Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
9561/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuapuripopin muita esiintyjiä ovat Uniklubi ja Oku Luukkainen.

Tolla festarilla näyttää olevan kuin paintilla tehty facebook mainos Käärijästä, anteeksu. "Kansan suosikki, Käärijä - Nuapuripop 2023" vai miten toi nyt kirjoitettiin.🙈 Löytyy guuglella.

Kansan suosikki 😂 Kuulostaa ihan ku elettäs 50-lukua.

Vierailija
9562/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla festarilla näyttää olevan kuin paintilla tehty facebook mainos Käärijästä, anteeksu. "Kansan suosikki, Käärijä - Nuapuripop 2023" vai miten toi nyt kirjoitettiin.🙈 Löytyy guuglella.

Kansan suosikki Kiärijä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9563/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mainoksen tekijä on siltä ajanjaksolta 🙈 Jotain hupaisaa näissä pikkupaikkakuntien pikkufestareissa. Kerran kävin sellaisella, osallistujakunta oli iäkkäämpää ja pääartisti oli eräs vanha suomalainen iäkkäämpien miesten rockyhtye jonka prime aika oli ollut vuosikymmeniä sitten. Se meno yllätti koska mulle tuli tunne että siellä oli estottomampi meno kuin monella muulla festarilla missä olen käynyt 😂

Vierailija
9565/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä on lauantaina keikka Rautalammilla. Tuskin Bojan lähtee sinne, vaan jää viettämään aikaa Helsinkiin.

Rautalammilla....?!? Siis mikä järki. Kas kun ei Jäppilässä, Lievestuoreella tai Pertunmaalla

Siellä on Nuapuripop :)

Onko siellä se Lahja-rouvan vai kuka se oli, kammari ja peti poikarukille pedattuna. 😍 Vai lähtikö Lahja jo Arvo 82 v:n kanssa treffeille? Kantelekin odottaa Bojania.

Leila kompastui omaan nokkeluuteensa ja hukkui häpeän suohon. Sieltä ylös noustuaan hän kiipesi navetan ylisille, kietoi kanteleen kielen kaulansa ympärille, sytytti hiuksensa tuleen ja sirotti puukiukaan tuhkat päähänsä, potkaisi pyhäkengillään lypyjakkaran jalkojensa alta ja jäi orrelle roikkumaan CCC: n rytmiin. Vielä korahtelee.

Jätti jälkeensä lapun: "Its Better to burn out than fade away" piirongin pöytähopeat ja perämetsä testamentataan Bojan Cvjeticaninille, rakkaudella Leila

Vierailija
9566/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9567/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan vetäytyy slaavikyykkyyn piirongin luokse ja pitelee päätä käsiensä välissä ja värisee.. tuntuu että pää räjähtää..

Jeren sisällä korventaa, hän kävelee määrätietoisesti ystävänsä luo ja kyykistyy ja halaa lujasti "hei everything is ok, yes yes, baby my baby" kun B nostaa varovasti leukansa ylös J haroo hänen hiuksiaan ja kuiskaa "Carpe f**cking Diem" nuolaisee B n huulia märällä kielellään lipoen. B tarttuu kiihkossaan kaksin käsin kiinni J:n päästä. Suudelma on niin raju että suussa maistuu vereltä.

Eww

Vierailija
9568/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä on lauantaina keikka Rautalammilla. Tuskin Bojan lähtee sinne, vaan jää viettämään aikaa Helsinkiin.

Rautalammilla....?!? Siis mikä järki. Kas kun ei Jäppilässä, Lievestuoreella tai Pertunmaalla

Siellä on Nuapuripop :)

Onko siellä se Lahja-rouvan vai kuka se oli, kammari ja peti poikarukille pedattuna. 😍 Vai lähtikö Lahja jo Arvo 82 v:n kanssa treffeille? Kantelekin odottaa Bojania.

Leila kompastui omaan nokkeluuteensa ja hukkui häpeän suohon. Sieltä ylös noustuaan hän kiipesi navetan ylisille, kietoi kanteleen kielen kaulansa ympärille, sytytti hiuksensa tuleen ja sirotti puukiukaan tuhkat päähänsä, potkaisi pyhäkengillään lypyjakkaran jalkojensa alta ja jäi orrelle roikkumaan CCC: n rytmiin. Vielä korahtelee.

Jätti jälkeensä lapun: "Its Better to burn out than fade away" piirongin pöytähopeat ja perämetsä testamentataan Bojan Cvjeticaninille, rakkaudella Leila

Tää oli hyvä ja täydellinen loppunäytös Leilalle. 😂

Vierailija
9569/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Bojan jää Helsinkiin viettämään aikaa Miken tai Etelin kanssa. Etelillähän olisi hyvät tilat myös majoittaa hänet. Samukin taitaa olla sopivasti keikoilla.

Jees!! Erittäin hoksaava pointti!!!

Tosin Samuna en kyllä pystyisi keikkailemaan mieli tyynenä, sen verran hyvät kemiat tuntui Etelillä olevan Bojanin suuntaan, hymyili niin, että suu oli ratketa..

Vierailija
9570/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat ihan koulukavereita alunperin, kertovat nettisivuillaan.

Toi myös tietyllä tavalla todistaa ettei ole jokeri pojilla mitään keskenään vaan on täysin kuviteltua parin mamman osalta täällä. Ei kukaan monien vuosien päästä yhtäkkiä ihastu hyvään ystäväänsä, ihastus lähtee käyntiin lähestulkoon heti jos on lähteäkseen. Ei tarvi edes mainita kenen kanssa sen sijaan tuntu lähtevän kipinät lentelemään jo ekalla tapaamisella.

Vierailija
9571/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/stories/gregorzalokar/3119166448986164719?igshid=…

#allmychildren

Bojan ottaa mielellään iltapäivänokoset aina kun vain voi.

Vierailija
9572/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat ihan koulukavereita alunperin, kertovat nettisivuillaan.

Toi myös tietyllä tavalla todistaa ettei ole jokeri pojilla mitään keskenään vaan on täysin kuviteltua parin mamman osalta täällä. Ei kukaan monien vuosien päästä yhtäkkiä ihastu hyvään ystäväänsä, ihastus lähtee käyntiin lähestulkoon heti jos on lähteäkseen. Ei tarvi edes mainita kenen kanssa sen sijaan tuntu lähtevän kipinät lentelemään jo ekalla tapaamisella.

Jep ovat kasvaneet yhdessä, ovat kuin samaa perhettä. Hyvin läheiset ja välittömät välit tästä syystä.

Vierailija
9573/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/stories/gregorzalokar/3119166448986164719?igshid=…

#allmychildren

Bojan ottaa mielellään iltapäivänokoset aina kun vain voi.

Baby 💚

Vierailija
9574/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Bojan jää Helsinkiin viettämään aikaa Miken tai Etelin kanssa. Etelillähän olisi hyvät tilat myös majoittaa hänet. Samukin taitaa olla sopivasti keikoilla.

Tosin Samuna en kyllä pystyisi keikkailemaan mieli tyynenä, sen verran hyvät kemiat tuntui Etelillä olevan Bojanin suuntaan, hymyili niin, että suu oli ratketa..

Näettekö kaikkien välillä jotain 😂 Minäkin olen kai sitten ihastunu kaikkiin työkavereihin kun hymyilin heille tänään leveästi, jopa nauroin heidän kanssa

Vierailija
9575/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin instastoorien vikassa kuvassa toi Janin paita ... 😬

Vierailija
9576/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näettekö kaikkien välillä jotain 😂 Minäkin olen kai sitten ihastunu kaikkiin työkavereihin kun hymyilin heille tänään leveästi, jopa nauroin heidän kanssa

Tosin Etelhän paljasti Instalivessä odottavansa pientä Käärijää ja taputteli vielä vatsaansa.....😏

Vierailija
9577/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin Etelhän paljasti Instalivessä odottavansa pientä Käärijää ja taputteli vielä vatsaansa.....😏

Pientä KÄÄRIJÄÄ?? No nyt menee mielenkiintoseks 😅

Vierailija
9578/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se haittaa. Voi samalla pyytää Bojania kummisedäksi.

Vierailija
9579/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä kyllä. Koko live on youtubessa.

Lisäksi Käärijä paljasti, että hänellä ja Etelillä on heidän yhteisessä kodissaan paljon valjaita....

(Mietin koko ajan kuunnellessa, miten pitkälle Samun huumori venyy 😃)

Vierailija
9580/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä kyllä. Koko live on youtubessa.

Lisäksi Käärijä paljasti, että hänellä ja Etelillä on heidän yhteisessä kodissaan paljon valjaita....

(Mietin koko ajan kuunnellessa, miten pitkälle Samun huumori venyy 😃)

Tässä tämä video, jolta selviää, että Käärijä-vauva on tulossa.

Ketju on lukittu.