Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen lantionpohjalihakset

Vierailija
18.05.2023 |

Mies, mitä ajatuksia sinussa herättää? Kerro jotain?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas ja raju pillunpuristus ja lypsäminen kullissa on paras nautinto maailmassa mitä tiedän. Varsinkin kun siihen on aina liittynyt naisen eläimellinen himo.

Vierailija
2/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko mieluummin nimetä yhdenkin asian jonka ei kuuluisi herättää minussa minkäänlaisia ajatuksia.

Näiden someorjien jatkuva mv-ruinaus on edennyt jo aivan terminaalivaiheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiahan on se,  mite miehen mielihyvää voi jotenkin lisätä.

Vierailija
4/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko 9mieluummin nimetä yhdenkin asian jonka ei kuuluisi herättää minussa minkäänlaisia ajatuksia.

Näiden someorjien jatkuva mv-ruinaus on edennyt jo aivan terminaalivaiheeseen.

Olen pahoillani kyynisyydestäsi.

Vierailija
5/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne mitää puristusta tms tunnetta nykyisellä vaginalla mitä ajan, edellisessä kyllä tunsi tiukkaa puristusta ja munan lypsyä. orkut tuli iha itsestään  nykyään joutuu teken itte tyot että kassit tyhjenee

Vierailija
6/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näemmä sulla kokemusta, kun et tiedä, että pillu puristaa ja lypsää vain ennen NAISEN orgasmia ja orgasmin aikana. Joten on pitkälti kyse  naisen nautinnosta. Kokonaan toinen asia on se, ettei voimakasta lypsyä voi mitenkään kestää mies laukeamatta, tai ainakin on vaikeaa kestää. 

Vierailija
7/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näemmä sulla kokemusta, kun et tiedä, että pillu puristaa ja lypsää vain ennen NAISEN orgasmia ja orgasmin aikana. Joten on pitkälti kyse  naisen nautinnosta. Kokonaan toinen asia on se, ettei voimakasta lypsyä voi mitenkään kestää mies laukeamatta, tai ainakin on vaikeaa kestää. 

Olen nainen. Jos penis tuntuu sisälläni poikkeusellisen hyvältä liikkeineen, alan (ilman että heti itse tiedostan sitä) imemään penistä syvemmälle ja kiinni reunoihini. Lisää nautintoani

Vierailija
8/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Jos penis tuntuu sisälläni poikkeusellisen hyvältä liikkeineen, alan (ilman että heti itse tiedostan sitä) imemään penistä syvemmälle ja kiinni reunoihini. Lisää nautintoani

Niin, eli pääasia ei ole silloin miehen nautinto vaan naisen.

Vierailija
9/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sanoin, etten edes tiedosta aloittavani puristelua, joten ei ole mitään pää-tai sivuasiaa. En minä siinä pohdi, kuka tässä eniten voittaa. Jälkeenpäin ajateltuna me voitamme kumpikin.

Ja toisaalta, kun havahdun puristeluuni ja huomaan kumppanini pitävän siitä, jatkan sitä mieluusti molempien iloksi.

Vierailija
10/20 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sanoin, etten edes tiedosta aloittavani puristelua, joten ei ole mitään pää-tai sivuasiaa. En minä siinä pohdi, kuka tässä eniten voittaa. Jälkeenpäin ajateltuna me voitamme kumpikin.

Ja toisaalta, kun havahdun puristeluuni ja huomaan kumppanini pitävän siitä, jatkan sitä mieluusti molempien iloksi.

Ymmärrän kyllä, vaimollani ollut sama automaatti aina. Varsinainen trappi ja kalun ollut vaikea päästä sieltä enää ulos ennen  kuin on lypsetty tyhjäksi. 

Vierailija
11/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään tapaamani nainen ei ole edes yrittänyt käyttää kyseisiä lihaksia.

Vierailija
12/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et olekkaan ollut minun kanssani.

Vierailija
13/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläoleva viesti on silkkaa paskapuhetta.

Vierailija
14/20 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näemmä sulla kokemusta, kun et tiedä, että pillu puristaa ja lypsää vain ennen NAISEN orgasmia ja orgasmin aikana. Joten on pitkälti kyse  naisen nautinnosta. Kokonaan toinen asia on se, ettei voimakasta lypsyä voi mitenkään kestää mies laukeamatta, tai ainakin on vaikeaa kestää. [/quote

Joo tällaisen tapauksen kokenut myös itse, Aktin jälkeen oltiin hiljaista säikkyä poikaa pitkään Dooris veikin minut.Näiden naisten suosiosta on historian saatossa syntynyt sotia ja sodittu (alkuperäinen Kama Sutra).,, härmässä puhutaan tarunhotoisista oravapilluista.

Vierailija
15/20 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaisi pitää lantionpohjan lihaksista huolta. Kuten kaikessa liikunnassa akviivisuus lisää liikkumishaluja. Vaimolla ollut aina vahvat ilolihakset ja aktiiviset. Nyt oli viime vuosina jo ylijännittyneet ja kiristyneet. Yhdynnöissä alkoi olemaan ongelmia mahtumisen kanssa. Vaimo alkoi jo pelkäämään, että onko naimiset naitu.  Oli ollut alapäässä vähän kremppaa ja ne veti jo entisestää jämäkät lihakset jumiin. Mutta miten niitä pitäisi treenata jotta helpottaisi. Vaimo pillufyssarille ja sieltä sai treeni- ja venytysohjeet. Nyt on helpottaneet ja kun aktiivisesti treenannut maistuu liikuta taaskin, halua seksi taas pari kertaa viikossa ja näyttää olevan jatkuvasti mielessä. Jo olikin muutama vuosi vain kerta viikossa ja palattu normaalinpaan rytmiin. Kelpaa sitä eläkeläisenä taas naatiskella. 

Vierailija
16/20 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas hyväksi todettuja vinkkejä ja jumppia ym erilaisia liikkeitä miten parantaa lantionpohjaa?

Netissä vaan tulee vastaan että pitää supistella niitä sisäänpäin mikä on aika tylsää jos ei oo muuta. Geishakuulista en ymmärrä, ei ole ollut hyötyä niistä

Vierailija
17/20 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaas hyväksi todettuja vinkkejä ja jumppia ym erilaisia liikkeitä miten parantaa lantionpohjaa?

Netissä vaan tulee vastaan että pitää supistella niitä sisäänpäin mikä on aika tylsää jos ei oo muuta. Geishakuulista en ymmärrä, ei ole ollut hyötyä niistä

Mene pimppifyssarille, että tiedät pitääkö vahvistaa ja jännittää lihaksia,vai rentouttaa. Samoin mikä on suhde ja tila emättimen lihaksissa vs anuksen. Fyssarilla tutkitaan ja annetaan oikeat ohjeet.

Nimimerkki kiitollinen aviomies.

Vierailija
18/20 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillussa nytkin tenscare stress toiminnalla  20 minuuttia jokapäivä ja noin intensiteeevillä 60.

Vierailija
19/20 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näemmä sulla kokemusta, kun et tiedä, että pillu puristaa ja lypsää vain ennen NAISEN orgasmia ja orgasmin aikana. Joten on pitkälti kyse  naisen nautinnosta. Kokonaan toinen asia on se, ettei voimakasta lypsyä voi mitenkään kestää mies laukeamatta, tai ainakin on vaikeaa kestää. [/quote

Joo tällaisen tapauksen kokenut myös itse, Aktin jälkeen oltiin hiljaista säikkyä poikaa pitkään Dooris veikin minut.Näiden naisten suosiosta on historian saatossa syntynyt sotia ja sodittu (alkuperäinen Kama Sutra).,, härmässä puhutaan tarunhotoisista oravapilluista.

Minulla kävi juuri noin nuorena. Vaimolla oli ja on oravapillu tai mankelipillu. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. En osannut kuvitella enää mitään parempaa joten. Onneksi vaimoni halusi ehdottomasti minut, joten sovitus ja nautinto oli molemminpuolinen.

Vierailija
20/20 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillussa nytkin tenscare stress toiminnalla  20 minuuttia jokapäivä ja noin intensiteeevillä 60.

Kauanko olet laitetta käyttänyt? Oletko huomannut minkälaisia "kehityksiä" treenissäsi ja onko miten vaikuttanut orgasmiisi ovatko ne kovempia tai tuleeko helpommin? Hienoa että viitsit pitää huolta myös alapäästäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän