Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
89561/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa et ei ole K:n fani 😏 tää yks ihana ulkkiksemme.

No tuota ihmettelinkin, ei ole koskaan ennen Kn kuvia kuolannut🧐

Todellakin on.

Vierailija
89562/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täältä ei olisi poistettu niitä aamun viestejä SS:n ja Pyhin biisistä, niin ei tarvitsisi käydä tätä keskustelua uudestaan. Mutta Pyhi on pyrkinyt itsekin viisuihin Teflareiden kanssa, joten toi biisi on itseironiaa. Ei kuittia Käärijälle.

Tämä. Ketjun alkupuolen vastikään lukeneena ihmettelen että onko porukka tosiaan vaihtunut näin? Milloin useampi alkoi oman elämänsä palstapoliisiksi poistellen kukin tyylillään T, JO, liian hempeitä viestejä ja liian riettaita jne. Muutama viesti sieltäkin tosin poistuu yhä kun pitää palata edelliselle sivulle eli jotkut muutkin ovat aloittaneet lukemaan alusta

Siellä on keskusteltu esim. tietystä henkilöstä ja vilahduksista vaikka millä mitalla satojen viestejen voimalla ja vaikka mistä kulmasta katsottuna muotoillaanko nyt vaikka näin. Ja ne on saaneet pääosin yläpeukkuja muuten. Samoin oli jäänyt ne pari juttua K millä joku yritti selvästi provota keskustelua useampaan otteeseen ja edes niitä ei ollut poisteltu. 

Se oli se yks traaginen viikonloppu heinäkuussa minkä jälkeen homma lähti ylikierroksille.

Aito ja muut kukkahattutädit sekosi ja sen jälkeen seilaaminen tällä paatilla on ollut aika epävakaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89564/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.klangi.fi/uutiset/seksikas-suklaa-uudistaa-artistibrandiaan…

Vielä uudelleen tämä linkki, missä Seksikäs Suklaa kertoo biisinsä Et oo räppäri synnyn taustoja, Pyhin alter ego siellä vierailijana. Eli siis biisin synty ei viittaa K:hon mitenkään. Pyhin lyriikoista en osaa sanoa, ne voisi ottaa myös itseironiana, koska hän on hakenut viisuihin myös ja etupakkiakin löytyy.

Tämän mukaan ne olisi Pyhimyksen omia sanoja mitkä itse räppää. Minunkin mielestä ne voi ottaa niin tai näin.

Vierailija
89565/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täältä ei olisi poistettu niitä aamun viestejä SS:n ja Pyhin biisistä, niin ei tarvitsisi käydä tätä keskustelua uudestaan. Mutta Pyhi on pyrkinyt itsekin viisuihin Teflareiden kanssa, joten toi biisi on itseironiaa. Ei kuittia Käärijälle.

Tämä. Ketjun alkupuolen vastikään lukeneena ihmettelen että onko porukka tosiaan vaihtunut näin? Milloin useampi alkoi oman elämänsä palstapoliisiksi poistellen kukin tyylillään T, JO, liian hempeitä viestejä ja liian riettaita jne. Muutama viesti sieltäkin tosin poistuu yhä kun pitää palata edelliselle sivulle eli jotkut muutkin ovat aloittaneet lukemaan alusta

Siellä on keskusteltu esim. tietystä henkilöstä ja vilahduksista vaikka millä mitalla satojen viestejen voimalla ja vaikka mistä kulmasta katsottuna muotoillaanko nyt vaikka näin. Ja ne on saaneet pääosin yläpeukkuja muuten. Samoin oli jäänyt ne pari juttua K millä joku yritti selvästi provota keskustelua useampaan otteeseen ja edes niitä ei ollut poisteltu. 

Vierailija
89566/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kuolannut, mitä olen aina ihmetellyt. Muuten vaikuttaa fiksulta tyypiltä, mutten ymmärrä k-fanitusta.

Vierailija
89567/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapuhe mainittiin edellä yhden räppärin sanoitukseen liittyen. Siitä tuli mieleeni, kun kerroin aiemmin täällä facessa olevasta Käärijä viharyhmästäryhästä. Täälläkin kommentoitiin, pitäisikö tuollainen ryhmä kieltää. Ajattelin, että ilmiantoa varten pitää varmaan tietää ryhmän sisällöstä perusteita varten. En liittynyt ryhmään. Ryhmän säännöt: Ei saa tykätä Käärijästä eikä tuoda hänestä ryhmään mitään positiivista. Jäseniä 42. Perustaja, ylläpitäjä näyttää melko nuorelta pojalta. Saattaa olla kateuskin yksi yllyke tyhmän perustamiseen.

Kerroin tuosta ryhmästä toisessa fb:n Käärijä-ryhmässä. Tuohon olikin tarttunut nopeasti joku nuori nainen. Hän ilmiantoi ryhmän. Toinen oli puolestaan liittynyt ryhmään ja kertoi, että ryhmä ollut varsin passiivinen, parin viimeisen kuukauden aikana vain kaksi julkaisua. Tuo kuulostaa hyvältä. Jos fb ei lakkauta ryhmään saattaa se tuota vauhtia kuivua kokoon.

Vierailija
89568/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli se yks traaginen viikonloppu heinäkuussa minkä jälkeen homma lähti ylikierroksille.

Aito ja muut kukkahattutädit sekosi ja sen jälkeen seilaaminen tällä paatilla on ollut aika epävakaista.

Mä luulisin, että ne muut, jotka pahoittivat mielensä housukuvasta eivät shippaa enää, vaan lähtivät kokonaan pois. Tai sitten jos ovatkin täällä, niin eivät pysty enää heittämään sitä samaa iloista läppää tajuttuaan, että K on eri linjoilla aiheen rakkausteeman kanssa, kuin viisujen perusteella oli ymmärretty. Eikä siinä mitään, saa olla, mutta moni ei ehkä enää shippaa samalla lailla.

Kyllähän täältä iso osa poistui jo ennen housukuvaa. Porukka on kyllä vaihtunut suuresti! Ne hauskimmat tyypit jätti laivan jo alkukesällä!

Vierailija
89569/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on.

Älä viitsi. On ihan itse sanonut, että ei ole K fani, mutta shippaa b&k. Kuolaa vain JO tyyppejä ja se on ihan fine.

Vierailija
89570/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito on bojanisti? 

Of course I am.

Aito

Voi Bojan ja JO-fandon parkaa, kun joku erehtyy siellä toimimaan vastoin sun odotuksia ja oikeuskäsityksiä.

Vierailija
89571/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidottunteet-nimimerkillistenvainoaja-skeptikko-jankkaaja-bojanisti on kyllä vähän mainehaitta meille muille bojanisteille jotka olemme täällä vain fiilistelemässä.

Mä oon aina ihmetelly miksi täällä aina haukutaan bojanisteja!. Oon nähny pelkästään fiksuja bojanisteja täällä. Eikä Aito edes oo bojanisti.

Vierailija
89572/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen nyt lueskellut tätä ketjua alusta asti, sen ensimmäiset pari viikkoa ovat varsin kiinnostavaa, kun tämä fandom vasta etsii muotoaan ja homma on jotenkin tosi “hahmotonta”. Esim. Jokereita halutaan Suomeen keikalle ja asiaa pidetään jo suht varmana, mutta bändin musasta ei puhuta juuri lainkaan, esim. muita biisejä kuin Carpe Diem mainitaan ehkä kerran. Jokereiden jäsenet ovat efektiivisesti Bojan sekä hullu manageri, joka shippaa vimmaisesti ja lähes päivittäin tykittää somen jotain K&B-kamaa. :D Muista bändin muusikoista todetaan vain pari kertaa, että he eivät ole Bojaniin verrattuna kovin hyvännäköisiä. Bojanin vanhemmat ovat kuulemma “rikkaita julkkismuusikoita”. Kärtsän musastakaan ei kyllä kovasti puhuta.

Monet ihan perussanat kuten Boitsu, Joksut ja tuplaaja puuttuvat vielä. Ylläri kukaan ei vielä mieti sloveenin kieltä, Sloveniaa maana tai Balkania. Fanficejä luetaan, mutta pidetään myös yleisesti sairaina ja ällöttävinä. Monen mielestä shippaus on jo täysin vanha ja läpikaluttu juttu, eihän siihen edes tule koskaan enää uutta materiaalia. Hauskin spekulaatio on pohdinnat, että ehtiikö Bojan opetella suomen ennen kesäkuun alun reissua niin hyvin, että voi käydä sillä keskusteluita. :D

Vastaan vähän myöhässä mutta kiva kun olet jaksanut lukea ja kirjoittaa analyysiä. kerro ihmeessä muistakin vaiheista jos huvittaa :)

Vierailija
89573/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttäiskö nyt kuitenkin purjehtimaan rauhassa keskenämme ja vertailematta paatin kulkua edelliseen menoon ainakin hetken vielä? Tässähän on kivoja asioita tiedossa ihan nurkan takana! K:n uusi biisi ja musavideo, JO:n uusi biisi ja musavideo, JO:n Nordic Tour ja jälleennäkeminen K:n kanssa, taustamateriaalia varmaan tältä tourilta sitten myöhemmin, jatkuvasti tulee somepäivityksiä ja tykkäyksiä ja kommentteja, jos niitä vielä haluaa analysoida... Eikö voitaisi näihin keskittyä ja miettiä uudestaan paatin uppoamista ja eroa sen kulkuun sitten vaikka joulukuussa?

Vierailija
89574/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito on bojanisti? 

Of course I am.

Aito

Voi Bojan ja JO-fandon parkaa, kun joku erehtyy siellä toimimaan vastoin sun odotuksia ja oikeuskäsityksiä.

En ole nähnyt JO-fanien toimivan vastoin odotuksiani, (ellei se käytös joskus liity Käärijään).

t. Aito

Vierailija
89575/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh mäkin kävin kuunteleen ton "Sä et oo räppäri". Järkkyä.

Mä en voi sietää Pyhimystä, mutta onhan noissa sanoissa vähän tottakin. Ei K ole "puhdas" räppäri vaan kansan hauskuuttaja.

Vierailija
89576/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidottunteet-nimimerkillistenvainoaja-skeptikko-jankkaaja-bojanisti on kyllä vähän mainehaitta meille muille bojanisteille jotka olemme täällä vain fiilistelemässä.

Mä oon aina ihmetelly miksi täällä aina haukutaan bojanisteja!. Oon nähny pelkästään fiksuja bojanisteja täällä. Eikä Aito edes oo bojanisti.

Minä en vain ymmärrä yhtään miksi jotkut on iin hulluna B:hen täällä, ja välillä bojanistit aiheuttaa vahvaa myötähäpeää.. mutta muuten suhteellisen harmittomia.

Vierailija
89577/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulisin, että ne muut, jotka pahoittivat mielensä housukuvasta eivät shippaa enää, vaan lähtivät kokonaan pois. Tai sitten jos ovatkin täällä, niin eivät pysty enää heittämään sitä samaa iloista läppää tajuttuaan, että K on eri linjoilla aiheen rakkausteeman kanssa, kuin viisujen perusteella oli ymmärretty. Eikä siinä mitään, saa olla, mutta moni ei ehkä enää shippaa samalla lailla.

Vaikea uskoa, että jotkut olisivat tällä palstalla todella olisivat pahoittaneet mielensä housukuvasta niin, että olisivat lähteneet kokonaan pois.

Vierailija
89578/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllästyttää tämä paikallaan huopaaminen. Tuulta purjeisiin ja mennään eikä koko ajan haukuta toisiamme! Ne, jotka yrittävät kontrolloida muiden viestejä, opettelevat edelleen hyppäämään viestien yli. Eteenpäin, eteenpäin!

Vierailija
89579/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vain ymmärrä yhtään miksi jotkut on iin hulluna B:hen täällä, ja välillä bojanistit aiheuttaa vahvaa myötähäpeää.. mutta muuten suhteellisen harmittomia.

Emme me itsekään aina ymmärrä. Boy is magnificent, what can you do.

Tosin täytyy tunnustaa, etten kuulu ketjun innokkaimpiin bojanisteihin. Tai ehkä kuulun, mutten niihin, jotka eniten äänessä ovat. En myöskään oikein ymmärrä niitä kiihkeimpiä bojanisteja, jotka loukkaantuvat hänen puolestaan.

T. fiilistelijä-bojanisti

Vierailija
89580/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K aiheuttaa joillain postauksillaan vahvaa myötähäpeää ihan itse. Faninsa menevät siinä mukana. . .

On usein niin, etten pysty katsomaan K:n videoita loppuun, kun ovat niin noloutta herättäviä. Mutta siis tän tarkoitus ei ole kertoa, että K:ssa ois sinänsä mitään vikaa. Ei vaan ole mun teekuppini kaikki mitä se tekee.

Mutta kun joku sanoo noin bojanisteista, niin kommenttina siihen.

On kyllä jännä homma.. olin ennen suuri bojanisti, mutta olen vaihtunut pikku hiljaa lähinnä K:n faniksi... ei se kaikkiin uppoa, eikä tarvitsekaan... B ei ole tarjonnut juuri mitään uutta tai jännittävää kesäkuun jälkeen, ja ehkä sen vuoksi katseeni harhaili.. ja sille tielle jäin

Ketju on lukittu.