On jo surullinen olo joulusta. Muita joilla ei ole ketaan, jonka luokse menna? Yksin vietan koko joulun, ystavillakin omat perhee joulukuvioineen, mulla ei todellakaan ketaan.
Kommentit (9)
Miten olisi joku vapaaehtoistyö? Saisitko hieman joulumieltä, jos pääsisit auttamaan huono-osaisia johonkin. Eikö se Hurstin porukkakin jaa jouluruokaa aattona, vai onko se jonain muuna päivänä?
Meillä on parina jouluna ollut vieraana minun ystäväni, joka oli vastaavassa tilanteessa silloin. Voisit kysyä ystäviltäsi haluaisiko joku jouluvieraan. Minä ainakin ottaisin mielelläni, vaikka omakin perhe on.
Viime joulun olin yksin.
Kokemuksesta voin sanoa ettei ne ystävätkään niin vain ota vieraita jouluksi.
Asun Helsingissä. Pääset kokemaan aidon lapsiperheen joulun! ;)
Haleja!! Kysy tosiaan kavereiltasi, varmasti joku haluaa jouluvieraan ihan mielellään!
kun ei ollut miestä eikä lapsia. Heti kotoa muutettua tiesin, etten siellä ainakaan joulua voi koskaan viettää, lapsuudessa oli ihan tarpeeksi.
Muitakaan läheisiä sukulaisia ei ollut. Oli inhottavaa, kun monet kyseli mitä teet jouluna.
Onneksi nyt on mies ja lapsia. Tsemppiä sulle ap. Hanki paljon lukemista, elokuvia, syötävää ja rentoudu ja mieti, miten jotkut haluasivat olla yksin, poissa kiljuvien lasten luolta.
kuinka siinä nyt noin on käynyt, lapset viettää joulua isän kanssa vai?