Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
9821/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7.6. coming. Kauniita unia, ruusujen kuvia!

Joker out on jossakin tapahtumassa tuolloin eli siis tänään.

Eikö se ollut K, joka sanoi 7.6. coming? Ja hänellä on tänään vapaata..!

Voi olla, että on myös vapaata, mutta kyllä heidän sivuillaan on ilmoitettu aikoja sitten, että heillä on jotakin ohjelmaa tänään.

Vierailija
9822/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7.6. coming. Kauniita unia, ruusujen kuvia!

Joker out on jossakin tapahtumassa tuolloin eli siis tänään.

Eikö se ollut K, joka sanoi 7.6. coming? Ja hänellä on tänään vapaata..!

No sitten K menee tapaamaan B:tä, ei ole muita vaihtoehtoja, jos siis heillä on edes oikeasti tapaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9823/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamu on aina iltaa viisaampi. Öitä.

Ei tässä ketjussa.😂

Vierailija
9824/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olisi mahtanut tapahtua, jos Blind Channel ja Joker out olisivat edustaneet samana vuonna? Olisiko löytynyt bilekavereita?

Ehkä se tatuoitu Nasse-setä olisi löytänyt itselleen kavereita.

Vierailija
9825/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli-Mikellä on fitness-vaimo. Ja vaimo sekä 2 pientä lasta olivat mukana Liverpoolissa viisujen ajan. (Miken ig)

Vierailija
9826/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua hävettää suomalaisten kirjoittelu Bojanin instassa. Nyt ei auta muu kuin sanoa, että noloa.

Vierailija
9827/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🍸 Verkkopankin saldossa luku oli viisinumeroinen, ovatkohan mahtaneet tilittää spotify tuloja? J mietti.

Lento Dubliniin lähtisi kahden tunnin päästä, vaikka lipun hinta hirvitti uhkapelaajaluonnetta sormi naputteli lipun maksuun. Vapaata kaksi päivää! Käärijänvhreä sponsorimatkalaukku oli äkkiä pakattu.. Taksin kurvatessa pihaan J naputteli velä manageriGregorille salaisen viestin yllätysreissusta.

🍸

Loppuunmyydyn keikan lippu oli toimitettu hotellille, Gregorilta näytti onistuvan mikä vaan. Kajaalit silmiin ja musta nahkabolero niskaan, musta iso huppu päälle, kukaan ei tunnista.

Keikkapaikalla oli iso "joker out" -kyltti, piha parveili teinityttöjä. Lipuntarkastaja piippasi lipun ja J hiipi takariviin odottamaan keikan alkua🍸

Leila, is that you? 😍

Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset🤣

Älä lue eteenpäin jos inhoat fiktiivistä höpöhöpöä😘

🍸

Nuori lämppäri Trubaduuri veti viimeiset soinnut kitrarastaan, ja teinitytöillä alkoi kova kuhina ja järjestäytyminen. Jere katseli lattian kalanruotoparkettia ja puristi sormet nyrkin sisään toivoen ettei kukaan tunnistaisi vihreitä kynsiä.

Demonin ensi tahdit alkaivat soimaan ja innokas kuuluttaja kutsuu paikalle Joker Outin. Kris saapuu itsevarmasti, sitten Jan, Nace.. Jure.. missä on Bojan? BOJAN?..

Vihdoin Bojan hypähtelee lavan etuosaa kohden, heilauttaa vahvoja hiuksiaan ja väläyttää aseistariisuvan hymyn ja Jere huokaisee pitkään ja tuntee kuinka sydän sulaa liikutuksesta.. tytöt tiivistävät rivinsä lavan reunaan, Jere nauttii varjoisesta piilopaikastaan.. täydellinen hymy, täydelliset hampaat, B:n lantio liikkuu puolelta toiselle ja kulmakarvat kohoilevat sanojen rytmissä. Bojan flirttailee yleisölle, lyö nyrkin rintaan, iskee silmää, näyttää kieltä.. ohuiden trikoiden alta pystyy melkein näkemään täydelliset lihasten kaaret. Vihreä hihaton paita jättää hauikset esiin, tytöt heiluttavat slovenian lippuja ja kiljuvat kuorossa.

Pakko nielaista, kämmenet hikoavat, pakko nielaista taas. Ja taas. Jere ei saa katsettaan irti ilkikurisista ruskeista silmistä.. ja ääni.. mikä pehmeys, syvyys.. mikä herkkä tulkinta.. On kuin Bojan nostaisi kuuntelijan toiseen ulottuvuuteen...

🍸🍸

Vierailija
9828/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mua hävettää suomalaisten kirjoittelu Bojanin instassa. Nyt ei auta muu kuin sanoa, että noloa.

Joo ehkä vähän. "Wanna see you kiss Jere". 

Ei näin.

Vierailija
9829/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan veetu minkä se nyt teki. Tämä ketju. Olen ensimmäisen kerran pitkän elämäni riennossa kuunnellut viisi sekkaa Justin Bieberin piisiä. Pakkohan oli mennä ensin lyriikat guugeltamaan ja sitten kuuntelemaan tuo piisin (onneksi alussa oleva) säe, johon Bojan-poika viittaa bussivideossa. 

Hän sen nokkelasti muuntaa K.n kanssa käynnissä olevan keskustelun moodiin, viittaamalla K.hon poitsukaverina, kun Bieberin versiossa viitataan itseen.

Ja kuten matikanopettajani muinoin minulle lausui, hankittuani tahalteen jommankokeista nelosen, että "tämä maailmakin on olemassa kaikkine hullutuksineen" -  muori lähtee nyt siis raivaamaan pusikoita. 

Mahtavaa K-B -päivää meille kaikille! (naurattaa jo heti aamusta)

Vierailija
9830/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joker out oli postannut insta storeihin Who,'s coming to show tomorrow voisiko jere mennä

Vierailija
9831/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joker out oli postannut insta storeihin Who,'s coming to show tomorrow voisiko jere mennä

Ennustus: Jossain vaiheessa Joker Outin keikkaa - ehkä loppupuolella - ämyreistä alkaa kuulua Cha Cha Chan ensi tahdit...

Vierailija
9832/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas haikeet kappaleet eilisessä setlistissä Jokereilla, oikein sydänsurujen voittama

Vierailija
9833/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan veetu minkä se nyt teki. Tämä ketju. Olen ensimmäisen kerran pitkän elämäni riennossa kuunnellut viisi sekkaa Justin Bieberin piisiä. Pakkohan oli mennä ensin lyriikat guugeltamaan ja sitten kuuntelemaan tuo piisin (onneksi alussa oleva) säe, johon Bojan-poika viittaa bussivideossa. 

Hän sen nokkelasti muuntaa K.n kanssa käynnissä olevan keskustelun moodiin, viittaamalla K.hon poitsukaverina, kun Bieberin versiossa viitataan itseen.

Ja kuten matikanopettajani muinoin minulle lausui, hankittuani tahalteen jommankokeista nelosen, että "tämä maailmakin on olemassa kaikkine hullutuksineen" -  muori lähtee nyt siis raivaamaan pusikoita. 

Mahtavaa K-B -päivää meille kaikille! (naurattaa jo heti aamusta)

Naurattamisesta puheen ollen, eilen kerroinkin, että lähden bojaninvihreään hihattomaan pukeutuneena tapaamaan ystävääni. Hillitsin itseni niin, että mainitsin kärtsän vaan yhden kerran tapaamisen aikana ja sekin tapahtui ihan asiallisesti, tai ainakin melkein. Muuten mulla oli ihan ihme fiilis. Hymyilytti vaan ihan väkisin. Aina hymy mulla ekana naamalla kaikissa ihmisten kohtaamistilanteissa eilen. Tällaisella aspergerankeuttajalla. Mä siis heilun maailmalla rakastuneen ihmisen mielentilassa. Mua ei mikään lannista, kuuntelen vaan välillä B:n ääntä ja katson B:n muutaman hymyn ja taas mennään. Onhan tää nyt täysin pähkähullua. Vakavasti puhuen vihreä väri oikeasti nosti mielialaa.

Vierailija
9834/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua nyt alkaa mullakin salaliittoreoriat pauhaamaan kun oon lueskellu tätä ketjua mut oisko Jokerit saattanu heitellä pieniä vihjeitä väreillä, ig viittauksilla tms että Jere on tulossa huomisen keikalle, Bojan vaikutti kans olevan keikalla aika tapaus

Vierailija
9835/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt saavat slaavit tietää, mikä on maailman onnellisimman kansan salaisuus;hulluus ja harhaisuus.

Vierailija
9836/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu tuo jokereiden keikalle tulija olisi kuin Jere? Lippuja on toisaalta myymättä niin luulisi että markkinoisivat jotenkin. Ehkä ne laittaa vielä vinkkiä tänään.

Vierailija
9837/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muu tuo jokereiden keikalle tulija olisi kuin Jere? Lippuja on toisaalta myymättä niin luulisi että markkinoisivat jotenkin. Ehkä ne laittaa vielä vinkkiä tänään.

Mä kyllä ymmärsin tuon ihan normaalina faneille suunnattuna kysymyksenä, jolla on tarkoitus hypettää keikkaa. Tuskin he tapaavat vielä tänään vaan vasta huomenna.

Vierailija
9838/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt saavat slaavit tietää, mikä on maailman onnellisimman kansan salaisuus;hulluus ja harhaisuus.

Näillä mennään mitä on annettu 😀

Vierailija
9839/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ymmärsin tuon ihan normaalina faneille suunnattuna kysymyksenä, jolla on tarkoitus hypettää keikkaa. Tuskin he tapaavat vielä tänään vaan vasta huomenna.

Voi olla kyllä noinkin. Oli vaan vähän erikoinen tuo odottava muoto look who's coming??

Vierailija
9840/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennustus: Jossain vaiheessa Joker Outin keikkaa - ehkä loppupuolella - ämyreistä alkaa kuulua Cha Cha Chan ensi tahdit...

Special Guest Star

Ketju on lukittu.