Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita fanfiction tullut jo heistä paljon, on hyviä
Mä en oikeesti pysty lukemaan suurinta osaa niistä. Ne on jotenkin kamalia. Toivottavasti kumpikaan noista ei eksy niitä lukeen ikinä.
puolet niistä menee vähän yli tai ennemänkin sit toiset niin mielenkiintoisia odottaa aina uutta lukua XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttiksestä jauhaminen on ollut tosi asiatonta välillä, mutta minusta ei ole naisvihaa harmitella, että kaksikolle jäi olemattoman vähän jos lainkaan kahdenkeskistä aikaa visiitillä (ja muutenkin vähän), oli siitä syyttäminen sitten ketä tahansa. Ja uskoisin että se ainakin jotakuta harmittaa. Ja oli ihastukset kuvitelmia tai ei, niin molempien fiilikset ja ilmeet näkyvät usein somepostauksissa hyvinkin vahvasti ja niissä on erilaisia vahvoja korrelaatioita seuraan.
Mutta ethän sä voi tietää muutaman some-postauksen perusteella miten paljon kahdenkeskistä aikaa heillä oli. Me ollaan nähty vain hyvin hyvin pieni osa siitä mitä tapahtui.
Ja toisaalta, oliko heillä Euroviisuissakaan mitenkään erityisen paljon ajanviettoa nimenomaan kahdestaan? Ainahan siellä joku oli messissä. Mikke, tanssijat, muiden maiden edustajia yms.
Viisuista vs tästä näkemisestä: todellakaan ei voida tietää, miten ajankäyttö on oikeasti viime päivinä mennyt, mutta ainakin itse toivoin heille tän näkemisen suhteen, että hektisen viisupyörityksen jälkeen heillä ois täällä vihdoin mahdollisuus viettä rauhassa kahdestaan enemmän hetkiä, mikä ei oo ollut aiemmin mahdollista.
Tiedä sitten, mitä he itse toivovat tai mitä hidasteita on ollut matkalla. Mutta se ero tässä oli musta viisuihin, että nyt sitä ois ollu ainakin teoriassa mahdollisuu järkätä.
Vierailija kirjoitti:
Bojan näytti jotenkin ihan riipaisevan surulliselta sanoessaan "I know what you are"... Vai miten te muut näette tuon kohdan?
No eihän näyttänyt ja tuo "I know what you are" on meemi: https://knowyourmeme.com/memes/i-know-what-you-are
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitusta Käärijän ja Bojanin meiningistä slovenialaiselta lortsufanilta
https://twitter.com/AstroLight_0/status/1667633456413564928?t=U1SExrdQy…
"Honestly, I'm from slovenia, but.. since Bojan is hanging out with kaarija. I started to hate him as a person 😐, it's not like I hate him for this homo behavior, but he's going to far with this sexual stuff now"
"JO used to be a small band, not so recognized, just having concerts and having fun. Now they promote c*nd*ms and act all sexualy with each other and their fans honestly"
Höh, voi Bojan parka. Toivottavasti tämä ei ole kotiinpaluussa enemmistön mielipide. Ei kai kondomien jako ja bändin jäsenten hiplailu keskenään ole Bojanin vika, vai onko. Hän siellä se innokkain pussailija on.
Johtuukohan tää asenne Slovenian katolilaisuudesta? Ehkä sitä on ihan hyvä vähän ravistellakin ja olla avoimesti seksuaalisuutensa kanssa, jos niin haluaa. JO:n pojat ei oo kuitenkaan mitään teinejä enää vaan aikuisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä lentokenttävidi oli suloinen, ilman Celineä taustalla 😃
Celine oli turha, ei sopinut tuohon. Oliko edes kunnon halausta...
Epäilen, jos justiina tarkkaili tilannetta, kaulin valmiiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tähän sopii ne kaikki Kuumaa:n haikeilubiisit 😭 B:a kohtaan kyllä kasvoi tunteet, ehkä kaikki vähän asetuttiin hänen asemaansa tässä (taas) 🥺 Hassua miten tuosta Balkanin ruususta ja hänen fiiliksistä on tullut meille monille niin tärkeä. Mitä kaikkea edustaa itsessä 🥹
Niin totta, juuri olen miettimässä, miten B pärjää, jos Jeren tapaaminen ei ollut sitä, mitä hän oli odottanut. Jerestä ja hänen voinnistaan en ole koskaan ollutkaan erityisesti kiinnostunut. Voisi Bojanille olla hyväksi, jos hän löytäisi jonkun myös.
Oih, voin jo kuvitella kuinka B itkee ikäväänsä Manageri-Rekon olkapäätä vasten ja Kärtsän some täyttyy lähipäivinä näistä pakkopullasisällöistä..
Heh tuli tosta kommentista huvittava mielikuva. Ekana kun Gregori näkee Bojanin niin on tosi tiukkana ja tenttaa että mitä sä oikein menit tekemään, mieti poika vähän teinifanejas. Sitten B murtuu ja sanoo että on jo ikävä Jereä. Tän takia sitte taas Gregori muuttuu sekunnissa kunnon kanaemoksi ja alkaa lohdutella prinssiä 😂
Ihana 😀 gregorista ton voi helposti uskoakin. Kunnon Ulla taalasmaan tavoin rupeaa ajamaan suojattinsa asiaa 😂
B: mutta kun Jerellä on tyttöystävä
G: sehän nähdään 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli hetkeksi yhtäkkiä ahdistava olo ettei B vaan tunne oloaan jotenkin hyväksikäytetyksi. Juuri tuon slovenialaisen fanin kommentti jokerien uudesta seksuaalisesta käytöksestä, no eihän se Käärijän vaikutusta ole, tosin Bojan on vähän muuttunut nyt. 🤔 Aika nuori se kuitenkin on, toki aikuinen.
Vähän sama fiilis itsellä. Se possujuna oli aika nöyryyttävä noin loppujen lopuksi ja moni muukin, et ihmiset vaan halus nähdä miten Käärijä hipelöi Bojania ja miten kuuma suhde heillä on menossa ja tuntuu et Bojan vaan teki mitä käskettiin. Toki osaa heittäytyä ja pelleillä, mut menikö hyvän maun ylitse jo, oliko se täällä artistina vai Käärijän leikkikaluna ja tuomassa kontettia ja viihdykettä (hulluille) faneille.
Vierailija kirjoitti:
Valitusta Käärijän ja Bojanin meiningistä slovenialaiselta lortsufanilta
https://twitter.com/AstroLight_0/status/1667633456413564928?t=U1SExrdQy…
"Honestly, I'm from slovenia, but.. since Bojan is hanging out with kaarija. I started to hate him as a person 😐, it's not like I hate him for this homo behavior, but he's going to far with this sexual stuff now"
"JO used to be a small band, not so recognized, just having concerts and having fun. Now they promote c*nd*ms and act all sexualy with each other and their fans honestly"
Nolla tykkäystä😏 no kaikenlaisia mielipiteitä on. Ehkä ne äkilliset miljoona katsojaa tiktok-videilläki kertoo jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli hetkeksi yhtäkkiä ahdistava olo ettei B vaan tunne oloaan jotenkin hyväksikäytetyksi. Juuri tuon slovenialaisen fanin kommentti jokerien uudesta seksuaalisesta käytöksestä, no eihän se Käärijän vaikutusta ole, tosin Bojan on vähän muuttunut nyt. 🤔 Aika nuori se kuitenkin on, toki aikuinen.
Vähän sama fiilis itsellä. Se possujuna oli aika nöyryyttävä noin loppujen lopuksi ja moni muukin, et ihmiset vaan halus nähdä miten Käärijä hipelöi Bojania ja miten kuuma suhde heillä on menossa ja tuntuu et Bojan vaan teki mitä käskettiin. Toki osaa heittäytyä ja pelleillä, mut menikö hyvän maun ylitse jo, oliko se täällä artistina vai Käärijän leikkikaluna ja tuomassa kontettia ja viihdykettä (hulluille) faneille.
Juu sama tunne...jos kattoo Bojanin ilmeitä ja kehonkieltä siellä Tavastian eka keikalla..ei se nyt niin näyttelemiseltä vaikuta, vaan joltain "liialta". Onkohan Bojan-raukka ihan rikki nyt ja mitä ne bändikaverit suhtautuvat? Oijoi..
Hei kaikki: kertokaa mikä tämä TYTTÖYSTÄVÄ juttu on?? Ei kai sillä oikeesti ole muijaa ja sitten laittelee Bojanille sydämiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin korostuu lisää Kn laskelmoivuus ja rahanahneus tässäkin. Ei tainnut B tietää, mihin lähti.
Välttämättä ei mikään helpoin kotiinpaluu oo kuitenkaan.. Bojanilla..
Vierailija kirjoitti:
Olin jo melkein toipunut tästä kaikesta Kärtsän tylytysten ja pullojen myötä viime viikolla, mutta kyllä tuo Bojanin ilmestyminen ja Tavastian dynamiikka syöksi niin syvälle kanin koloon, olen ollut kuin huumattuna siitä lähtien. Nyt selkeästi jokin kupla puhkesi. Haikeaa ja ehkä helpottavaakin.
Sääli silti jos ei Bojania viety minnekään meren äärelle, saunomaan tai mitä ikinä. Siitä olisi saanut kivaa matskua helposti. Aika baari painotteista tuntuu olevan tuo K Crewn elämä. Monilla ravintola alan ihmisillä se on jatkuvaa juomista ja hengausta baarissa (evvk) mut oletin, että K ei olis jotenkin tästä muotista. Toki ei voida tietää, mutta jotenkin valju olo. Tuo lentokenttä on kiva pätkä, mutta jalat vidi olisi kannattanut jättää pois. Tuossa on tunnelma niin eri jo taas.
Kiva kun ootte täällä edelleen, lounastauolla kurkin ja koitan päästä kuiville 😅💚🌺
Lauantaina B on hyvinkin voinut olla saunomassa merellisissä tunnelmissa. Tuolta päivältä ei ole tihkunut mitään kuvia tai videoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku täällä kertonutkin, että Käärijä yritti jotain vastaavaa siinä jälkimmäisessä keikassa, mutta Bojan ei halunnut lähteä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan te pyöritätte tätä juttuu: Käärijällä ja Bojanilla on selkeästi suhde. Tapailusuhde, johon kuuluu ystävyyttä ja rakkautta sen monessa muodossa. Ei mikään bromance. He molemmat ovat ainakin bi elleivät homoja. En ymmärrä tätä Käärijän tyttöystävä juttua? Taitaa olla Seiska lehden keksimä juttu.
Tätä on ollut mukava seurata ja toivon heille kaikkea hyvää. Tosin näyttää että Käärijä tykkää enemmän Bojanista kuin toisinpäin, mutta anyway he ovat söpö pari :)
Sori, mut BS...
Tekisi kyllä mieli tehdä Tarot luenta noista kahdesta. Joo olen Tarot mamma ollu jo lähemmäs 20vuotta 🌸 en vain ole viitsinyt kun jos tänne sitten sanonkin nähneeni jotain romanssiin liittyvää niin ainakaan osa ei usko tai sanoo minun huijaavan. Tai jos näenkin jotain negatiivista niin varmaan silloinkin osa syyttää huijaamisesta. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita fanfiction tullut jo heistä paljon, on hyviä
Mä en oikeesti pysty lukemaan suurinta osaa niistä. Ne on jotenkin kamalia. Toivottavasti kumpikaan noista ei eksy niitä lukeen ikinä.
Olen lukenut muutaman. Niistä arvosteluista voi päätellä onko hyvä. Yksi mikä oli saanut paljon tykkäyksiä oli hyvä koska se oli uskottavasti kirjoitettu ottaen huomioon persoonat kirjoituksessa. Kirjoittaja osasi kirjoittaa, monen tarinat on niin korneja ja epäuskottavia. Yksi oli puuduttavan pitkä parisuhdejargontarina jota lukiessa alkoi nukuttaa. Kenties pitkät parisuhteet kyllästyttää mua ja kaipaan vaan hetken huumaa täl hetkel😂 9/11 tarina on legenda, ehkä vähän mautonta tol aiheel leikitellä mutta kaikessa randoumiudessaan se on fanficin aatelia.
Ps. En ole ennen tätä K&B-juttua koskaan lukenut fanficiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aikuinen mies osaa itse päättää mitä tekee. Nuo mustasukkaiset teinifanit eivät omista häntä eikä Bojan ole heidän kanssaan alkamassa seurustelemaan vaikka kuinka haaveilisivat.
Se nyt on ihan selvää että jos lähtee Euroviisuihin satojen miljoonien katsojien eteen ei enää sen jälkeen ole pikkubändi.