Tapamani mies oli sisustanut kotiaan mainitsemillani elementeillä, jos oli laskelmoitua?
Tapasin miehen tinderissä. Juttelimme paljon, tapasimme kerran ulkona ja seuraavan kerran hänen luonaan.
Laitoin hänelle kerran kerran kuvan kodistani, hän sanoi ettei hänellä vielä ole kasveja, mutta kun menin käymään hän oli asetellut tekokasveja ympäriinsä ja myös verhot olivat samanväriset kuin minun kuvassa ollut matto.
Tuli outo olo että ainakin kasvit oli tarkoituksellisia. Olen kasvi-ihminen.
Mitä kertoo hänestä jos hän teki tämän minun vierailua varten?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ja heti se urpo hästägmiesvihanäkyväksi vikisee täällä kuin olisi häntä ihmetelty.
Miten eriytymätön voi sairaan ihmisen persoonallisuus olla?
Tämä on keskustelua ominaisuudesta. Pidän hänestä kyllä, ei täällä ole mitään vihaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Narsismia voi halutessaan käyttää häntä itseään vastaan. Ihaile jotain sikakallista roskaa vaivihkaa niin se ostaa sellaisen. Itselleen siis.
Et säkään sieltä terveimmästä päästä ole, kun tollasta mietit.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tarkoitti, ettei hänellä ole vielä oikeita kasveja?
Ja miksi ei voi olla sattumalta sama väri?Ihmiset miettii ihan liikaa.
Niin mietinkin. Edellinen mies oli sen verran pelottava, nyt olen vain varuillani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismia voi halutessaan käyttää häntä itseään vastaan. Ihaile jotain sikakallista roskaa vaivihkaa niin se ostaa sellaisen. Itselleen siis.
Et säkään sieltä terveimmästä päästä ole, kun tollasta mietit.
En kyllä tällaiseen pelailuun lähtisi.
ap
Kuuntele itseäsi. Kuuntele etenkin jos intuitio varoittaa.
Itse olen todellisen narisistin kanssa suhteeseen joutunut ja teki juuri sitä, että kyseli ja uteli elämästäni (kuten varmaan normaalisti kaikki tekevätkin) mutta sitten alun huumassa hankki kaiken mistä pidin tai mistä olin mainninut, absurdejakin asioita. Olisi pitänyt vain kuunnella itseään kun hälytyskellot alkoivat varoittelemaan.
Jos kuitenkin tuo on ainoa juttu niin katsoisin vielä mutta tosiaan kuulostele tilannetta ja itseäsi.
Eek. Mul on saman väriset verhot ja matto.
Yksi ystäväni käy luonani yökylässä muutaman kerran vuodessa. Ei siis muulloin nähdä kun asuu kaukana. Aina kun hän tulee, siivoan ja vähän ehostan kotia. Viimeksi olin löytänyt itseä miellyttävän uuden huonekalun ja tiesin myös ystäväni pitävän siitä tyylistä. Oli tosi kiva kun hän saapui ja yhdessä ihasteltiin löytöäni. Ollaan oltu ystäviä yli 30v, eikä hän ole kertaakaan epäillyt motiivejani tällaisissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ystäväni käy luonani yökylässä muutaman kerran vuodessa. Ei siis muulloin nähdä kun asuu kaukana. Aina kun hän tulee, siivoan ja vähän ehostan kotia. Viimeksi olin löytänyt itseä miellyttävän uuden huonekalun ja tiesin myös ystäväni pitävän siitä tyylistä. Oli tosi kiva kun hän saapui ja yhdessä ihasteltiin löytöäni. Ollaan oltu ystäviä yli 30v, eikä hän ole kertaakaan epäillyt motiivejani tällaisissa tilanteissa.
Tietenkin tämä on eri asia, eikä olisi minusta epäilyttävää.
Ehkä tässä miehessä on muutakin hyvin miellyttämisenhaluista ja mietin vaan että miksi.
ap
Sinä olet pelottava tällä aloituksella. Et siis ole yhtään terveemmästä päästä kuin tuo mies tai olet vielä pahempi, kun laitat tällaisen aloituksen nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet pelottava tällä aloituksella. Et siis ole yhtään terveemmästä päästä kuin tuo mies tai olet vielä pahempi, kun laitat tällaisen aloituksen nettiin.
Tiedän psykologiaa.
Voin laittaa minkälaisen aloituksen vaan nettiin. Sitä vartenhan anonyymi palsta on.
ap
Ensitreffien jälkeen kun sisutaa jokaisen deitin mukaan, niin kalliiksi tulee. Hiukkasen provon tuoksahdusta.
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffien jälkeen kun sisutaa jokaisen deitin mukaan, niin kalliiksi tulee. Hiukkasen provon tuoksahdusta.
Ei ole provo. Ne jotka narsismista esim tietää, niin tietää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oudolta ja pelottavalta kuulostaa.
No ei kuulosta vaan kuulostaa ihan 0/5.
Kuka pölvästi tällaisia aloituksia viitsii tehtailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudolta ja pelottavalta kuulostaa.
No ei kuulosta vaan kuulostaa ihan 0/5.
Kuka pölvästi tällaisia aloituksia viitsii tehtailla.
Kuka täällä viitssii joka ketjuun tulla väittämään että provo.
Provoatko täällä itse jatkuvasti, mikä pointti sellaisella edes olisi, en todellakaan ymmärrä.
Jos ei ole asiaan kommnetoitavaa, poistu.
ap
Mitä ne muut tapaukset olivat, jotka saivat sinut epäilemään miestä manipuloijaksi?
Ryhdytäänkö joukolla haukkumaan miehiä tai Tinderin käyttäjiä, niin ap saa haluamansa huomion?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän psykologiaa.
Voin laittaa minkälaisen aloituksen vaan nettiin. Sitä vartenhan anonyymi palsta on.
ap
Niin kaikenlaiset hullut voi tänne kirjoitella. Pelottavampaa nämä sinun kirjoitukset kuin tuon toisen, joka ilmeisesti yrittää miettiä miten tehdä kodistaan viihtyisämpi sinua varten.
Taitaa mies väistää luodin jos sinusta pääsee.