Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kun luin näitä sorsajuttuja ja nauroin niille, niin kuinkas ollakaan, samaan aikaan Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa tanssittiin Riki Sorsan biisin Haaveissa vainko oot mun tahtiin 😄
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Bojania.
T. Kärsy
Aika säälittävää, että te elätte jotain toteutumattomia unelmianne kuvittelemalla kahdelle teille täysin tuntemattomalle ihmisille rakkaussuhdetta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkekin jakanut tämän naked sauna jutun stoorissaan.
https://instagram.com/stories/photomikke/3203897639124292879?utm_source…Oliko toi sauna alunperin markin stoorissa ja se poisti sen? Kun eihän tossa oikeesti edes näy mitään! Kyllä, yritin katsoa.
Näkyyhän siinä kuitenkin housuton pitkäsääri sivusta
Minäpä olen nähnyt housuttoman pitkäsäären vähän usemmastakin kulmasta. 🤭🤭
T. H
H, herra Käärijän tähden, säästä meidät, lopeta! 🙏
Onneks ei tee mieli lähteä sinne JO areenakeikalle, eipä.. Siellä varmaan olis lippuja vielä saatavana. En mene tarkistamaan tilannetta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi pyhis jutut on provoja, syytäkin ilmiantaa
No ei tasan tarkkaan kaikki ole. Mä olin kova teflarifani, mutta se suklaan biisi oikeasti kolahti niin kovaa, että poistin kaiken niiden musan mun soittolistoilta ja alapeukutin bändin, ettei jatkossakaan ikinä kuulisi.
Se biisi on törkee. Ja Pyhis aivan keskenkasvuinen pskiainen. (Tuli muuten mieleen, että Kovis vois aivan hyvin olla sille kirjoitettu)
.
Olen aika hämmästynyt siihen mihin Pyhis on vajonnut. Ei sitä nyt tietenkään tiedä mitä taustalla on, mutta se biisi on aivan todella törkeää ja mauton ja kuulostaa sivullisesta typerältä. Kun tietää mihin kyseinen mies kykenee, niin mitä hemmettiä. 🙈
Enemmän ihmettelen miksi se seksikäs-suklaa on lähtenyt tähän mukaan.
Vaikka Pyhin osuus kuinka kuulostaa dissaavan K:ta niin me ei oikeasti tiedetä mistä se kertoo. Ja SS:n antama haastis sen biisin taustasyistä ei mitenkään viitannut K:hon. Eli en tuomitse ennen kuin tähän tulee oikea varmuus, mutta suhtaudun varauksella.
Kenestä muustakaan ja kaikki tietää mihin ihmiset tuon liittää. Tuskin he tulee ikinä myöntämään kun siitä voisi tulla hankaluuksia.
No mä en ainakaan liitä tuota biisiä Käärijään. Kaikki ei ole yhtä fanaattisia sekopäita kuin tämän ketjun jengi, niin päähän mahtuu muutakin kuin Käärijä. :D
Jaa. Minulta on ihan Käärijää seuraamattoman kysyneet olenko kuullut Pyhiksen uuden kappaleen ja tiedänkö miksi se laulaa Käärijästä tommosia. Kysyneet kun tietäneet, että olen Pyhistä seurannut.
Aivan varmasti, koska onhan Käärijä päivänpolttava keskustelunaihe kaikissa valtakunnan kahvipöydissä. :D
Kyllä hän aikalailla sitä oli viisujen aikaan. Ei ole tainnut ihan hirveän moni artisti löydä tuolla tavalla läpi ainakaan ykskaks, että musiikkimaailmaan seuraamattomatkin tunnistaisi ja tietäisi. Itseasiassa viittaaminen räppäämiseen ja euroviisuihin ei kyllä kauhean montaa suomalaista tuo mieleen. Ketä itselläsi tulee?
Niin oli euroviisujen aikana ja toki edelleenkin kiinnostaa ihmisiä, mutta tuskin kovinkaan moni on tuota Et ole räppäri -biisiä on kuunnellut saati käynyt siitä keskusteluja. Ette tekään sitä kovin tarkkaan ole kuunnellut. Jos olisitte, tietäisitte että se on Lika-Akin biisi, ei Pyhimyksen. Mulle euroviisuihin viittaaminen tuo mieleen tietyn mallin mukaan tehdyt kaupalliset biisit, joissa räppiäkin on vain tästä syystä. CCC ei millään lailla osu tuohon euroviisumuottiin ja siksihän se onkin menestys. Vai onko sun mielestä CCC jotenkin tyypillinen euroviisubiisi?
Lika-Aki on Pyhimys. Näkee ja kuuleehan sen kuka vaan vaikka miten olisi pipo naamalla ja takin huppu vielä syvällä päässä. Vaikka olisi koko takin kietonut päänsä ympärille hänet tunnistaa silti.
Kyllä ihmiset tietää Käärijän olevan räppääjä ja osallistuneen euroviisuihin. Eikä meillä ole muita vastaavia tapauksia. Vai keneksi sitä arvelisit?
Kaiken järjen mukaan voi yhtä hyvin laskea euroviisukarsintoihin osallistumisen, jolloin vastaavia olisivat mm. Teflon Brothersin jäsenet. He osallistuivat kisaan vielä eurodancebiisillä, mihin Pyhimys viittasi myös biisissä.
Ankeuttajien iltavuoro taas alkoi. Kannattaa olla nopea, koska klo 21 tulee Joksujen haastattelu <3 Kerkeätte vielä, kun olette nopeita Pus.
Vierailija kirjoitti:
Onkos toi B:n salaista viestintää?
On, voin suomentaa. Ankkavideo on piiloviesti siitä, että shippaajat on kaikki urpoja. :D
Vierailija kirjoitti:
Bilsan tunnilta on jäänyt mieleen se, että homoseksuaalisuus on sorsien keskuudessa aika yleistä ja sorsat usein parittelevat samaa sukupuolta olevien kanssa.
(Jos tekee mieli alapeukuttaa, niin ylläoleva on täyttä faktaa.)
Vierailija kirjoitti:
Kun luin näitä sorsajuttuja ja nauroin niille, niin kuinkas ollakaan, samaan aikaan Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa tanssittiin Riki Sorsan biisin Haaveissa vainko oot mun tahtiin 😄
Universumi on puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Onneks ei tee mieli lähteä sinne JO areenakeikalle, eipä.. Siellä varmaan olis lippuja vielä saatavana. En mene tarkistamaan tilannetta :D
Eikö ollut jo kauan sitten loppuunmyyty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsu kerää jättimäisen areenakostokeikan vaikka en tiedä mitä se nyt kostaisi. Kostopartneri Serbiasta, joidenkin palstalaisten vakipoistatettava Martin ehkä myös :D , ketäs vielä. 😊
Gaspar? 😬
Who is Gaspar? 😀 Mitenhän se Gregor Stra-jotain. Niillä synkkaa B:n kanssa ilmeisen hyvin.
Taas tuli mieleen, että kuinka monta muuta K n lisäksi tuolla Bojanilla on, joiden kanssa synkkää hyvin. Eihän me täällä tiedetä vaikka olis miten paljon🙄
No ei yhtään kenenkään kanssa minun nähdäkseni synkkaa yhtä hyvin kuin Jerpun. Milloin muulloin se on muka kenenkään mielestä hehkunut hyvää oloa ja onnellisuutta noin paljon kuin J:n seurassa? Ja se hymy.
Kieltämättä bojan on näyttänyt parhaalta nimenomaan Suomen vierailujensa aikana ja just niiden jälkeen. Silloin kesäkuussa se ihan loisti ja nyt siinä on näkynyt sellasta raukeampaa, rentoa seksikkyyttä. Esim siinä tiktokin haastevideossa se oli niin kuuma! hyväntuulisuus ja kepeys oikein hehkuu siitä. Ei sellainen suinkaan kaikissa haastatteluissa ja keikkavideoissa tule esiin, vaikkei sillä siis kuitenkaan mitään tuskaa ja vitutusta ole.
Ja se Belgradin keikka Suomen jälkeen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapautettiin vielä joitain lippuja tietääkseni. Saattoi olla vanha tieto tosin.
Jaaha tänne on ryöminyt kolostaan taas tää yks epätoivoinen teini, jonka elämäntehtävä tuntuu olevan inttäminen ja lässytys. Mene rakas pieni nukkumaan, huomenna on koulupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni määrä lisälippuja tuli myyntiin tällä viikolla. Yks niistä käväisi jo mun ostoskorissa.
Vierailija kirjoitti:
Bilsan tunnilta on jäänyt mieleen se, että homoseksuaalisuus on sorsien keskuudessa aika yleistä ja sorsat usein parittelevat samaa sukupuolta olevien kanssa.
(Jos tekee mieli alapeukuttaa, niin ylläoleva on täyttä faktaa.)
Joo, ja siks just tos videos oli ankan takamus. Toi on tollast tosi syvällist seksuaalisuusvihjailuu, ku ei voi suoraan viestii sille, jolle noi salaviestit on tarkoitettu. juu nou ;)
k*ettu tää on sekopäinen keskustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsu kerää jättimäisen areenakostokeikan vaikka en tiedä mitä se nyt kostaisi. Kostopartneri Serbiasta, joidenkin palstalaisten vakipoistatettava Martin ehkä myös :D , ketäs vielä. 😊
Gaspar? 😬
Who is Gaspar? 😀 Mitenhän se Gregor Stra-jotain. Niillä synkkaa B:n kanssa ilmeisen hyvin.
Taas tuli mieleen, että kuinka monta muuta K n lisäksi tuolla Bojanilla on, joiden kanssa synkkää hyvin. Eihän me täällä tiedetä vaikka olis miten paljon🙄
No ei yhtään kenenkään kanssa minun nähdäkseni synkkaa yhtä hyvin kuin Jerpun. Milloin muulloin se on muka kenenkään mielestä hehkunut hyvää oloa ja onnellisuutta noin paljon kuin J:n seurassa? Ja se hymy.
Niin tietysti voidaan nyt sit laskee vaan ne ihmissuhteet joisa nähdään ees vilaus somessa. Eihän me tiedetä kenen kanssa ja kuinka paljon muuten hehkuu.
Vähän nyt huolestuttaa🙂 meillä on suomalaisten näkökulma tähän hommaan. Ainoa B ihmissuhde, jota me näin paljon nähdään, on tää meidän suomalainen. Tilanteen eteneminen voikin olla ihan oikeasti Bojanista kiinni. Kärtsähän haikailee B perään. Kyllähän sillä B llä ottajia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni määrä lisälippuja tuli myyntiin tällä viikolla. Yks niistä käväisi jo mun ostoskorissa.
Mitä kautta pääsit /löysit lippusivulle? En oo ostamassa, mutta pelkäisin päätyväni väärälle sivulle jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gaspar? 😬
Niin tietysti voidaan nyt sit laskee vaan ne ihmissuhteet joisa nähdään ees vilaus somessa. Eihän me tiedetä kenen kanssa ja kuinka paljon muuten hehkuu.
Aivan varmasti on hehkunut ja tulee hehkumaan ties vaikka kenen kanssa mutta tässä ketjussa kuuluu katsoa shippilasien läpi. :)
Onhan täällä vaikka mitå ihan realististakin keskustelua oikeista asioista, miks just tässä kohtaa saa katsoa vain niiden shippilasien läpi?
Eikun tuo oli vain sellainen huomio että täällä ei katsota hyvällä jos KB-yhteyttä ei pidä ainoana mahdollisena. Mun puolesta saa katsoa ihan miten vaan, niin teen itekin. :D
Kieltämättä bojan on näyttänyt parhaalta nimenomaan Suomen vierailujensa aikana ja just niiden jälkeen. Silloin kesäkuussa se ihan loisti ja nyt siinä on näkynyt sellasta raukeampaa, rentoa seksikkyyttä. Esim siinä tiktokin haastevideossa se oli niin kuuma! hyväntuulisuus ja kepeys oikein hehkuu siitä. Ei sellainen suinkaan kaikissa haastatteluissa ja keikkavideoissa tule esiin, vaikkei sillä siis kuitenkaan mitään tuskaa ja vitutusta ole.