Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluun JO keikalla kuulla Bojanin äänen enkä tuollaista karseeta teinien kirkumista 😩
Ei hätää, kuulet kyllä. Kyllä Tavastialla äänentoisto pelaa.
Kuin myös Turussa ja Tampereella, mutta niissä kirkumisen nyt huomaisi vielä vähemmän.
No en usko jos kuulostaa tuolta kuin Kuumaan keikalla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te oletatte Kn olevan Jokereiden livessä? Single on todennäkösesti Jokereiden oma, ei yhteisbiisi, joten miksi ihmeessä K siihen liveen osallistuis!?
Huumori on vaikea laji, joillekin ei avaudu.
Selvennyksenä, että K:n ilmestyminen liveen on vitsi. Ihan kuten se bussin varaaminen Niuvaniemeä kohti. Huonekalujen ostoslistasta Ikeassa en ole niin varma, saattahan joku tarvitakin tämän palstailun jäljiltä vaikka uuden tuolin kun on niin paljon paiskottu seinille asioita.
Onko se vitsi, kun ajatellaan, että K on mukana koko ajan Jokereiden Suomen keikoilla. Siis kaikilla keikoilla, eikä edes hipsi välillä kotisänkyyn. Tätä on vaikea minun uskoa, mutta kuulostaa siltä että tätä oikeasti pidetään mahdollisena.
Facen myydään lippuja ryhmässä on muuten myynnissä kaksi lippua Turkuun, jotka ei vielä näytä menneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli hyvännöiset noi uikkarit Kärtsällä! 😉
https://www.tumblr.com/ladynarcissus/728183987591364609?source=share
Noi tais olla jo vähän aiemmin Instapostina täällä, mut on kyllä hyvä väri. 😜
Ja ennen kaikkea näkyy nuo kauniit, pienet piukat pakarat.
Täydellinen pysäytyskuva täydellisestä kohteesta :D
Hyvännäköiset uikkarit kyllä
Tuo komentti oli siihen että Bojan haluaa kuulla yleisön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te oletatte Kn olevan Jokereiden livessä? Single on todennäkösesti Jokereiden oma, ei yhteisbiisi, joten miksi ihmeessä K siihen liveen osallistuis!?
Selvennyksenä, että K:n ilmestyminen liveen on vitsi. Ihan kuten se bussin varaaminen Niuvaniemeä kohti. Huonekalujen ostoslistasta Ikeassa en ole niin varma, saattahan joku tarvitakin tämän palstailun jäljiltä vaikka uuden tuolin kun on niin paljon paiskottu seinille asioita.
Onko se vitsi, kun ajatellaan, että K on mukana koko ajan Jokereiden Suomen keikoilla. Siis kaikilla keikoilla, eikä edes hipsi välillä kotisänkyyn. Tätä on vaikea minun uskoa, mutta kuulostaa siltä että tätä oikeasti pidetään mahdollisena.
Mä oon pitänyt mahdollisena sen jälkeen, kun lipsautti syyskuun kiertueesta. Faktana en pidä.
Vierailija kirjoitti:
No en usko jos kuulostaa tuolta kuin Kuumaan keikalla 😂
Katsoppa joku Kuumaan keikan video, mikä ei ole akustinen. Hyvältä kuulostaa.
Niuvanniemen sairaalan päiväohjelma:
10.00: Vertaistukiryhmä: "Mitä aivoissasi tapahtui Käärijän ilmestyessä Joker Outin liveen"?
11.00: Teemakeskustelu: Kokemusten jakaminen K&B lavaesiintymisestä.
12.00: Päivähartaus: Demonien häätö ja Välikuoleman läpikäyminen. Hiljainen hetki pastorin kanssa.
13.00: Trauman läpikäyminen: Mitä tunteita heräsi, kun Käärijä ilmestyi Joker Outin liveen?
14.00 Siedätyshoito: Kohtaamme riippuvuuden. Katsomme repeatilla Käärijän Shake it shake it sekä Bojanin Glasgowin keikan esiintymistä.
Lääkitykset: Pina colada 10 000 ml, Dopamiinia kourallinen.
Muuta huomioitavaa: Yksityishenkilön vierailu sallittu.
T. Niuvanniemen ylilääkäri
Huuto.netissä myynnissä 2 lippua Tavastian ikärajattomalle keikalle.
Täällä on jollakin ollut ikävä meitä, joten myös viisugay ilmottautuu. Join lauantaina ekaa kertaa oranssia viiniä ja kuulin, että sitä juo vain kaikki tyylikkäät ja trenditietoiset edelläkävijät, ja koska mähän olen sellainen, niin join koko pullon. Ehkä vain yhden pullon?! Deitti taisi hypätä ravintolan vessan ikkunasta ulos, joten vieläkään ei olla päästy kokeilemaan seinien kestävyyttä. Täällä siis yhä ollaan Kärtsyn ja Bojiksen takia. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tekevät omien oletuksiensa ja odotuksiensa pohjalta päätelmiä ja pettyvät... kuten aina. Sitten ollaan taas vihaisia K:lle, kun ei tehnyt niin kuin heidän fantasiamaailmassaan olisi pitänyt.
Jos sille K lle on vihainen sellaisesta, niin sit pitää kyllä alkaa miettimään omaa elämää syvästi. Suurin osa tältä palstalta tuskin reagoi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusia kuvia pojat studiolla
https://instagram.com/stories/studio7_ljubljana/3189594863068775668?utm…No nyt Boitsun paidaton tyyli 🥵
Taidan kuolla, jos Suomen keikoilla nähdään paidaton B lavalla. Ei herrajjumala. 😳
Nyt on kostopitsi vaihtunut kostonahkaan 🥵
Mä haluun kaikki maholliset pysäytyskuvat tosta stoorista! Huhhuh!
Jostain syystä taisin näin heti alkuun muutamaan kertaan katsoa tuon stoorin about sekunnin välein pysäytellen :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitänyt mahdollisena sen jälkeen, kun lipsautti syyskuun kiertueesta. Faktana en pidä.
Just näin, spekulaatiotahan se on, ei sitä kukaan 100 % varmana pidä. Mutta on sille vähän enemmän perustetta (samalla maaperällä, ilmoittanut tulevansa ainakin jollekin keikalle vieraaksi, varmaan haluaa hengata kavereiden kanssa, puhunut syyskuun kiertueesta) kuin sille, että K oikeasti näyttäytyisi livessä kesken lomansa kun Thaimaassa kello on ties mitä tai jopa lentäisi Sloveniaan kavereiden biisinjulkistusta varten... Vähän eri asia mun mielestä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
10.00: Vertaistukiryhmä: "Mitä aivoissasi tapahtui Käärijän ilmestyessä Joker Outin liveen"?
12.00: Päivähartaus: Demonien häätö ja Välikuoleman läpikäyminen. Hiljainen hetki pastorin kanssa.
13.00: Trauman läpikäyminen: Mitä tunteita heräsi, kun Käärijä ilmestyi Joker Outin liveen?
14.00 Siedätyshoito: Kohtaamme riippuvuuden. Katsomme repeatilla Käärijän Shake it shake it sekä Bojanin Glasgowin keikan esiintymistä.
Mistä niitä Niuvan paikkoja sai varata yv av jono?
Paidaton riehuja, Käärijä on on ihan oma kapiittelinsa. On jo hyvin pitkään, vuosia riisunut paidan ja takin jossain vaiheessa keĺikkaa. Mutta siis jatkossakin saatetaan nähdä Bojankin ilman paitaa? Tommy on myös esiintynyt ilman paitaa. Jotain taltiointia katsoin, jossa hän näin esiintyi.
Jos pitäisi äänestää, et onko K Jokereiden livessä huomenna vai Virossa keskiviikkona, niin anteeksi, mutta kyllä se olisi jälkimmäinen. Vaihtoehtoisesti voi olla vielä reissussa tai kotona.
Piukan pyllyn palaminen verkkokalvoille ...
Rakas LG, sitten kun ehdit. Hirveitä velvollisuuksia maailma täynnä ...
Vierailija kirjoitti:
Odotan kovasti siedätystä ... 😏😵💫😜 Ja ihan oon kukkuu ...
Liputtomassa oli vähän aikaa sitten kaksi lippua JO- n keikalle,ja yritin moneen kertaan valita lipun ,ja ostaa sen ,ja meni pieleen monta kertaa.Täällä oli joku ,jolla kokemusta siitä ,miten ihmeessä sieltä voi saada lipun ?