Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
94841/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää JOn pätkä uuden biisin reosta, missä B " irtisanoo" koko porukan, tuo mieleen kesältä sen Kn potkujenanto stoorin. 💚💙 https://www.instagram.com/reel/CxPiH-gtX_4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
94842/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/728613285692375040/from-timohaap…

Toisesta ketjusta bongattua: icip behind the scenes materiaalia kuvauksista, ohjaaja ohjeistaa K:ta antamaan Tommylle kemiaa :D.

Tulee vaan epämiellyttävämpi olo koko jutusta, mut ehkä olen ajatukseni kanssa yksin. Ja siis ei todellakaan Ksta!

Ai mitä tossa oli vikaa? Sitä varten se ohjaaja on siellä että se ohjaa. 😀

No sanon vaan, että huomaa kyllä, kenen pillin mukaan siellä on tanssittu menemään.

Niin, sen ohjaajan, joka määrätietoisesti sanoo videolla mitä haluaa K:n ja Tommyn tekevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
94843/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
94844/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataanpas taas päivän uutiseen...Mitäs kiva Poitsuliini, Kärtsäri ja JO tekee keikka-kulkuneuvossaan ajankuluksi? Ehdotuksia?

Truth or Dare/Totuus vai tehtävä bussiversiona!

Boitsu antaa mulle monta tehtävää!

T: Kärtsy

Vierailija
94845/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CxQBkRutm6b/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Uutista pukkaa

Torille!

Vierailija
94846/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte leikkiä, että ihanaa ja kivaa on ollut vain icipin kuvauksissa. Vaaleanpunaista ja helppoa, mutta todennäköisesti ei aivan niin kuitenkaan. Ja hei, en ole vihaaja. En Tommyn, enkä biisin.

Vierailija
94847/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CxQBkRutm6b/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Uutista pukkaa

Subs"mammat" päivystää 💪. Vieralihan yksi heistä täälläkin kerran kesällä.

Vierailija
94848/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, mulla on liput kaikkiin kolmeen kaupunkiin ja nyt alkoi kurkkukipu 😩😩😩 Nyt jos sairastun niin katkeroidun loppuiäkseni!

Vierailija
94849/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä, nordic tour hyvin suunnitellut, koska norjasta pääsee helposti ruotsiin ja ruotsista pääsee suomeen 

Vierailija
94850/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte leikkiä, että ihanaa ja kivaa on ollut vain icipin kuvauksissa. Vaaleanpunaista ja helppoa, mutta todennäköisesti ei aivan niin kuitenkaan. Ja hei, en ole vihaaja. En Tommyn, enkä biisin.

Mikä sun ongelma on? Ei kai kukaan oleta, että pitkät kuvaukset on pelkästään kivoja ja ihania? CCC:n videostakin K kommentoi aikoinaan ettei olisi uskonut miten raskasta sen teko oli. Varmasti icip:n kohdalla sama juttu. Mutta varmasti on ollut myös siistiä ja kivaa myös päästä työskentelemään mahtavan porukan kanssa. Tuo klippi on mielenkiintoinen siksi, että pääsee vähän kurkistamaan mitä videon kuvauksen kulisseissa oikeastaan tapahtuu ja miten ohjaaja ohjaa K:ts ja Tommya.

Vierailija
94851/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto, mulla on liput kaikkiin kolmeen kaupunkiin ja nyt alkoi kurkkukipu 😩😩😩 Nyt jos sairastun niin katkeroidun loppuiäkseni!

Voi ei, nyt iso satsi C:tä, sinkkiä ja lepoa, niin toivottavasti paranet keskiviikkoon mennessä. 🤞🤞

Vierailija
94852/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta bongattua: icip behind the scenes materiaalia kuvauksista, ohjaaja ohjeistaa K:ta antamaan Tommylle kemiaa :D.

Tulee vaan epämiellyttävämpi olo koko jutusta, mut ehkä olen ajatukseni kanssa yksin. Ja siis ei todellakaan Ksta!

Ei tietenkään mitään vikaa, ohjaaja tekee työtään. Eikä myöskään mitään epäilyttävää.

Mutta kertoo ettei ainakaan kaikki videolla näkyvä kemia ole tässä tapauksessa ihan luonnostaan tullut vaan vähän on myös näytelty 😏😃

Vierailija
94853/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataanpas taas päivän uutiseen...Mitäs kiva Poitsuliini, Kärtsäri ja JO tekee keikka-kulkuneuvossaan ajankuluksi? Ehdotuksia?

Ja kaikki teette sitten keikkabussin nukkumatilassa verhojen takana.

T: Jan

Vierailija
94854/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spotifyn Suomen TOP 50-listalla ICIP sijalla 3. Aattelin ite et ois menny kärkeen, mut näköjään aika tiukkaa tossa TOP3.

Näkyykö näitä lukemia jostain?

Vierailija
94855/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoitko edes koko klippiä...? Koska tuo on ihan normaalia ohjaajan toimintaa eli ohjaa esiintyjiä videolla. Eikä tuossa edes tapahdu mitään ihmeellistä, siinä kuvataan musiikkivideon osaa, jossa K ja Tommy seisovat auton katolla ja tanssivat musiikin tahtiin. Miten tästä voi tulla epämiellyttävä olo?

Orgiat käski ohjaaja aloittamaan.

t. eri

ja huom. vitsi

Vierailija
94856/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei apua, nyt kun on käytännössä varmaa että K on siellä keikkabussissa Jokereiden kanssa ja sen ainokaisen aivosolun puoliskot pääsevät taas kohtaamaan...kuinka villiä se käytös tulee olemaan sekä B/K että muiden Jokereiden osalta kiertueen loppupuolella sitten? Jos Tavastialla pääsevät vasta vähän aloittelemaan, meno kiihtyy Turussa, niin mitä ihmettä Tampereella sitten tapahtuu? :'D

Ne heitetään molemmat jo ulos autosta jossain Turun ja Tampereen välissä viimeistään.

Tuli mieleen Kris parka, se kun tarvitsee rauhallisia hetkiä.

Vierailija
94857/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin eilen tulin kipeäksi ja Tavastialle lippuNo tämä päivä onkin mennyt vain palstaillessa, haastiksien kuuntelussa ja googlettamalla kaikki kotikonstit parantumiselle. Toivotaan parasta! Ja sinullekkin paranemisia!

Vierailija
94858/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanon vaan, että huomaa kyllä, kenen pillin mukaan siellä on tanssittu menemään.

Niin, sen ohjaajan, joka määrätietoisesti sanoo videolla mitä haluaa K:n ja Tommyn tekevän.

Ohjaaja tosiaan palkataan sitä varten, että se on siellä kertomassa miten haluttuun lopputulokseen päästään. Se päämäärä voi olla ihan jonkun toisen suunnitelma ja käsikirjoittama. Esimerkiksi käärijän itsensä.

Vierailija
94859/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä kahden tunnin siirtymiin mitään tuollaista bussia ole, missä olisi nukkumatilat.

Vierailija
94860/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä kahden tunnin siirtymiin mitään tuollaista bussia ole, missä olisi nukkumatilat.

No ehkä ei, mut isompi kuin henkilöauto täytyy olla.

Ketju on lukittu.