Ehkä tyhmä kysymys, mutta jos lahjoitan Fidalle, SPR:n Konttiin tms. huonekalun, voiko sen viedä osissa?
Jolloin siis kasaaminen jäisi heille?
Kyse on siis melko pienestä, alle 100 cm kaikkiin suuntiin olevasta huonekalusta.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Voiko siis esim. sohvan vaan sahata mottorisahalla kahtia ja kipata tuonne?
AP
Heh :D Huonekalu on täysin ehjä ja käyttökelpoinen
Ap
siis ikään kuin Ikean huonekalu, jota ei ole koskaan kasattu tai on kasattu ja säilytyksen vuoksi purettu taas, kaikki osat tallella? Toki voi vielä, ei tarvitse itse kasata, mutta jos on kovin hankalasti kasattava, niin ohjeet olisi hyvä olla mukana tai edes netistä haettavissa
Vierailija kirjoitti:
siis ikään kuin Ikean huonekalu, jota ei ole koskaan kasattu tai on kasattu ja säilytyksen vuoksi purettu taas, kaikki osat tallella? Toki voi vielä, ei tarvitse itse kasata, mutta jos on kovin hankalasti kasattava, niin ohjeet olisi hyvä olla mukana tai edes netistä haettavissa
On kasattu ja kasaaminen on helpointa mitä olla voi! On vain muutama ruuvi ja tappi :)
Eli kasaavatko he siellä huonekalut vai miten se käytännössä toimii?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kasattu ja kasaaminen on helpointa mitä olla voi! On vain muutama ruuvi ja tappi :)
Eli kasaavatko he siellä huonekalut vai miten se käytännössä toimii?
Ap
Mitä jos kysyisit heiltä?
Ennen kun Pelastusarmeija vielä nousi kotoa lahjoituksia, niin edellytyksenä oli, että parisänky piti olla purettuna, eli pääty ja sivut ja tukipuut erillään, että saivat sen kannettua suoraan autoon. Ja noutoa tilatessa ilmoittivat, että vielä tarkastavat, että on sellainen, että kelpaa, mitään lastulevyä eivät ottaneet vastaan. Hyvin kelpasi, kun oli täyspuinen. Yöpöydät menivät kokonaisina.
Voiko siis esim. sohvan vaan sahata mottorisahalla kahtia ja kipata tuonne?
AP