S-mobiili ei toimi, miksi pankki ei tiedota mitään?
S-mobiili ei ole toiminut kahteen päivään. Onko S-pankille asiakaspalvelu vieras sana?
Kommentit (45)
ei sivuillaan ainakaan lue, että ei toimi. Onko sovelluksesi päivitetty, onko nettiyhteys auki jne.
Käy nyt alkuun vaikka päivittämässä se Smobiili ja sitten käynnistä puhelimesi uudelleen.
Välillä on op-sovelluksenkin kanssa ongelma, että kirjautuminen jämähtää mutta on korjautunut joko sillä että tosiaan päivittää sovelluksen tai sitten suljen sovelluksen taustalta pois käsipelillä ja käynnistän uudelleen. Toisinaan aika tietokonemaista kikkailua tarvii nämä.
MInulla on toiminut sekä eilen että tänään.
Puolisen vuotta sitten S-mobiili alkoi temppuilla ja lopulta pimeni kokonaan. Mikään ei auttanut, joten minun oli poistettava sovellus ja asennettava se uudelleen. Vinkki: ota tunnuslukutaulukko, salasana ja muu sälä valmiiksi, jottei tule aihetta paniikkiin kesken operaation.
S-Pankilla on jo jonkin aikaa ollut vika päällä, että S-Mobiili ei toimi jos F-Secure/With-Secure VPN tunneli käytössä, paitsi jos ohjaat liikenteen Tanskan, Norjan tai Ruotsin kautta. Jämerää sikäli, että yrityskäyttäjät ei edes välttämättä saa kytkettyä VPN:ää pois päältä. S-Pankki kehittää tietoturvaa ja pakottaa asiakkaat käyttämään tietoturvattomia verkkoja.
Pari päivää ihmettelin, kun S-mobiili ei toiminut. Laitoin sitten F-securen VPN:n pois päältä ja ongelma väistyi, toimii.
Sovelluksia pitää päivittää lähes koko ajan puhelimessa että toimii. Mutta jotain hitautta siinä voi silti joskus olla.
Kertyyhän poonusta tilille vaikkei mopiili toimisikaan.
F-securen VPN näköjään on myrkkyä S-mobiilille, eikä ole ensimmäinen kerta. Google One VPN yhteydellä toimii, myös ilman VPN yhteyttä toimii.
S-Pankin toiminta aivan käsittämätöntä, suorastaan asiakkaiden aliarvioimista, mobiili ei ole toiminut viikkoon ja pankki ei tiedota mitään asiakkailleen. Ihmisiä jonotti tänään pankin asiakaspalvelupisteeseen kymmeniä, itse jonotin tunti ja vartti. Eikö asiakaspalvelijoidenkaan mieleen tule, että voisi laittaa ovien ulkopuolelle, menkää kotiin, mehän olemme vain töissä täällä, koska ohje oli sen suuntainen: voi, voi, pitää ottaa VPN pois päältä, no, en ota, vaihdan pankkia. Kysyin tietoturva-asiantuntijalta, sanoi, että outoa ohjeistusta pankilta, senhän takia VPN on, että sillä suojataan toimintoja, eikä suosittele missään tapauksesssa noudattamaan ohjetta!!!
Ihan hyvinhän toi toimii. Viimeksi puoli tuntia sitten käytin.
Aku kirjoitti:
S-Pankilla on jo jonkin aikaa ollut vika päällä, että S-Mobiili ei toimi jos F-Secure/With-Secure VPN tunneli käytössä, paitsi jos ohjaat liikenteen Tanskan, Norjan tai Ruotsin kautta. Jämerää sikäli, että yrityskäyttäjät ei edes välttämättä saa kytkettyä VPN:ää pois päältä. S-Pankki kehittää tietoturvaa ja pakottaa asiakkaat käyttämään tietoturvattomia verkkoja.
Ei VPN auta tuollaiseen mitään.
Kaikki selaimet ja sovelleukset käyttävät nykyään salattuja yhteyksiä.
No niin nyt munkin puhelin teki eilen päivityksen. Tänään miehen. Kummankin pankkitunnukset lopputoimimasta. Lähin kontttori on 60 km päässä. Passikin puuttuu. Onneksi itellä nordeaan tulee rahat.. Just suunnittelin tilin vaihtoa päätiliksi. Enpä biittikkään.
Ostakaa oikeat puhelimet. Hyvin toimii
Miksi käytätte puhelimia pankkiasiointiin? Vanha kunnon numerolista paperilla + salasana tekstiviestinä on sata kertaa turvallisempi tapa. Ja käytä käteistä myös eikä mitään kännykällä maksamista..
S-mobiilin kännykkäappi ei toimi usein. Lataa ja lataa S-kirjainta, eikä pääse sisään. Olen ladannut ohjelman uudelleen, ei auta.
Ei mulla ollut tunti sitten mitään ongelmaa.