Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapamani mies oli sisustanut kotiaan mainitsemillani elementeillä, jos oli laskelmoitua?

Vierailija
19.05.2023 |

Tapasin miehen tinderissä. Juttelimme paljon, tapasimme kerran ulkona ja seuraavan kerran hänen luonaan.

Laitoin hänelle kerran kerran kuvan kodistani, hän sanoi ettei hänellä vielä ole kasveja, mutta kun menin käymään hän oli asetellut tekokasveja ympäriinsä ja myös verhot olivat samanväriset kuin minun kuvassa ollut matto.

Tuli outo olo että ainakin kasvit oli tarkoituksellisia. Olen kasvi-ihminen.

Mitä kertoo hänestä jos hän teki tämän minun vierailua varten?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet pelottava tällä aloituksella. Et siis ole yhtään terveemmästä päästä kuin tuo mies tai olet vielä pahempi, kun laitat tällaisen aloituksen nettiin. 

Tiedän psykologiaa.

Voin laittaa minkälaisen aloituksen vaan nettiin. Sitä vartenhan anonyymi palsta on.

ap

Niin kaikenlaiset hullut voi tänne kirjoitella. Pelottavampaa nämä sinun kirjoitukset kuin tuon toisen, joka ilmeisesti yrittää miettiä miten tehdä kodistaan viihtyisämpi sinua varten. 

Älä huoli, olemme kumpikin yhtä paljon kiinnostuneita psykologiasta, todennäköisesti hänkin miettii minun huonoja puoliani.

Minusta hän on ihana, mietin vain että jos hän oli nähnyt näin paljon vaivaa, niin miksi. Söpöähän se on.

ap

Vierailija
42/43 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei kelpaa tuokaan.

Seuraava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.05.2023 |