Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 päivää morsiamena: Debbien, 67, pilvilinnat romahtavat Marokossa nuoren Oussaman todelliset aikeet paljastuvat

Vierailija
18.05.2023 |

Miksi ihmeessä joku nainen sekaantuu noihin? Varsinkin suomalaset naiset ovat persoja tuollaisille. Kiva tulla huijatuksi ja petetyksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
2/8 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin suomalaiset naiaet.....??  - En kyllä ole yhtään itse tavannut ja se voi johtua muustakin siitä, että itse olen mies ja huomattavasti paljon nuorempi ja eri ikäluokkaa. Joskun tulin nähneeksi pätkän ao, sarjaa, jossa oli mukana suomalainen nainen, joka oli kyllä huomattavasti paljon nuorempi ja miehensä suunnilleen muisini mukaan samaa ikää. Tuosta naisesta kyllä jäi mielikuvaksi, että hän on luonteeltaan hyvin vaivaannuttava. 

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvii kun sellossa tai itiksessä kävellä niin näkee musu-suominainen pareja.

Vierailija
4/8 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun suomalaiset miehet sekaantuu thaimaalaisiin ja venäläisiin. 

Vierailija
5/8 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä nyt ei ihan jokainen muija petä, toisin kuin noissa lähi itä pareissa, missä jokainen mies pettää ihan aina. Siis, kaikissa tuntemassani pariskunnissa.

Vierailija
6/8 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät omaa minkäänlaista yleistietoa Yhdysvaltojen ulkopuolelta. Tottakai nämä "uljaan prinssin" metsästäjät jäävät ansaan. Heidän ansaan, koska prinssi olikin metsästäjä ja "prinsessa" saalis. Kotiorjasaalis

Vierailija
7/8 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä nyt ei ihan jokainen muija petä, toisin kuin noissa lähi itä pareissa, missä jokainen mies pettää ihan aina. Siis, kaikissa tuntemassani pariskunnissa.

Pettäähän, mutta eri tavalla kuin miehet, esittävät rakastavansa mutta rahan vuoksi alkavat suhteeseen. 

8/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tuo Debbie voi olla alle 70 v. kun näyttää vanhalta ja ryppyiseltä? On tainnut valehdella ikänsä. Olen itse 10 v. vanhempi, mutta paljon nuorekkaampi. Ei kylläkään alkoa ja viinaa ole kulunut meikäläisellä, ehkä siinä syy.

moi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän