Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ei se K tästä ketjusta puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 7 kuukauden ajan täällä kuolannut Kärtsää ja ainoa mitä se jätkä täältä noteeraa on jotkut välispiikkien arvostelut. Tuli suorastaan tyhjä olo.
Voi jestas sentään! Ihan niin kuin se täällä olisi jokaista viestiä lukemassa. Sanoi, että kaverit lähettävät täältä negatiivisia viestejä hänelle.
En usko, että K:n kaverit jaksaa raportoida sille mitään kuolausviestejä, koska niitähän on kaikki somet tukossa :D.
Vierailija kirjoitti:
Oliko K B kalsarit päässä :D
Eikä päässä, vaan naamalla.
Nyt ootetaan eturivin kuvia. Mitä niillä oli suussa ja päässä 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noni noni, K sanoi et sen kaverit käy Vauva-palstalla😂😂
Aito varmaan.
Eikä sanonut!! Vai sanoiko siis oikeesti??? 😮
Vain Bojtsu puuttui lavalta. 😭
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 7 kuukauden ajan täällä kuolannut Kärtsää ja ainoa mitä se jätkä täältä noteeraa on jotkut välispiikkien arvostelut. Tuli suorastaan tyhjä olo.
No nyt hei Kärtsän kaverit. Kannattaa antaa sille herralle vähän monipuolisempaa kuvaa meistä naudoista. Me pystytään muuhunkin ku valittamiseen. Miettikää, et jotkut osti paikat aitiosta Joksujen keikalle anonyymisti. Veikkaan, ettei oo tapahtunut Vauvalla kskaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
Kärvänä lukee palstaa itse ja kun kello lyö 23 se menee lukemaan B-fanficcejä - niinkuin mekin 😎
K muistaa ulkoa palstan minificcit.
Vierailija kirjoitti:
Kärvänä lukee palstaa itse ja kun kello lyö 23 se menee lukemaan B-fanficcejä - niinkuin mekin 😎
tarina sai siivet😁
Siis Häärijä konttasi lavalle kostopitsit suussaan, ja Käärijällä joku Eyes wide shut -tyyppinen maski naamallaan? Vai sittenkin ne Bossit?
Tosta on pakko saada vielä eturiviläisten videoita nähtäväksi ja vähän nopeasti sittenkin, kiitos! 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noni noni, K sanoi et sen kaverit käy Vauva-palstalla😂😂
Aito varmaan.
Eikä sanonut!! Vai sanoiko siis oikeesti??? 😮
Sanoi, mutta tuskin tätä ketjua.
Sirpa is earning heaven, he is doing good to people.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ootetaan eturivin kuvia. Mitä niillä oli suussa ja päässä 🤯
Liven kommenteissa oli, että K:lla oli naamalla joku maski.
Paikan päällä olleen kaverin mukaan Kn naamalla oli nimenomaan bokserit. 😂
Huh mikä kuva CCC:stä
Vierailija kirjoitti:
Siis Häärijä konttasi lavalle kostopitsit suussaan, ja Käärijällä joku Eyes wide shut -tyyppinen maski naamallaan? Vai sittenkin ne Bossit?
Tosta on pakko saada vielä eturiviläisten videoita nähtäväksi ja vähän nopeasti sittenkin, kiitos! 😳
Eiks ollu tämmöinen maski?
Miksi tuo nyt kuulostaa siltä että onlyfans tulee ensivuonna??
MITÄ SILLÄ HÄÄRIJÄLLÄ OLI SUUSSA
Kärvänä jätä massu rauhaan ja raahaa se ahteris Sloveniaan ja sassiin. Haet sen vävyn sieltä Suomeen. Menikö perille prkl 🤣
Oliko K B kalsarit päässä :D