Dna:n siirtyminen hiuksessa?
Jos syö vahingossa toisen hiuksen niin siirtyykö siitä itseen sen toisen dna:ta?
Kommentit (21)
Kun syöt porkkanan, siirtyy porkkanan DNA:ta kehoosi. Kun syöt possua, saat possun DNA:ta. Ikävä fakta.
Tämän kun tajuat, uskallatko syödä mitään??
Tarkoitin ihmisen dna:ta kenen hiuksen on syönyt vahingossa siirtyykö siitä itseen sitä?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin ihmisen dna:ta kenen hiuksen on syönyt vahingossa siirtyykö siitä itseen sitä?
Tajuatko, että kaikessa ruuassa on dna:ta? Kaikki ruoka on jostain elollisesta, joka muodostuu soluista ja soluissa on DNA:ta. Joka kerta kun laitat suuhusi pihvin, saat itseesi vieraan lajin DNA:ta.
No jääkö muhun nyt pysyvästi sen toisen pojan dna kenen hiuksen söin vahingossa?
Vierailija kirjoitti:
No jääkö muhun nyt pysyvästi sen toisen pojan dna kenen hiuksen söin vahingossa?
Ei jää.
No kuinka kauaksi aikaa jää jos kerran aina siirtyy? Hyi hele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, että kaikessa ruuassa on dna:ta? Kaikki ruoka on jostain elollisesta, joka muodostuu soluista ja soluissa on DNA:ta. Joka kerta kun laitat suuhusi pihvin, saat itseesi vieraan lajin DNA:ta.
Puhdas tärkkelys tai sokeri ovat sellaisia, joissa ei ole DNAta jäljellä, varmaan jotkin muutkin ravinteet. Onnea matkaan, jos aikoo niillä elää.
Mutta trollihan tuo AP varmaan on.
DNA pilkkoutuu ruuansulatuksessa ihan niinkuin muutkin osat soluista. Toki näitä nukleotideja voidaan uudelleen käyttää oman DNAn valmistukseen, mutta ihan sitä sun omaa DNAta niistä tehdään.
ja ajattele kun suutelet tai olet yhdynnässä, siinä vasta eritteitä ja dna:ta siirtyy.
Eli mulle ei tule samoja ominaisuuksia tai piirteitä kun sille pojalle?
Vierailija kirjoitti:
Kun syöt porkkanan, siirtyy porkkanan DNA:ta kehoosi. Kun syöt possua, saat possun DNA:ta. Ikävä fakta.
Tämän kun tajuat, uskallatko syödä mitään??
Joo itse olen päättänyt, että mitään geenejä en rupea syömään.
Eiku.
Entäs sitten, kun syöt, kanaa, nautaa, sikaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli mulle ei tule samoja ominaisuuksia tai piirteitä kun sille pojalle?
Oletko syönyt perunaa viime aikoina? Vaikuttaa, että perunan geenit dominoivat aivoissasi.
Eipä tarttis miljardeja ja miljardeja käyttää geeniterapian kehitykseen jos vois vaan syödä terveen ihmisen DNAta ja homma ois sillä selvä.
Eli mulle ei tule samoja ominaisuuksia tai piirteitä kun sille pojalle? Muistan kun katoin yhen Harry Potter elokuvan missä Hermione söi Bellatrix hiuksen ja se tuli sen näköseksi
Ap on 45 vuotias peräkammarin Jorma Keuruulta, joka on keksinyt mielestään hyvän trollin. Ruokkikaa Jormaa, koska hänen elämänsä rakkaus ja tyttöystävänsä on hänen vanha äitinsä Martta 77 v. Heillä on oikein romanttinen ja dna:n vaihtoon perustuva lämmin suhde.
Lue mikrobiologian kirja niin tiedät miten dna toimii.
Eihän dna itsenäisesti tee mitään vaan tumassa olevat entsyymit ja muut toimintayksiköt käyttävät dna:ta toimiakseen.
Dna on ikäänkuin työohje tai kaava, jonka avulla tuotetaan eri aineita.
Ravinnossa oleva dna pilkkoutuu vatsahapoissa ja menee solujen ruuaksi.
Dna koostuu neljästä eri typpiemäksestä, fosforihaposta ja pentoosisokerista.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten, kun syöt, kanaa, nautaa, sikaa?
Kyllähän monissa maissa (kehitysmaissa) ollaan sen verran taikauskoisia että ajatellaan tiettyjä eläimien syömisen tuovan erityisiä voimia. Ja varsinkin miesvoimaa.
Siirtyy ruuansulatukseen ja tule kakkelina pois.