Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
18081/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olis kuullu et jotain Suomesta somettaa. Muuta ku se yhden epämääräsen kännisen videon pätkänsä Vallilasta.

Vierailija
18082/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Bojan somettaa nyt kokoajan mut Suomesta ei mitään? 😕🤔

Se haluaa unohtaa Suomessa kokemansa kurjuuden unohdetuksi tulemisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18083/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa unohtaa Suomessa kokemansa kurjuuden unohdetuksi tulemisen.

* ja unohdetuksi..

Vierailija
18084/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt mutta mun mielestä noilla B & K päivityksillä ei oo yhteyttä toisiinsa. B pitää faneja "jännityksessä" mihin JO suuntaa seuraavaksi ja K "ihmettelee" tyhjää stadikkaa. Miksi kaikki noilla liittyisi toisiinsa.

Mulle tuli mieleen että K saattais vihjata jostain tulevasta / suunnitellusta stadikan keikasta. Mut en siis tietenkään tiedä, mikä on totuus.

Käärijähän lämppää Kaija Koota stadikalla elokuussa. Olisko joku siihen liittyvä palaveri?

Vierailija
18085/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt mutta mun mielestä noilla B & K päivityksillä ei oo yhteyttä toisiinsa. B pitää faneja "jännityksessä" mihin JO suuntaa seuraavaksi ja K "ihmettelee" tyhjää stadikkaa. Miksi kaikki noilla liittyisi toisiinsa.

Mulle tuli mieleen että K saattais vihjata jostain tulevasta / suunnitellusta stadikan keikasta. Mut en siis tietenkään tiedä, mikä on totuus.

No Käärijä on elokuussa Kaija Koon lämppärinä Stadikalla...

Vierailija
18086/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan tänään ig: Where to now?

Käärijä tänään ig: Full of empty🦩

ja ainakin toi K:n viittaa suoraan tyhjään stadikkaan. Se ei ole mikään vertauskuvilla leikittelevä runopoika. B:n julkaisun merkitystä en tiedä. 

Mitä toi on suomeksi? Täynnä tyhjää? Täynnä tyhjyyttä? Onhan stadikka tuossa tyhjä, mutta enpä usko, että viittasi vain siihen, todellakaan. Eiiiii, K on paljon syvällisempi poitsu kuin millaisen vaikutelman ekaan 4 viikkoon saa... Jos sillä ei ois yhtään mielessä B:n lähdön jälkeensä jättämä tyhjiö, mutta ois katsomassa stadikkaa mahdollisena keikka-areenana uran jatkon ja kasvamisen kannalta, niin hei toi sävy tyhjästä stadionista olis EHKÄ vähän toinen.

Kyllä tässä viitataan viime viikonloppuun täysin. Frank mukana.

Vierailija
18087/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijähän lämppää Kaija Koota stadikalla elokuussa. Olisko joku siihen liittyvä palaveri?

tää on kyl jotenkin niin huvittava juttu :D. eiks noitten fanit nyt oo hieman eri tyyppejä. Tai mistä minä tiedän. Luulen et tossa saattaa käydä niin, että Käärijä -fanit häipyy kun Kaija aloittaa ja Kaijan fanit tulee vasta kun lämppäri on lämpännyt. 

Vierailija
18088/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kysymys kuuluu, miksi sen pitäisi somettaa Suomesta jotain?? Se on nyt keikkareissulla oman bändinsä kanssa, Suomi oli ja meni ja eilen jo lähtenyt kotiin. Ei se nyt siellä ikävissää muistele Suomea koko hemmetin ajan, todennäköisesti päinvastoin

Todennäköisesti päinvastoin. 😆 Olisi tosi hauska tietää mitä B oikeasti tykkäsi Suomesta.

Matti ja Etel olivat varmaan Tavastialla mieluista seuraa. Matti vaikuttaa fiksulta tyypiltä.

Vierailija
18089/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja ainakin toi K:n viittaa suoraan tyhjään stadikkaan. Se ei ole mikään vertauskuvilla leikittelevä runopoika. B:n julkaisun merkitystä en tiedä. 

Mitä toi on suomeksi? Täynnä tyhjää? Täynnä tyhjyyttä? Onhan stadikka tuossa tyhjä, mutta enpä usko, että viittasi vain siihen, todellakaan. Eiiiii, K on paljon syvällisempi poitsu kuin millaisen vaikutelman ekaan 4 viikkoon saa... Jos sillä ei ois yhtään mielessä B:n lähdön jälkeensä jättämä tyhjiö, mutta ois katsomassa stadikkaa mahdollisena keikka-areenana uran jatkon ja kasvamisen kannalta, niin hei toi sävy tyhjästä stadionista olis EHKÄ vähän toinen.

Kyllä tässä viitataan viime viikonloppuun täysin. Frank mukana.

No saat elää näissä harhakuvitelmissa jos sulle  tulee siitä hyvä mieli. Ole hyvä. 

Vierailija
18090/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi B kysyy minne? Ja kärtsäri vastaa Hei, täällä on stadion tyhjänä sulle Baby! 😜

Vedetään syksymmällä AV-mammoille kunnon kimppakeikka🔥😘💖

Vierailija
18091/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tää on kyl jotenkin niin huvittava juttu :D. eiks noitten fanit nyt oo hieman eri tyyppejä. Tai mistä minä tiedän. Luulen et tossa saattaa käydä niin, että Käärijä -fanit häipyy kun Kaija aloittaa ja Kaijan fanit tulee vasta kun lämppäri on lämpännyt. 

Mulla lippu kärtsärin takia. Katotaan sitten paikan päällä, kuinka kauan kestän Kaija Koota.

Vierailija
18092/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Nacesta, Kris ja Bojan ok myös, ja itse poikkeus varmaan, en tykkää siitä koiravideosta, liikaa ainakin äänien kanssa

Vierailija
18093/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ollu jotain sellasta huomiota, että Klla ois näkyny jokin merkkausjälki ihossa lauantain keikalla tms? Muualla oli siitä puhetta, ja en oo kerenny viime päivinä seurata ketjua niin paljon, niin mietin, onko mulla menny jotain ohi. Ei oo tarkoitus ottaa puheeksi muita hlöitä kun nää kaks, vaan kysyä vaan uteliaisuudesta, jos tällaisia havaintoja ollut.

Tästä tuli mieleen, ei nyt liity suoraan tuohon kysymykseen, mutta ilmeisesti ei ole selvillä, missä Bojan loppujen lopuksi kaikki yönsä oli. Aluksi oletettiin, että se nuken peittely viittasi siihen, että Bojan oli Tavastian jälkeen Jeren yksiössä. Mitä mieltä arvoisat asiantuntijamme ovat tästä. Missä Bojan oli Tavastian jälkeisen yön? Ja miksi se erikoinen nuken peittely?

Siinä yksiössä, Jeren kanssa. Ei epäilystäkään.

Vierailija
18094/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuolaatte jonkin Bojanin perään, vaikka bändissä on muitakin komistuksia, esimerkiksi Nace. Hän on pärjännyt Bojania paremmin mm. joissakin Mr. Eurovision-äänestyksissä, eikä ihme.

On se Nace komea ja varmaan mukavakin. Bojankin on niin paljon muutakin kuin pelkkä pretty face. Noin miljoona sivua sitten täällä pohdittiin Bojanin hurmaavuuden salaisuutta.

Vierailija
18095/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "Where to now" on kyllä nimenomaan eksistentiaalinen kysymys, "mitä nyt, miten tästä eteenpäin", eikä mikään keikkapaikkojen arvuuttelu, koska seuraavat keikat on jo tiedossa, ja aikamuoto tuossa on siis now eikä esim. next.

Ammattilaisshippaajat ovat varmasti jop huomanneet myös kuvassa näkyvän K-kirjaimen siinä B:n pään vieressä. Ja ilme on monitulkintaisen haikea. Lisäksi kuvan väriskaala on bi-lipun väreissä.

Tämä on puoliksi vitsi, mutta puoliksi uskon, että B saattaaisi tehdä juuri näin pitkälle harkittuja postauksia.

Vierailija
18096/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai noilla on paljon muutakin ajateltavaa kuin toisensa. 😀 Molemmilla kunnon urakiito edessä ja tekemistä enemmän kuin ehtivät tehdä.

Vierailija
18097/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä voisi käydä vaikka vaateostoksilla. Vieläkin naurattaa ne nahkashortsit Vantaan kaupungin tilaisuudessa.

Vierailija
18098/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kysymys kuuluu, miksi sen pitäisi somettaa Suomesta jotain?? Se on nyt keikkareissulla oman bändinsä kanssa, Suomi oli ja meni ja eilen jo lähtenyt kotiin. Ei se nyt siellä ikävissää muistele Suomea koko hemmetin ajan, todennäköisesti päinvastoin

Todennäköisesti päinvastoin. 😆 Olisi tosi hauska tietää mitä B oikeasti tykkäsi Suomesta.

Eiköhän siltä kysytä siitä haastatteluissa. Saa nähdä virnuileeko bändikaverit taas vieressä :D

Joo aivan varmasti kysytään Suomen-vierailusta, toivottavasti jotain järkevää. Eikä tosiaan mitään possujunakyselyitä.

Bändikaverit virnuilevat aina, kun puhe kääntyy Kärtsäriin.Tietävätköhän he mahdollisesti jotain enemmän? Nace ja Jan ovat yleensä melko vakavia haastatteluissa, mutta ei enää silloin, kun kysytään Bojanilta jotain meidän Kärtsystä. Kris yleensä vielä kääntyy katsomaan Bojania, vaikka hän istuisi selän takana.

Vierailija
18099/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten olemassa biisi nimeltä Full of empty. En nyt sano että k tietäisi sen mutta tässä vähän sanoituksen alkua. Joka asia se pitääkin muuten analysoida ja luulla että sillä on jotain sivumerkityksiä. Eivät kohta laita mitään kun kaikki väännetään aina sinne yhteen suuntaan.

What is this feeling?

Leave me defeating

And I can't bring myself to say i love you

Im full of empty

Onko tuo full of empty edes sellainen että k on sen itse keksinyt?  Ja miksi laittaa englanniksi jos sitä ei ole tarkoitettu myös sille jollekin joka ei vielä suomea niin hyvin osaa.

Vierailija
18100/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuolaatte jonkin Bojanin perään, vaikka bändissä on muitakin komistuksia, esimerkiksi Nace. Hän on pärjännyt Bojania paremmin mm. joissakin Mr. Eurovision-äänestyksissä, eikä ihme.

On se Nace komea ja varmaan mukavakin. Bojankin on niin paljon muutakin kuin pelkkä pretty face. Noin miljoona sivua sitten täällä pohdittiin Bojanin hurmaavuuden salaisuutta.

Nacehan oli vielä muutama vuosi sitten todella lihavassa kunnossa, mutta nyt!

Kris osallistuu mielellään haastatteluihin ja on nätti kuin mikä.

Ketju on lukittu.