Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastais nyt Kärtsy jotain siihen Bojanin viestiin, sehän oli ikäänkuin kysymys kuitenkin.
Plus näin.
Alan olla sillä kannalla, että olisi parempi, että b ei tule. Mitä kivaa hänelle täällä olisi tiedossa, mitään ei kunnolla ehdi tehdä, eikä varmaankaan voi olla kahden kärtsärin kanssa.
Ja siis meneekö se yöpymään sinne heidån yhteiseen kotiinsa?? Vai hotelliin? Ja onko koko vierailu K:n keikkoihin valmistautumista koko sen crewn (tiedätte keitä siihen kuuluu) kanssa? Joo olen siis samaa mieltä että ei kannattaisi ehkä tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne köynnökset tavannutkin vasta Kärpyn kautta?
Taidan perustaa oman ketjun tälle pohdiskelulle, koska kohta sitä kuitenkin joku taas ehdottaa.
Oisko hyvä joku 'Käärijän Kuristajaköynnökset - asiallinen pohdintaketju'?
Miksi te ette menneet spekuloimaan sinne tyttisketjuun tästä ketjusta?
Siksi että mulla on nyt oma ketju.
Sinne Jeren ja *piip* :n kämpille sohvalleko ne meinaa majoittaa tän yhden laululintusen? Ei kai ny sentään. Jeren vanhemmille? Tuleekohan hullu Gregory myös?
[quo
te=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla sitä, että joku selkeästi twitterissä kertoo ulkkareille seurustelusta. Pääsisi Bojankin ongelmastaan olla kärtsän mahdollinen poikaystävä.
Mistä seurustelusta?
Kärtsärin seurustelusta erään naishenkilön kanssa. Loppuisi tämä huijaustilanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon Seiskan jutun jälkeenhän Käärijä sanoi Iltalehden haastattelussa mm. että jos hänet nähdään vain kulkemassa jonkun ihmisen kanssa, heti vedetään johtopäätös, että hän seurustelee tämän kanssa.
Joko oli hämäystä tai sitten ne eivät seurustele. Mä olen koko ajan ollut sitä mieltä, että Jerellä ei ole parisuhdetta nyt. Jos joku nainen oli Malediiveilla, niin ei kuitenkaan tyttöystävä ollut hänen asemansa.
Mun silmissä Jere välittää läheisistään sillä tyylillä, että jos tyttöystävää olisi, hän olisi sanonut sen samoin kuin muustakin perheestä puhui, eli lause, kaks. Henkilöä ei tarvitse tuoda julkisuuteen.
Uskokaa nyt, että seurustelee. Tyttöystävän kynnet eivät olisi esillä ilman K:n lupaa. He yhdessä haluavat veetuilla shippailijoille/faneilleen - annetaan siimaa mutta vedetään saman tien pois. Samalla tavalla K tekee B:llekin. Miksi hän niin tekee? Vastaus lienee hänen persoonassaan. Ystävyyden voisi ihan hyvin jättää lepäämään, mutta kuten ketä tahansa niin myös K:takin imartelee, kun viisujen valloittavin tyyppi on hänen lumoissaan.
En edelleenkään usko hetkeäkään että kiusaisi yhtään ketään tahallaan. B'n kohdalla oon varma että ajattelee tollasen leikki-flirtin olevan ok koska ovat kuitenkin hyviä kavereita. Ja miksi B ei itse irtautuisi tosta kuviosta pois jos K olisi niin kamala ja ilkeä häntä kohtaan?
Jos (iso jos), Bojanilla on tunteita niin ihan sekin voi estää lähtemästä tosta sopasta pois, etenkin kun Kärtsä vähän väliä pikkasen flirttaa hänelle ja huomioi. Voi tulla sellanen toivon kipinä toiselle ja siksi ei viitti pistää välejä poikki kuitenkaan.
Miksi kärtsä niin innokkaasti haluaa pitää Bojanin kuvioissa mukana?hänellä kuitenkin on kavereita runsaasti ja gf.
Joko Bojanin on pakko olla erityisen hyvä ystävä Kärtsälle tai sitten K tosiaan itsekin kipuilee tunteidensa kanssa kuten täällä on aiemmin ehdotettu
Bojan pystyy samastumaan K:n tilanteeseen ja on samanlainen heittäytyvä persoona. One of a kind!
Loverpool ja huone 876. Sinne puutarhurit tekevät jatkossa pyhiinvaellusmatkoja. Oliko hotellin nimi Secret Garden?
Ketä K muka huijaa? B tietää taatusti tilanteen. Faneille K ei ole tilivelvollinen millään lailla. Kunhan hoitaa keikat hyvin, niin se riittää
Vierailija kirjoitti:
Sinne Jeren ja *piip* :n kämpille sohvalleko ne meinaa majoittaa tän yhden laululintusen? Ei kai ny sentään. Jeren vanhemmille? Tuleekohan hullu Gregory myös?
Kai se Bojan hotellihuoneen hommaa. Olisi kätevä siksikin, että siellä voisi olla ilman kärtsän lähipiiriä. Tuntuisi aika hankalalta muut vaihtoehdot, kun K ei asu yksin. Missähän vaatteissa Bojan muuten kohta puoliin esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Loverpool ja huone 876. Sinne puutarhurit tekevät jatkossa pyhiinvaellusmatkoja. Oliko hotellin nimi Secret Garden?
Itseasiassa kyllä oli!
- "Verivalat" - tarinan kirjoittaja 😘
Vierailija kirjoitti:
Tuosta uudelle ketjulle nimi? Tarve on suuri ja pahenee koko ajan!
Vierailija kirjoitti:
No niin puutarhurit, kuka uskaltaa lähteä matkalle? Huone numero 876, nähtäisiinkö siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se Bojan hotellihuoneen hommaa. Olisi kätevä siksikin, että siellä voisi olla ilman kärtsän lähipiiriä. Tuntuisi aika hankalalta muut vaihtoehdot, kun K ei asu yksin. Missähän vaatteissa Bojan muuten kohta puoliin esiintyy.
Oliko sen Krisin joku laukku löytynyt just? Bojan sen sijaan on (taas) kaljottelemassa jossain pubissa. Vailla huolen häivää.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, niin paljon avoimia kysymyksiä😅. Saammeko näihin vastauksia tällä viikolla. Ihan jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sen Krisin joku laukku löytynyt just? Bojan sen sijaan on (taas) kaljottelemassa jossain pubissa. Vailla huolen häivää.
Eiks niillä ole tänään vielä se keikka?
Vierailija kirjoitti:
Hotellin sivuilla lukee, että huoneen lakanoita ei ole vaihdettu sen jälkeen. Ruusun terälehdet peittävät sängyn.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulee :D just paras sivuhahmo tässä sekavassa draamassa
luulen että Käärijällä on se oma pikkuyksiönsä nyt kakkosasuntona jos tekee epäsäännöllistä hommaa ja gfllä päivätyö. Voi ottaa Bojtsun sinne viereen kattoo salkkareita.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastais nyt Kärtsy jotain siihen Bojanin viestiin, sehän oli ikäänkuin kysymys kuitenkin.
Plus näin.
Alan olla sillä kannalla, että olisi parempi, että b ei tule. Mitä kivaa hänelle täällä olisi tiedossa, mitään ei kunnolla ehdi tehdä, eikä varmaankaan voi olla kahden kärtsärin kanssa.
Ja siis meneekö se yöpymään sinne heidån yhteiseen kotiinsa?? Vai hotelliin? Ja onko koko vierailu K:n keikkoihin valmistautumista koko sen crewn (tiedätte keitä siihen kuuluu) kanssa? Joo olen siis samaa mieltä että ei kannattaisi ehkä tulla.
Olisi kyllä sellainen kauhukokemus, että ei haluaisi sen jälkeen Suomessa edes keikkoja tehdä.
Ah vihdoinkin jotain hyvää tässä ketjussa. Janoan lisää, kiitos!