Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti lahjaksi viikkosiivoussopimuksen.

Vierailija
18.05.2023 |

Ihana mies mulla. 140€ kuukaudessa maksaa ja siitä saa kotitalousvähennystä. Eilen oli ekaa kertaa vähän pidempi siivous ja nyt sitten reilu tunti viikossa. Vitsi että voi olla vähästä iloinen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes siivooja alkaa pöllimään kaikkea porvarilta

Vierailija
2/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu mutta miten voi olla noin halpa ? Vai onko tuo 140 kotitalousvähennyksen jälkeinen hinta/kk ,?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se auttaa. Meillä käy 2 kertaa viikossa ja kerran kuussa on isompi siivous. Pesee myös pyykit samalla 2 x viikossa ja hoitaa ne vaatehuoneeseen.

Vierailija
4/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies ostaa tuollaisen lahjan naiselleen? Voi eiiiii!!!

Homma joka kuuluu puoliksi hänelle itselleen!

Osta sinä sama lahja vuorostaan hänelle seuraavalla kerralla ja katso miten hän reagoi asiaan.

Toki arvostan, jos mies käyttää rahansa siivouksen ostamiseen, mutta ei sentään lahjaksi vaimolleen/ naiselleen. Piste.

Vierailija
5/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea lahja.

Vierailija
6/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sinä sama lahja vuorostaan hänelle seuraavalla kerralla ja katso miten hän reagoi asiaan.

Toki arvostan, jos mies käyttää rahansa siivouksen ostamiseen, mutta ei sentään lahjaksi vaimolleen/ naiselleen. Piste.

Itse asiassa miehenä ihan mielellään vastaanottaisin vaimolta tuollaisen lahjan. Arvostaisin todellakin, miksi en?

M34

Vierailija
7/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palkkasin opiskelijanaisia pesemään ikkunat. Kaksi pimua lyhyissä sortseissa ja urheilutopissa laittoivat lastat heilumaan ja puhdasta tuli 👍 En enää koskaan pese itse ikkunoita 😅

M36

Vierailija
8/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä taitaa olla tosi pieni kämppä, kun tunti riittää siivoamiseen? Itse en siivoojana noin pientä kohdetta edes vaivautuisi lähteä tekemään. Minimiaika on 2h.

Vierailija
9/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse palkkasin opiskelijanaisia pesemään ikkunat. Kaksi pimua lyhyissä sortseissa ja urheilutopissa laittoivat lastat heilumaan ja puhdasta tuli 👍 En enää koskaan pese itse ikkunoita 😅

M36

Ihan varmasti. Eikä tietenkään ollut rintsikoita ja stringitkin näkyi läpi 🙄

Vierailija
10/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman paras lahja. Olisin aikonaan kumartanut maahan asti sellaisen saadessani.

Vierailija
11/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla tosi pieni kämppä, kun tunti riittää siivoamiseen? Itse en siivoojana noin pientä kohdetta edes vaivautuisi lähteä tekemään. Minimiaika on 2h.

Tunti ja vartti on aika. Imurointi, pölyt, roskat, vessa ym. Kaksi henkeä ja kolmio. Meillä on kyllä siistiä muutenkin. Tiskit laitetaan itse koneeseen.

Vierailija
12/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin halvalla, eihän tuo ole kuin 35e/viikko, vähemmän kuin 1 tunnin veloitus?? Meillä kun kävi siivoaja niin se oli vähintään 150e viikossa!

Mikä firma, minäkin tilaan heti tuolla hinnalla!!

Vierailija
13/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihana lahja. Jää itselle aikaa muuhunkin ja siivoaja saa työtä.

Vierailija
14/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sulla.

Vierailija
15/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin edullinen? Todella pieni asunto? Meillä menee yli tuplasti tuon verran jo yhteen siivouskertaan, vaikka on verraten edullista tuntihintaa ottava siivooja.

Vierailija
16/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis ajattelee, että siivoaminen on ap:n homma eikä miehen tarvitse siihen vaivautua.

Itse en tykkäisi kun mies noin alleviivaisi siivoamisen olevan minun työni ja siten siivooja helpottaisi minun töitäni.

Vierailija
17/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako mies syntymäpäivälahjaksi myös paistinpannuja? Sinullehan ne kotityöt näköjään hänen mielestään kuuluvat.

Vierailija
18/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kuuluu PUOLIKSI, nyt mies maksaa, eli hoitaa lahjaksi siivoukset KOKOKAAN. Siinä se lahja.

Vierailija
19/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies päättäisi hoitaa siivouksen kokonaan yksin lahjaksi naiselleen, niin olisiko sekin mielestäsi mitätön ele, kun se siivous kuitenkin kuuluu puoliksi sille miehelle?

Vierailija
20/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hyvä esimerkki miten kotitalousvähennys suora tuki rikkaille. Ei keski tai pienituloisilla varaa siivouksesta alkaa maksaan.

Tutkimusten mukaan kotitalousvähennys ei edes lisää työllisyyttä tai vähennä harmaata taloutta.

Siinä olisi Orvolle hyvä tuki leikttavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä