Mihin matkustat kesällä ?
Paljonko lennot maksoivat ja mikä lentoyhtiö ? Miten kauan ennen matkaa varasit ? Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta.
Kommentit (513)
Kreikka, viikko, 3000€/4-hen. All inclusive.
Matkustan sairaalaan. Ei tarvinnut itse juuri varailla, pienempi sairaala on hoitanut asian. Yöpyminen maksaa alkaen noin 50€ per yö, mutta leikkuupöydän antimista pitää varmasti maksaa erikseen.
Sodankylään 39. Midnight Film Festival
450 + ruoat + leffaliput
Lappiin. Ensimmäistä kertaa elämässä.
Mökki varattu juhannuksena Rukalta reiluksi viikoksi. Tähän asti pohjoisin paikka, jossa käynyt, on työreissulla Jyväskylään.
Kokemaan yötön yö ja katsomaan onko Lappi minua/meitä varten.
Kreetalle. Ainakin tarkoitus. Heinäkuussa viikoksi. Eka kertaa ilman lasta, kun 20 v ei enää äitin ja iskän kaa tule.:) Mutta nuo hinnat, onpas nousseet.. 900 egee per nuppi about, ihan perus kolmen tähden hotelli.
Hyvän ystävättäreni luokse Gotlantiin, asuu lähellä Visbyytä.
Asun itse Tukholman lähettyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän ystävättäreni luokse Gotlantiin, asuu lähellä Visbyytä.
Asun itse Tukholman lähettyvillä.
Lennän ja lennot makso kruunuissa joku 2400.
Yksi viikko menee Kroatian saaristossa ja yksi viikko sukulaisen häissä Kanadassa. Sen päälle pientä kotimaan matkailua.
En mihinkään. Muutan napapiirin pohjoispuolelle, ja uusilla kotikulmilla Lapissa riittää ihmeteltävää ja retkikohteita.
Ensimmäistä kertaa käyn Hangossa. Jotenkin mennyt aina ohi, nyt vihdoin to-su reissu.
Lähden pariksi viikoksi Pohjois-Italiaan. Lennot noin 300e Finnairilta, hotellit pari tonnia. Halvemmallakin olisi löytynyt, mutta halusin panostaa sijaintiin ja maisemiin. Rakastan sitä, kun hotellilla voi kaikessa rauhassa nauttia upeista näkymistä ja auringonlaskuista omalla parvekkeella viinilasin ja pikkuherkkujen parissa.
Kesähelteellä onkin loistoidea lähteä etelänmatkalle.
Lasten kanssa airbinkämppään majoitumme Turkuun. Menemme katsomaan suuria laivoja. Matka lasten toiveesta Junalla meno ja paluu Bussilla.
Miehen kanssa käymme Järvenpään Bluesissa pääkonsertissa. Aikuisten musahetket. Autolla Jakeen ja ilmaisbussilla Vanhankylän niemeen. Voi olla et maksaakin, mutta auton parkki on kallis siellä.
Voidaan keksiä muitakin matkoja ihan kotimaassa.
En ole vielä varannut matkaa, mutta lähden jonnekin Etelä-Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Kesähelteellä onkin loistoidea lähteä etelänmatkalle.
Täällä mitään kunnon helteitä ole. Pahimmassa tapauksessa sataa ja on pilvistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjaan heinäkuun alussa. Menolento 15.000 pistettä per nuppi, paluulentoja en vielä ole ostanut.
Paljonko tuollaiseen pistepottiin pitää olla maksellut lentoja aiemmin ?
Saitko pisteet samoin kuin viikarit saavat.
On minullakin mahikset käydä soutuveneellä lähisaarissa istuskelemassa ja eväsleivät nauttimassa.
Meillä kaupunkeihin 15/20 min mutta nekään ei ole mitään bilemestoja vaan upeita historiallisia kaupunkeja. Lähikylissä on ollut yli 30 tapahtumaa kuluneen kk aikana. 3 pvää viikossa tapahtumia alle 30km säteellä. Omalla kylällä onneksi vasta syksyllä tryffeliaikaan.