Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin miehet

Vierailija
18.05.2023 |

Kaikki käy salilla. Kaikki tykkää luonnossa käydä laavulla, kalastaaa,

Miksi miehet on kaikki samanlaisia? Etsivät hoikkaa, liikunnallista, naisellista naista.

Ihanko totta tuo tarjonta on yhtä ja samaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etsit?

Läskiä, sohvalla kaljaa kittaavaa örvelöä?

Valtaosa on oikeasti heitä. 😀

Vierailija
2/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukapa ei tykkäisi käydä laavulla. Harva silti käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kukapa ei tykkäisi käydä laavulla. Harva silti käy.

Mielelläni minäkin laavulla kävisin mukavan naisen kanssa, mutta pois se minusta, että yksin lähtisin sinne mietiskelemään, tai satunnaisen seuran toivossa vaivautuisin.

Vierailija
4/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on koira, käyvät salilla ja joogaavat. Kaikki samalla kaavalla.

Vierailija
5/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on koira, käyvät salilla ja joogaavat. Kaikki samalla kaavalla.

Kaikki myös tykkää viinistä ja matkailusta?

Vierailija
6/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista sitten etsit?

Vierailija
7/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nyt sitten sellainen paljon puhuttu pullukka?

Vierailija
8/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies enkä pidä kalastamisesta. Enkä todellakaan jääkiekostakaan. Pitää olla päästään vialla jos tuollaisista tykkää. Ja kyllä voin näin miehenä sanoa että ymmärrän sinua ap hyvin, monet miehet ovat samanlaisia ja melko yksinkertaisia.

Minulla on kyllä tuollaisia kalastavia ja jääkiekkoa katsovia ystäviä. Voisin antaa vinkin, että näin ystävänäkin voin todeta että tuollaiset kalastavat ja jääkiekkoa katsovat tavalliset miehet on varmaankin ihan luotettavia ja hyviä kumppaneita parisuhteeseen, vaikka ovatkin ehkä vähän tylsiä ja tyhmän oloisia.

Vierailija
9/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu Vasemmiston,SDP ja Vihreiden iltamiin. Marimekko mies seikkailee tuolla puolella.

Vierailija
10/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin algoritmi asettelee sinulle nuo miehet valittavaksi. Salilla käynti on nykyään miehelle pakollista, jos aikoo menestyä naisten kanssa. Sen takia sitä varmasti miehet pyrkivät pääasiassa harrastamaan. Tosin pelkkä harrastaminen ei riitä, vaan se pitää myös näkyä.

Vierailija
11/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski ukko joka käy kalassa. Tyttöystäväni on  hoikka ja käy salilla.

Vierailija
12/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies enkä pidä kalastamisesta. Enkä todellakaan jääkiekostakaan. Pitää olla päästään vialla jos tuollaisista tykkää. Ja kyllä voin näin miehenä sanoa että ymmärrän sinua ap hyvin, monet miehet ovat samanlaisia ja melko yksinkertaisia.

Minulla on kyllä tuollaisia kalastavia ja jääkiekkoa katsovia ystäviä. Voisin antaa vinkin, että näin ystävänäkin voin todeta että tuollaiset kalastavat ja jääkiekkoa katsovat tavalliset miehet on varmaankin ihan luotettavia ja hyviä kumppaneita parisuhteeseen, vaikka ovatkin ehkä vähän tylsiä ja tyhmän oloisia.

Ilmeisesti se tylsyys ja tyhmyys tulee sitten sieltä jääkiekon puolelta. Juuri ollaan lähdössä toisen hipin kanssa kesäksi Jäämerelle kalaan.

Vierailija
13/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin algoritmi asettelee sinulle nuo miehet valittavaksi. Salilla käynti on nykyään miehelle pakollista, jos aikoo menestyä naisten kanssa. Sen takia sitä varmasti miehet pyrkivät pääasiassa harrastamaan. Tosin pelkkä harrastaminen ei riitä, vaan se pitää myös näkyä.

Miehillä näkyy salilla käynti yhtä paljon kuin naisilla joogailu.

Vierailija
14/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt mielessä niin radikaali idea, että jos se tinder ei miellytä, niin et käyttäisi sitä?

Vierailija
15/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salilla enkä kalasta. Olen tylsistynyt ja turhautunut. Olisi kiva jutella ja tutustua sellaisen naisen kanssa jolle itse laitan tykkäyksen. Harmittavasti harva tykkää takaisin.

Olen mukavaa seuraa jos kiinnostus on molemminpuolista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi