Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville vaikuttaa hauskalta tyypiltä. En tiedä, miksi en ole ennen noteerannut häntä.
Musta ne Bojanin kanssa kuvatut pätkät on epämukavaa katsottavaa, kun toi Ville on niissä ehkä vähän turhan päällekäyvä.
Joo suht cringe se, missä roikkuu Bojanin kaulassa ja sanoo viettäneensä B:n kanssa aikaa hotellissa Liverpoolissa silloin, kun Kärpyllä oli kiireitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista keskenäisistä roastaamisista vielä (Sori että palaan, mutta olin just sillon nukkumassa ja haluan kuitenkin jakaa ajatukseni.)
Etenkin tuon NT:n jälkeen oon kaiken näkemäni perusteella varma (välimatkasta huolimatta) tässä olevan sellaiset sielunveljet, jotka ovat toistensa kanssa niin hyvin samalla aaltopituudella, että tietävät missä se raja menee mistä vitsailla vittuillen ja mistä ei. Ei sitä tarvitse edes sopia, sen rajan vain tietää alitajuisesti, kun tulee toisen kanssa tutuksi. On varmasti asioita joista eivät läppää toisistaan heittäisi, vittuiluaspektilla tai ilman, sillä tietävät niiden olevan arkoja. Musta ei ole epäilystäkään etteivätkö he tarvittaessa myös puolustaisi toisiaan ja seisoisi toistensa tukena. Oikeastaan luulen, että siellä oltaisiin ensimmäisten joukossa. Siksi on mahdoton kuvitella että tuota läppää heitettäis vähän kuin heikoilla jäillä kävellen - että ei tiedetä varmuudella kestääkö kaveri tän roastin vai ei. Kyllä niillä ihan varmasti on myös tarve suojella toisiaan ja sitä rajaa ei ylitetä vahingossakaan.
Toisen suojelusta päästään taannoiseen keskinäiseen somehiljasuuteen. Koska ns. hommat jatkuu ennallaan tauon jälkeen, on varmaan aiheellista olettaa seuraavaa: K tiesi ettei B voi hyvin, ja tilanne lyötiin jäihin jotta B saisi rauhaa. Voisin veikata että aloite tähän on saattanut tulla jopa K:n puolelta? Sen sijaan se keskinäinen 2h 48min vähintään tuplaantui. K on itse saanut kymmentuntisia puheluita ollessaan aallonpohjalla ja kertonut arvostavansa sitä yhä äärettömästi - ja varmasti haluaa jakaa sitä samaa tukea myös itse eteenpäin. Minusta K ja B väleissä oli myös tapahtunut jonkinlaista kehitystä - sellaista syvempää ystävyyttä, että muustakin on puhuttu kuin miltä sää Sloveniassa näyttää.
En tunne K/J, mutta hän vaikuttaa olevan todella LOJAALI ystävä. Auttaa, tukee ja on lähellä tarvittaessa. Myöskin reilu. Ihmettelin sitä täällä, kun NTourin yhteydessä puhuttiin keikkakustannuksista, että K ei lähde JO mukaan koska raha. Nauratti suorastaan.
Sitähän ei edelleenkään tiedä eikä tulla tietämäänkään onko saanut korvausta vai ei.
Ei tietenkään tiedetä, eikä se ole oleellista edes. Upea ystävä K on silti, rahasta huolimatta.
Sama
TÖ lähtee Espanjaan kuvaamaan ylen sarjaa eli tuskin on enää syksyllä mukana K keikoilla.
Muistelin että aikaisemmin tästä puhuttiin tänään ja nyt huomasin sen stoorin
Vierailija kirjoitti:
TÖ lähtee Espanjaan kuvaamaan ylen sarjaa eli tuskin on enää syksyllä mukana K keikoilla.
Muistelin että aikaisemmin tästä puhuttiin tänään ja nyt huomasin sen stoorin
Tämähän täällä jo tiedettiin, ettei tule olemaan keikkoja kuvaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Bojan on tehny kun näyttänyt niin erilaiselta? Sädehtii. Jotain kuntokuuria oltava.[/quote
B on hyvissä ajoin ennen NTouria treenannut itsensä tikkiin <3 Sen kyllä huomasi miten hyvässä kunnossa on!
Oli se kyllä tiukka pieni ja napakka kostokroppa, se venyttely lavalla, joka paljastaa massun .. uuh, ja kaikki pepun keikutukset toki ja maassa kiemurtelut .. ei oo kyllä sen super söpö peppu vielä ehkä ikinä näyttänyt yhtä hyvälle mitä nyt turneella näytti ...
Nyt se Kärsykin menee salille, että ens tapaamisella ois sexy Boitsun silmissä. Mutta me rakastetaam sen massua ja on se Boitsun mieleen millaisena tahansa. Save Massu !
K näyttää hyvältä jokaisessa koossa koska hän säteilee sisältä päin.. ja luottamus omaan kehoonsa ja täydellinen kehorauha on kuumaa. Minulle hän näyttää hyvältä aina! (Paitsi ehkä ne vuosia vanhat klipit, joissa on aika rääpäle)
Positiiviseksi tarkoitettu kommentti taisi nyt mennä sulla vähän mönkään. Ilman tota viimeistä lisäystä allekirjoitan! Kuuma kun mikä.
Myönnän, vähän ehkä tökerö tuo viimeinen 😅 mutta tarkoitin, ehkä enemmän että hän ei ehkä säteillyt sitä samaa itsevarmuutta kun oli paljon pienempi. Ehkä nykyinen K näyttäisi minulle hyvältä siinä pienemmässäkin koossa
On se tökerö siksikin, että tuo "rääpäle" aika johtui siitä, kun laihtui valtavasti vakavan sairauden takia.
Vierailija kirjoitti:
B Ntourin instapostaus on muuten saanut melkein tuplasti enemmän kommentteja kuin UK tourin postaus. Ja melkein saman verran tykkäyksiä. Sinänsä yllättää ainakin itseäni, kuinka suosittuja Joksut täällä pienessä maassa onkaan. Toki Ruotsin ja Norjan fanit ovat myös, mutta JO on todella saanut jalan tänne Suomeen ja kuuntelijoita riittää. Vähän kyllä harmittaa, jos ja kun joutuu stressaamaan saako ens vuoden JO keikoille lippuja. Toivottavasti ottavat sellaiset keikkapaikat, että liput ei menis ihan tunnissa kaupaksi tyyliin.
Minuutissa ne meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista keskenäisistä roastaamisista vielä (Sori että palaan, mutta olin just sillon nukkumassa ja haluan kuitenkin jakaa ajatukseni.)
Etenkin tuon NT:n jälkeen oon kaiken näkemäni perusteella varma (välimatkasta huolimatta) tässä olevan sellaiset sielunveljet, jotka ovat toistensa kanssa niin hyvin samalla aaltopituudella, että tietävät missä se raja menee mistä vitsailla vittuillen ja mistä ei. Ei sitä tarvitse edes sopia, sen rajan vain tietää alitajuisesti, kun tulee toisen kanssa tutuksi. On varmasti asioita joista eivät läppää toisistaan heittäisi, vittuiluaspektilla tai ilman, sillä tietävät niiden olevan arkoja. Musta ei ole epäilystäkään etteivätkö he tarvittaessa myös puolustaisi toisiaan ja seisoisi toistensa tukena. Oikeastaan luulen, että siellä oltaisiin ensimmäisten joukossa. Siksi on mahdoton kuvitella että tuota läppää heitettäis vähän kuin heikoilla jäillä kävellen - että ei tiedetä varmuudella kestääkö kaveri tän roastin vai ei. Kyllä niillä ihan varmasti on myös tarve suojella toisiaan ja sitä rajaa ei ylitetä vahingossakaan.
Toisen suojelusta päästään taannoiseen keskinäiseen somehiljasuuteen. Koska ns. hommat jatkuu ennallaan tauon jälkeen, on varmaan aiheellista olettaa seuraavaa: K tiesi ettei B voi hyvin, ja tilanne lyötiin jäihin jotta B saisi rauhaa. Voisin veikata että aloite tähän on saattanut tulla jopa K:n puolelta? Sen sijaan se keskinäinen 2h 48min vähintään tuplaantui. K on itse saanut kymmentuntisia puheluita ollessaan aallonpohjalla ja kertonut arvostavansa sitä yhä äärettömästi - ja varmasti haluaa jakaa sitä samaa tukea myös itse eteenpäin. Minusta K ja B väleissä oli myös tapahtunut jonkinlaista kehitystä - sellaista syvempää ystävyyttä, että muustakin on puhuttu kuin miltä sää Sloveniassa näyttää.
En tunne K/J, mutta hän vaikuttaa olevan todella LOJAALI ystävä. Auttaa, tukee ja on lähellä tarvittaessa. Myöskin reilu. Ihmettelin sitä täällä, kun NTourin yhteydessä puhuttiin keikkakustannuksista, että K ei lähde JO mukaan koska raha. Nauratti suorastaan.
Kun Kiro (yksi CCC: tekijöistä) oli Wiwibloggsin haastateltavana ja siltä kysyttiin miten se kuvailisi Käärijää/Jereä ihmisenä, Kiron eka vastaus oli että "loyal". Silloin ihmetytti tuo vastaus kun juuri olin K:ta ruvennut seuraamaan ja oletin että vastaus ois ollut tyyliin "crazy" tai "funny", mutta onhan se tullut selväksi kesän aikana kun sen crew:ta ja ystäväpiiriä näkee että uskollinen se on.
Ne kaks muuta sanaa joilla Kiro kuvaili Jereä tais muuten olla "confident" ja "adorable" jos oikein muistan, totta nekin. Ei ollut kreisi eikä party. xD
Uskooko kukaan muu että K vois vielä päätyä euroviisuihin, vaikka vakuutti että ei tule tapahtumaan. Tällä kertaa se voittais 😌 Ehkä ei lähe, mutta mä niin haluaisin! Käy hakemassa se p-ska mikä sulle kuuluu. Elkääkä viittikö lähteä sille "parempi näin ettei muisteta vain euroviisu Käärijänä" linjalle.
Vierailija kirjoitti:
*sada.
Jep jep 🙄 Lakatkaa tuhlaamasta mun aikaa.
T. Freud
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B Ntourin instapostaus on muuten saanut melkein tuplasti enemmän kommentteja kuin UK tourin postaus. Ja melkein saman verran tykkäyksiä. Sinänsä yllättää ainakin itseäni, kuinka suosittuja Joksut täällä pienessä maassa onkaan. Toki Ruotsin ja Norjan fanit ovat myös, mutta JO on todella saanut jalan tänne Suomeen ja kuuntelijoita riittää. Vähän kyllä harmittaa, jos ja kun joutuu stressaamaan saako ens vuoden JO keikoille lippuja. Toivottavasti ottavat sellaiset keikkapaikat, että liput ei menis ihan tunnissa kaupaksi tyyliin.
Minuutissa ne meni.
Itse sain Tavastialle vielä puolen tunnin jälkeen myynnin alkamisajasta kun lippuja vapautui.
Vierailija kirjoitti:
Itse Madam jo shippailee myös viimeisimmässä stoorissaan. 💚
Just kun heitin sen Robin-kommentin tuolla aiemmin niin heti Madamella on Robin-sisältöä😅😅 Lukeeko hän tätä keskustelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Kiro (yksi CCC: tekijöistä) oli Wiwibloggsin haastateltavana ja siltä kysyttiin miten se kuvailisi Käärijää/Jereä ihmisenä, Kiron eka vastaus oli että "loyal". Silloin ihmetytti tuo vastaus kun juuri olin K:ta ruvennut seuraamaan ja oletin että vastaus ois ollut tyyliin "crazy" tai "funny", mutta onhan se tullut selväksi kesän aikana kun sen crew:ta ja ystäväpiiriä näkee että uskollinen se on.
Ne kaks muuta sanaa joilla Kiro kuvaili Jereä tais muuten olla "confident" ja "adorable" jos oikein muistan, totta nekin. Ei ollut kreisi eikä party. xD
Taitaa olla K enemmän se kreisi party, kun J.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko kukaan muu että K vois vielä päätyä euroviisuihin, vaikka vakuutti että ei tule tapahtumaan. Tällä kertaa se voittais 😌 Ehkä ei lähe, mutta mä niin haluaisin! Käy hakemassa se p-ska mikä sulle kuuluu. Elkääkä viittikö lähteä sille "parempi näin ettei muisteta vain euroviisu Käärijänä" linjalle.
Kyllä mä voisin uskoa, jos saavat tehtyä jonkun yhtä bängerin biisin kuin CCC ja K itse on valmis koitokseen. Mut en vielä moneen, moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Sulle joka harmittelit ettei K ole vastannut sun viesteihin. Ei ole minunkaan, muutaman kommentin laittanut tarinoihin silloin kun on jotenkin säväyttänyt erityisesti joku juttu (ekat jo ennen viisuja). Ei taida johtua siitä, että tili on yksityinen, samaan paikkaan ne viestit menee joka tapauksessa (mun on julkinen).
Vähän harmittaa lukea täältä ja muualta että muille näyttää vastailevan niin kivasti, mut en mä alunperin sen takia ole niitä viestejä laittanut että pääsisin juttelemaan sen kanssa. Ja ymmärrän kyllä että niitä viestejä on varmaan miljoonia.
Vastaako varmemmin, jos viesti liittyy Bojaniin ,🙂 Sellaisista vastauksista on nyt ainakin tullut tietoa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse haluaisi mitään säälivoittoa. Vaikka kappale olisi kuinka hyvä, niin sitähän se silti olisi.
Cha Cha Cha:lle se voitto olisi kuulunut mutta sitä me ei valitettavasti saada takaisin.
(Tosin K feattaamassa jonkun muun biisiä viisuissa? Hmmmm ehkä. Biisin kyllä pitäisi olla aivan huippu. Joku muu=Bojan 😂)
Warner Music Liven ig sivulla kilpailu jossa voi voittaa Käärijän jollekkin syksyn keikoista liput+t-paidat. Voi olla että tarkoittaa vain suomen keikkoja.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Mutta koska tässä tarinassa totuus on ollut monesti tarua ihmeellisempää, en hämmästyis vaikka K ja B tekis yhdessä
Biisin ja lähtis sillä viisuihin. Mitä maata ne edustaisi, en tiedä🤪
Ainakin K on itse sanonut ettei enää ikinä lähde viisuihin. Eikö hän itsekin sanonut viisujen jälkeen, ettei se olisi reilua kun ajatellaan kuinka suuren tuen ja suosion sai tänä keväänä. Aika reilu näkökulma muita artisteja ajatellen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle joka harmittelit ettei K ole vastannut sun viesteihin. Ei ole minunkaan, muutaman kommentin laittanut tarinoihin silloin kun on jotenkin säväyttänyt erityisesti joku juttu (ekat jo ennen viisuja). Ei taida johtua siitä, että tili on yksityinen, samaan paikkaan ne viestit menee joka tapauksessa (mun on julkinen).
Vähän harmittaa lukea täältä ja muualta että muille näyttää vastailevan niin kivasti, mut en mä alunperin sen takia ole niitä viestejä laittanut että pääsisin juttelemaan sen kanssa. Ja ymmärrän kyllä että niitä viestejä on varmaan miljoonia.
Vastaako varmemmin, jos viesti liittyy Bojaniin ,🙂 Sellaisista vastauksista on nyt ainakin tullut tietoa.
No mä en ollut ikinä laittanut mitään Bojaniin liittyvää ennen, mut eilen laitoin kostopitsiin jopa 2 kommenttia mitä en yleensä ikinä tee (siis nää mun "muutamat" viestit Kärdelle on yhteensä 4, joista puolet pyykkipäivästoryyn vastauksia 😅, eli en todellakaan spämmää sitä joka päivä) ja ne kyllä liittyi tiiviisti Boitsuun.
T. Tuo jolle vastasit
Jostain syystä hekottelin pitkään ääneen tuota Robin-videota, lähinnä Villen yrmeää reaktiota siinä. :D