Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/728613285692375040/from-timohaap…
Toisesta ketjusta bongattua: icip behind the scenes materiaalia kuvauksista, ohjaaja ohjeistaa K:ta antamaan Tommylle kemiaa :D.
Tulee vaan epämiellyttävämpi olo koko jutusta, mut ehkä olen ajatukseni kanssa yksin. Ja siis ei todellakaan Ksta!
Ai mitä tossa oli vikaa? Sitä varten se ohjaaja on siellä että se ohjaa. 😀
No sanon vaan, että huomaa kyllä, kenen pillin mukaan siellä on tanssittu menemään.
Niin, sen ohjaajan, joka määrätietoisesti sanoo videolla mitä haluaa K:n ja Tommyn tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanpas taas päivän uutiseen...Mitäs kiva Poitsuliini, Kärtsäri ja JO tekee keikka-kulkuneuvossaan ajankuluksi? Ehdotuksia?
Truth or Dare/Totuus vai tehtävä bussiversiona!
Boitsu antaa mulle monta tehtävää!
T: Kärtsy
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CxQBkRutm6b/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Uutista pukkaa
Torille!
Voitte leikkiä, että ihanaa ja kivaa on ollut vain icipin kuvauksissa. Vaaleanpunaista ja helppoa, mutta todennäköisesti ei aivan niin kuitenkaan. Ja hei, en ole vihaaja. En Tommyn, enkä biisin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CxQBkRutm6b/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Uutista pukkaa
Subs"mammat" päivystää 💪. Vieralihan yksi heistä täälläkin kerran kesällä.
Voi hitto, mulla on liput kaikkiin kolmeen kaupunkiin ja nyt alkoi kurkkukipu 😩😩😩 Nyt jos sairastun niin katkeroidun loppuiäkseni!
Mun mielestä, nordic tour hyvin suunnitellut, koska norjasta pääsee helposti ruotsiin ja ruotsista pääsee suomeen
Vierailija kirjoitti:
Voitte leikkiä, että ihanaa ja kivaa on ollut vain icipin kuvauksissa. Vaaleanpunaista ja helppoa, mutta todennäköisesti ei aivan niin kuitenkaan. Ja hei, en ole vihaaja. En Tommyn, enkä biisin.
Mikä sun ongelma on? Ei kai kukaan oleta, että pitkät kuvaukset on pelkästään kivoja ja ihania? CCC:n videostakin K kommentoi aikoinaan ettei olisi uskonut miten raskasta sen teko oli. Varmasti icip:n kohdalla sama juttu. Mutta varmasti on ollut myös siistiä ja kivaa myös päästä työskentelemään mahtavan porukan kanssa. Tuo klippi on mielenkiintoinen siksi, että pääsee vähän kurkistamaan mitä videon kuvauksen kulisseissa oikeastaan tapahtuu ja miten ohjaaja ohjaa K:ts ja Tommya.
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto, mulla on liput kaikkiin kolmeen kaupunkiin ja nyt alkoi kurkkukipu 😩😩😩 Nyt jos sairastun niin katkeroidun loppuiäkseni!
Voi ei, nyt iso satsi C:tä, sinkkiä ja lepoa, niin toivottavasti paranet keskiviikkoon mennessä. 🤞🤞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta bongattua: icip behind the scenes materiaalia kuvauksista, ohjaaja ohjeistaa K:ta antamaan Tommylle kemiaa :D.
Tulee vaan epämiellyttävämpi olo koko jutusta, mut ehkä olen ajatukseni kanssa yksin. Ja siis ei todellakaan Ksta!
Ei tietenkään mitään vikaa, ohjaaja tekee työtään. Eikä myöskään mitään epäilyttävää.
Mutta kertoo ettei ainakaan kaikki videolla näkyvä kemia ole tässä tapauksessa ihan luonnostaan tullut vaan vähän on myös näytelty 😏😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanpas taas päivän uutiseen...Mitäs kiva Poitsuliini, Kärtsäri ja JO tekee keikka-kulkuneuvossaan ajankuluksi? Ehdotuksia?
T: Kärtsy
Ja kaikki teette sitten keikkabussin nukkumatilassa verhojen takana.
T: Jan
Vierailija kirjoitti:
Spotifyn Suomen TOP 50-listalla ICIP sijalla 3. Aattelin ite et ois menny kärkeen, mut näköjään aika tiukkaa tossa TOP3.
Näkyykö näitä lukemia jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko edes koko klippiä...? Koska tuo on ihan normaalia ohjaajan toimintaa eli ohjaa esiintyjiä videolla. Eikä tuossa edes tapahdu mitään ihmeellistä, siinä kuvataan musiikkivideon osaa, jossa K ja Tommy seisovat auton katolla ja tanssivat musiikin tahtiin. Miten tästä voi tulla epämiellyttävä olo?
Orgiat käski ohjaaja aloittamaan.
t. eri
ja huom. vitsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei apua, nyt kun on käytännössä varmaa että K on siellä keikkabussissa Jokereiden kanssa ja sen ainokaisen aivosolun puoliskot pääsevät taas kohtaamaan...kuinka villiä se käytös tulee olemaan sekä B/K että muiden Jokereiden osalta kiertueen loppupuolella sitten? Jos Tavastialla pääsevät vasta vähän aloittelemaan, meno kiihtyy Turussa, niin mitä ihmettä Tampereella sitten tapahtuu? :'D
Ne heitetään molemmat jo ulos autosta jossain Turun ja Tampereen välissä viimeistään.
Tuli mieleen Kris parka, se kun tarvitsee rauhallisia hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin eilen tulin kipeäksi ja Tavastialle lippuNo tämä päivä onkin mennyt vain palstaillessa, haastiksien kuuntelussa ja googlettamalla kaikki kotikonstit parantumiselle. Toivotaan parasta! Ja sinullekkin paranemisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanon vaan, että huomaa kyllä, kenen pillin mukaan siellä on tanssittu menemään.
Niin, sen ohjaajan, joka määrätietoisesti sanoo videolla mitä haluaa K:n ja Tommyn tekevän.
Ohjaaja tosiaan palkataan sitä varten, että se on siellä kertomassa miten haluttuun lopputulokseen päästään. Se päämäärä voi olla ihan jonkun toisen suunnitelma ja käsikirjoittama. Esimerkiksi käärijän itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: KärtsyJa kaikki teette sitten keikkabussin nukkumatilassa verhojen takana.
Ei niillä kahden tunnin siirtymiin mitään tuollaista bussia ole, missä olisi nukkumatilat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: KärtsyJa kaikki teette sitten keikkabussin nukkumatilassa verhojen takana.
Ei niillä kahden tunnin siirtymiin mitään tuollaista bussia ole, missä olisi nukkumatilat.
No ehkä ei, mut isompi kuin henkilöauto täytyy olla.
Tää JOn pätkä uuden biisin reosta, missä B " irtisanoo" koko porukan, tuo mieleen kesältä sen Kn potkujenanto stoorin. 💚💙 https://www.instagram.com/reel/CxPiH-gtX_4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==