoittaa , en saa asuntolainaa.
Käyn töissä yrittäjänä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tilillä 3 euroa ja olen 24-vuotias valkoihoinen ylipainoinen lihaa syövä heteromies. Mitä minun pitäisi tehdä?
Teet naisviha aloituksia vauvafoorumille.
T.Incel-Man
Vauva-palsta on toki otollinen paikka kysellä sijoitusneuvoja...
Mulla 0,5 miljoonan arvosta asuntoja ja kiinteistöjä, olen 65-vuotias eläkeläinen.
Perinnöksi jäävät lapsille.
En halua keinotella varallisuudella eli en tarvi sijoitusvinkkejä.
Mitähän tässä tekisi muuten...
Miksi niille pitäisi tehdä jotain? Onko sinulle suurikin ongelma, ettet osaa tehdä niiden kanssa mitään? Kuulostaa sitä, että vanhuudenhöperyys on nurkan takana. Siis se, ettei mitään päätöksiä osaa tehdä itse, mutta niistä asioista huolehtii ja murehtii jatkuvasti. Tuttua oman äidin kohdalla, mutta hän on jo yli 70.
No mitä sillä rahalla yleensä tehdään? Ei sen pitäisi mikään kauhea ongelma olla 🤣🤣🤣
Kannattanee elää täysillä. Oikeasti ei ole kuin tämä hetki ja päivä.
Toivottavasti edes tuottavalla säästötilillä, eikä nollakorkoisella käyttötilillä....
Vierailija kirjoitti:
Et saa lainaa tuolla pääomalla?
Jospa ap:n tavoite on viiden millin luksushuvila? Siihen ei ehkä ole saanut lainaa..
Laittaisin johonkin turvalliseen osakkeeseen, josta saa osinkoa. Tqi ostaisin 3 sijoitusyksiötä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattanee elää täysillä. Oikeasti ei ole kuin tämä hetki ja päivä.
Jep, lauluun, naisiin ja viinaan
Varaa aika pankkisi sijoitusneuvojalle. Korot ovat nyt nousseet, joten hyödynnä korkoja sijoituksissasi
Mulla on tilillä 3 euroa ja olen 24-vuotias valkoihoinen ylipainoinen lihaa syövä heteromies. Mitä minun pitäisi tehdä?