Sanna Marin Bilderbeg-kokoukseen
SDP:n puheenjohtaja, pääministeri Sanna Marin (sd) osallistuu politiikan, talouden ja median eliitin suljettuun Bilderberg-tapaamiseen Lissabonissa 18.21. toukokuuta, valtioneuvoston kanslia kertoi helatorstaina. Marin osallistui kokoukseen myös viime vuonna.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Miksi, vaikkei ole enää kuin toimitusministeristössä?
Koska sinne pääsevät vain harvat, valitut ja kutsutut. Ei ole automaatio tietyssä asemassa jonkin maan hallituksessa oleville.
No varmasti hänet on kutsuttu sellaisista syistä jotka ärsyttävät varsinkin perussuomalaisia. Mutta hei teidän Purrallanne on myös mahdollisuuksia päästä vaikka mihin mutta se vaatii ensin tekoja ja näyttöjä. Ei pidä olla kateellinen 😀
Persuilla on valtava ongelma. Osa sanoo kommunistiksi ja osa haukkuu kapitalistiksi. Osaatteko päättää yhteisestä kannastanne? 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Meidän prinsessa siirtyy nyt virallisesti pimeälle puolelle. Tämä on jo 2. kerta "BB-talossa".
Lyödäänkö vetoa, viimeistään syksyllä Sanna siityy privaattipuolelle lobbariksi tai korkeaan EU-virkaan?
"F-U, Suomi, mä oon liian hyvä teille. Mä oon International celebrity, ja kunniatohtori."
Näin sitä leivotaan sosialisteista kapitalisteja.
Kuka jaksaa jäädä Suomeen kuuntelemaan ja paapomaan teitä naisvihamielisiä inceleitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti hänet on kutsuttu sellaisista syistä jotka ärsyttävät varsinkin perussuomalaisia. Mutta hei teidän Purrallanne on myös mahdollisuuksia päästä vaikka mihin mutta se vaatii ensin tekoja ja näyttöjä. Ei pidä olla kateellinen 😀
Kansan köyhdyttäminen ja rahojen kanavoiminen rikkaille ärsyttää myös minua. Miten voi pokalla väittää olevansa köyhien asialla, kun käy näissä rikkaiden eliittikokouksissa joidan päämäärä on pitää kansa köyhänä?
Hyvin sanottu vaikka sinulla ei ole harmainta hajuakaan siitä mistä kokouksissa keskustellaan 🤣🤣
Näin käy, kun salaliittoteoriat ja russakkatrollit kohtaa.
Että ne vihaa Sannaa.
Voi teitä incelipersuja, kun noin harmittaa. :( Onko teillä suru puserossa, kun teidän oma rakas Riikka petti teidät ja vie teiltä tuet pois.
Kun Sanna ilmoitti yhdessä Saulin kanssa, että Natoon haetaan, niin vihapuhe Sannaa kohtaan tuplaantui.
Yhteensattuma? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Näin käy, kun salaliittoteoriat ja russakkatrollit kohtaa.
Että ne vihaa Sannaa.
Siihen päälle vielä syrjäytyminen ja inceliys.
Että niitä ottaa päähän, kun nuori nainen menestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun Purralle iso plussa vaan jos ja kun pysyy poissa noista piireistä.
Niinhän häviäjät usein perustelevat tappiotaan. Mutta mielenkiintoiset ajat ovat edessä ja kiitos toki perussuomalaisille aivan huippukomediasta jota saamme seurata. Harvoin on ollut näin mielenkiintoisia hetkiä politiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja joku vielä ihmettelee Marinin suitsutusta ja menestystä? Onhan sillä WEF, Bilderberg ym. taustalla.
Wef mainittu, russakka bongattu.
Osallistuisihan Marin myös EU-kokoukseen, jos uutta hallitusta ei olisi nimitetty siihen mennessä. Tosin Bilderberg on täysin epävirallinen tapaaminen ja sinne kai voidaan kutsua ketä tahansa
Missä sikapaavon kommentit nyt kun toveri on väärässä paikassa?
Pitkä ketju kunniatohtoruudesta poistui, olivatko mielipiteet taas vääriä?
Ihminen on perso imartelulle ja kehuille.
Ja mikäs onkaan mairittelevampaa egolle kuin kutsu maailman vaikutusvaltaisimpien joukkoon.
Sitten ihminen alkaa toimia, kuten hänen odotetaan toimivan.
Muuten häntä ei enää kutsuta mukaan.
Vielä ehtii hetken turreilla valtion laskuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän prinsessa siirtyy nyt virallisesti pimeälle puolelle. Tämä on jo 2. kerta "BB-talossa".
Lyödäänkö vetoa, viimeistään syksyllä Sanna siityy privaattipuolelle lobbariksi tai korkeaan EU-virkaan?
"F-U, Suomi, mä oon liian hyvä teille. Mä oon International celebrity, ja kunniatohtori."
Näin sitä leivotaan sosialisteista kapitalisteja.
Kuka jaksaa jäädä Suomeen kuuntelemaan ja paapomaan teitä naisvihamielisiä inceleitä?
Tämä ei ole sukupuolikysymys.
Vierailija kirjoitti:
Osallistuisihan Marin myös EU-kokoukseen, jos uutta hallitusta ei olisi nimitetty siihen mennessä. Tosin Bilderberg on täysin epävirallinen tapaaminen ja sinne kai voidaan kutsua ketä tahansa
Ja näköjään kutsutaankin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun Purralle iso plussa vaan jos ja kun pysyy poissa noista piireistä.
Niinhän häviäjät usein perustelevat tappiotaan. Mutta mielenkiintoiset ajat ovat edessä ja kiitos toki perussuomalaisille aivan huippukomediasta jota saamme seurata. Harvoin on ollut näin mielenkiintoisia hetkiä politiikassa.
Uudelle hallitukselle tulee kyllä olemaan valtava haaste rakentaa samanlainen tragikomedian kaari kuin edellinen. Luultavasti ei onnistu siinä.
Miksi ei? Vastaapa nyt ihan reippaasti!