Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kaoottiset pikkuiset käskyttävät Nacea 😂😍
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3205360422701340040?igshid=NjZ…
Pikkuveli-energiaa 😂
Ihanat riiviöt 😍
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/NEBlSMEL/status/1709236210374209778?s=20
Tää on niin mun suosikki 👑🌟👑🌟
Hieno vaate, mutta kasvot ei oikein näytä itseltään. Hieman väsyneen ja kalpean näköinen
Vierailija kirjoitti:
Tumpussa lisää!!!!!
https://www.tumblr.com/submariini/730175975961346048/k%C3%A4%C3%A4rij%C…
OMG!!! Do you want to kill me? It's too beautiful! OK now I'm going crazy.
Vierailija kirjoitti:
Kris Vogueen niinku olis jo.
Joo sopii, haluan kyllä assistentiksi ja puvustajaksi.
T: Härde
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut ei vaan kestä muiden iloa näistä kuvista. 💚
Muutamalla on tänään känkkäränkkäpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä K:sta on valtavasti kauniimpiakin kuvia. Pitääkö noista nyt tykätä kun ne menee juuri Vogueen vai mikä juttu. :D
No ota silmä kätees nyt ja katso itse. Oli ne mistä tai mitä tahansa niin onhan ne nyt helvetin hienoja kuvia. Tyylikkäitä. Saatu K:sta uudenlainen puoli esiin. Komea mies. Et voi kiistää, vaikka miten olis känkkäränkkäpäivä. M
IHANA K 💚🤍💚
Ei ole känkkispäivä mutta mieluummin näkisin vaikka Krisin Voguessa. 😊 K on komea muulloin mutta nuo ei vasn ole omaan makuun.
Siis nuo kuvat on just sen takia niin upeat kun näyttää Ksta taas ihan uuden puolen! Ihan sama onko Voguessa vai jossain muualla. Onhan se 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä K:sta on valtavasti kauniimpiakin kuvia. Pitääkö noista nyt tykätä kun ne menee juuri Vogueen vai mikä juttu. :D
No ota silmä kätees nyt ja katso itse. Oli ne mistä tai mitä tahansa niin onhan ne nyt helvetin hienoja kuvia. Tyylikkäitä. Saatu K:sta uudenlainen puoli esiin. Komea mies. Et voi kiistää, vaikka miten olis känkkäränkkäpäivä. M
IHANA K 💚🤍💚
Miinustin ihan vaan sille, että mun mielestä nää on upeita kuvia, mutta sääli, jos näissä mallikuvissa joku vasta huomaa kyseessä olevan pirun komea tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa näistä varmaan muut tykätä vaikka sä et pitäisikään? Ei sun mielipide mikään universumin ainoa oikea ole.
En varmaan sanonutkaan niin mutta ei noi kuvat nyt hirveän houkuttelevia ole. Sorry K, keikoilta otetuissa stilleissä on paljon ihanampia.
oon samaa mieltä. Paitsi toi profiili on kiva. Kärde luonnonhiessä vie ehdottomasti voiton! T. pahimman luokan kärtsänauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/NEBlSMEL/status/1709236210374209778?s=20
Tää on niin mun suosikki 👑🌟👑🌟
Hieno vaate, mutta kasvot ei oikein näytä itseltään. Hieman väsyneen ja kalpean näköinen
KEnellä oli samanlainen kylpytakki? Ai niin, Helmerillä BB:ssä!
Feikkilävistysten paikka muuten ihan päin mäntyä.
T. Lävistäjä
Tää vihree huulipuna kuva oli kyllä mulle se pahin. Ja hyvällä tavalla pahin, vaikka turmioksi onkin.
Vierailija kirjoitti:
T. Lävistäjä
Feikkilävistysten idea on se, että ne voi laittaa ihan mihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis nuo kuvat on just sen takia niin upeat kun näyttää Ksta taas ihan uuden puolen! Ihan sama onko Voguessa vai jossain muualla. Onhan se 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Oon kyllä nähnyt upeamman "Vogue-kuvan" jo tätä ennen. Missä toi puoli tuli esiin.
Se yks tiktok, jossa oli monta kuvaa K:sta. Se oli k u u m a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karoliina Bärlundin ig yks kuva noista. Muita ei igsta löydy.
On siellä ainakin toinen joltain toiselta naispuoliselta kuvaajalta.
Neea Kuurneen (stylisti) stoorissa on kaikki kuvat. Ja korusuunnittelija "Keskipompulla" löytyy kanssa
Mainostaa koruja siis tossa yhdessä kuvassa. Kärtsy.
K on ehkä joskus ollut joissain kuvissa yhtä kaunis tai kauniimpi mut onhan näissä nyt jo pelkän meikin ja stailauksen takia extra glow. Ja kuvauksiin on varmasti käytetty aikaa kuten editorialeissa tehdään, ohjattu ja hiottu. Vaikka of course pretty boy is pretty anywhere.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa näistä varmaan muut tykätä vaikka sä et pitäisikään? Ei sun mielipide mikään universumin ainoa oikea ole.
En varmaan sanonutkaan niin mutta ei noi kuvat nyt hirveän houkuttelevia ole. Sorry K, keikoilta otetuissa stilleissä on paljon ihanampia.
Sanoithan, että pitääkö noista nyt tykätä vai tarkoititko kenties, että pitääkö sinun nyt noista tykätä kun menee Vogueen? Voisit opetella kirjoittamaan selkeämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä nähnyt upeamman "Vogue-kuvan" jo tätä ennen. Missä toi puoli tuli esiin.
Se yks tiktok, jossa oli monta kuvaa K:sta. Se oli k u u m a.
Siis mihin tästä hävis puolet mun tekstistä. Piti lukea, että olikohan kuva nro 15, farkkurotsissa ja tukka takana. Huh se oli kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lävistäjä
Feikkilävistysten idea on se, että ne voi laittaa ihan mihin vaan.
No ei ole. Vaan se, että larpataan lävistettyä lookkia ja halutaan näyttää autenttisilta. Ja tässä kohtaa meni muutaman millin väärään suuntaan.