Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
8941/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei K varmastikaan nolata halua B:a noilla viesteillä, ehkä on yhteisymmärryksessä ihan nää heitot mietitty tai jollain tavalla sovittu ennalta et voi heittää tämmöstä, vaikkakin tää viimesin kyllä näyttää siltä et B ei oikein ole tiennyt mitä ajatella. Toi 'baby' on kuitenkin jo aika ... Paljon?

Olihan tuo toisaalta kiva, tuo babyksi kutsuminen. Mutta jonkinlainen huijauksen maku noihin viesteihin tulee ihan siitä tosiasiasta, että oikeasti seurustelee. Voiko hän hölmösti ajatella että käärijä ei seurustele ja siksi voi käyttäytyä kuin sinkku. Koko tuo jako käärijään ja Jereen ei toimi tässä asiassa. Yksi puoli on sekin, että julkisesti laittaa tuollaista. Nyt kun ajattelee, eihän tuossa ole päätä eikä häntää, seurusteleva tyyppi lähettelee hempeitä viestejä. Toisaalta nuo kaksi varmaan viestittelee muutenkin, niin ettei b ole ihan siinä tilanteessa, että yllättäen tulee käsittämätön viesti. Ehkä tietää kuitenkin enemmän kuin mammat.

Vierailija
8942/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*B miettii miten vastata K:n kryptiseen viestiin jossa ei tiedä tarkoitetaanko koiraa vai häntä* 😂

Sehän on lisännyt kommenttinsa hartaan miettimisen jälkeen siksi, että sais kuitenkin vielä kivan flirtin vastauksen. Joku kaipaa piristystä eräältä 😉 Joo se vähän pettyi, kun ei ekan viestin jälkeen saanut K:lta oma-alotteista korjausta tähän "väärinymmärrykseen". Mä olen aivan varma teoriastani.

tarkalleen 12h jaksoi odottaa korjausta ja sitten murtui

Bändikaverit varmaan hokenut sille et ei se sitä koiraa tarkoittanut hölmö. Mut ei tää yks oo kehdannut myöntää et näinhän se luultavasti just on. Ja mitä siihen voi vastata? Muuta ku ... Kiitos?

Mä en ylipäätään tajua miksi siihen piti vastata enää mitään, vaikka olisikin aidosti ymmärtänyt väärin että puhe oli koirasta. Etenkin kun K ei laittanut mitään siihen enää, joten olisi voinut vaan jättää koko jutun siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8943/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun pohjoinen lajike kohtaa taas eteläisen lajikkeen, niin toivottavasti etelän ruusun myötävaikutuksesta myös pohjoinen lajike puhkeaa uudestaan kukkaan ja murattikasvien tiukka ote somekanavista irtoaa ja alamme taas näkemään pohjoisen lajiketta täydessä kukinnassaan.

Äh, miksi pitää olla näitä muratteja tunkemassa ja valtaamassa somea. Ankeuttavat muuten niin hekumallista kukintaa 🌺

Vierailija
8944/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/mandaloresc/status/1665239857751371777 onkohan tää ollut jo täällä?!

On mutta ei haittaa nähdä uudelleen. K ei aikaile hetkeäkään näyttää sydäntä.

Ja turvatyyppi taitaa salaa shipata kanssa ;D /vitsi

Jotenkin logiikka noissa k:n hempeilyissä toimisi, jos B on oikeasti se tärkein. Sitten jää käsittämättömäksi enää tuo toisen henkilön mukana olo edelleen.

Vierailija
8945/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/mandaloresc/status/1665239857751371777 onkohan tää ollut jo täällä?!

On mutta ei haittaa nähdä uudelleen. K ei aikaile hetkeäkään näyttää sydäntä.

Ja turvatyyppi taitaa salaa shipata kanssa ;D /vitsi

Turvatyyppi nyökyttelee tyytyväisenä että Jes, just näin se on, Bojan ON kuuma

Vierailija
8946/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei K varmastikaan nolata halua B:a noilla viesteillä, ehkä on yhteisymmärryksessä ihan nää heitot mietitty tai jollain tavalla sovittu ennalta et voi heittää tämmöstä, vaikkakin tää viimesin kyllä näyttää siltä et B ei oikein ole tiennyt mitä ajatella. Toi 'baby' on kuitenkin jo aika ... Paljon?

Olihan tuo toisaalta kiva, tuo babyksi kutsuminen. Mutta jonkinlainen huijauksen maku noihin viesteihin tulee ihan siitä tosiasiasta, että oikeasti seurustelee. Voiko hän hölmösti ajatella että käärijä ei seurustele ja siksi voi käyttäytyä kuin sinkku. Koko tuo jako käärijään ja Jereen ei toimi tässä asiassa. Yksi puoli on sekin, että julkisesti laittaa tuollaista. Nyt kun ajattelee, eihän tuossa ole päätä eikä häntää, seurusteleva tyyppi lähettelee hempeitä viestejä. Toisaalta nuo kaksi varmaan viestittelee muutenkin, niin ettei b ole ihan siinä tilanteessa, että yllättäen tulee käsittämätön viesti. Ehkä tietää kuitenkin enemmän kuin mammat.

Söpöähän toi oli. Ja onhan se K kutsunut sitä vaikka mikskä, koiranpennuksi ja lapseksi ja poikaystäväkseen. Ja reilu rivi sydämiä babyn perässä. K on niin ihanan avoin eikä turhia pähkäile. En usko et esim tossa viestissä eroaa yhtään Jere Käärijästä.

Vierailija
8947/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*B miettii miten vastata K:n kryptiseen viestiin jossa ei tiedä tarkoitetaanko koiraa vai häntä* 😂

Sehän on lisännyt kommenttinsa hartaan miettimisen jälkeen siksi, että sais kuitenkin vielä kivan flirtin vastauksen. Joku kaipaa piristystä eräältä 😉 Joo se vähän pettyi, kun ei ekan viestin jälkeen saanut K:lta oma-alotteista korjausta tähän "väärinymmärrykseen". Mä olen aivan varma teoriastani.

Bändikaverit varmaan hokenut sille et ei se sitä koiraa tarkoittanut hölmö. Mut ei tää yks oo kehdannut myöntää et näinhän se luultavasti just on. Ja mitä siihen voi vastata? Muuta ku ... Kiitos?

Mä en ylipäätään tajua miksi siihen piti vastata enää mitään, vaikka olisikin aidosti ymmärtänyt väärin että puhe oli koirasta. Etenkin kun K ei laittanut mitään siihen enää, joten olisi voinut vaan jättää koko jutun siihen.

Ehkä se holtiton fanipoika pääsi taas irti kun tajusi viimein mistä Kärtsä puhui ja oli pakko kommentoida jotain

Vierailija
8948/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana et se B vastasi vaikkakin 12 tuntia myöhemmin. Nyt me vaan nojataan taaksepäin ja odotellaan (seuraavaa) kunnon heart droppia ...

Vierailija
8949/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tekisi just ton huijauksen maun takia lopettaa koko homman seuraaminen, koska osa noista viesteistä ja kaipaavista terveisistä on sellaisia, joita mun logiikan mukaan laitetaan vaan jos oikeesti ihan ikävissään kaipaa ja pitää toista number onenina. Mut sit kun tietää, että näin ei ole, niin no ehkä roikun mukana tämän viikon, ihan uteliaisuudesta😅

Vierailija
8950/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskis kumpaankaan monestakaan syystä pitkällä tikullakaan mutta yhdessä ovat niin ihanat että SULAN🔥🔥🔥🤩🤩,

Ihan kun tässä ite odottelisi treffejä kun oottaa et noi kaksi hönttiä tapaa 💖, voi kun ilmassa olis taas sitä Ihanaa energiaa ja värähtelyä🔥🔥🔥

Vierailija
8951/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa on kyllä hauskoja kommentteja näiden kahden kommunikoinnin ongelmista. Siitä, kun eivät muka ymmärrä milloin toinen flirttaa ja Bojanin hitaasta sytytyksestä tässä koirapostauksessa.

Vierailija
8952/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskis kumpaankaan monestakaan syystä pitkällä tikullakaan mutta yhdessä ovat niin ihanat että SULAN🔥🔥🔥🤩🤩,

Ihan kun tässä ite odottelisi treffejä kun oottaa et noi kaksi hönttiä tapaa 💖, voi kun ilmassa olis taas sitä Ihanaa energiaa ja värähtelyä🔥🔥🔥

Mä voisin syödä suihini molemmat. Yksin tai erikseen. Kaikki käy.

Vierailija
8953/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby baby baby ja number one, miksi johdat tahallasi harjaan? Kiva pitää otteessa? 😅 Not so cool.

Vierailija
8954/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin vähän huvittavaa ku Bojanin laukutkin katosi ja oli pitkä matkustus ja lento takana, ja silti tää balkanin höntti kokee erittäin oleelliseksi päästä kommentoimaan tollasta asiaa 😅 ei se nyt ehkä ihan niin tärkeä juttu ollut mitä pitäisi päästä korjaamaan.

Vierailija
8955/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se holtiton fanipoika pääsi taas irti kun tajusi viimein mistä Kärtsä puhui ja oli pakko kommentoida jotain

No mulle on ainakin aivan päivänselvää, että kyllä se heti tajusi että ei taida koirasta olla kyse. Mutta oli pakko yrittää kääntää asia toiseen suuntaan, kun pelkäsi ehkä kommentteja tai mitä lie. Ja sit ehkä just niiden kommenttien takia tuli vähän takaisinvetoa. Mikä oli hassua, koska eihän Käärijä tota väärinkäsitystä mitenkään korjannut, eli ei ollut syytä sitä enää kommentoida.

Vierailija
8956/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä oonko vanhanaikanen mutta tällaset toisesta heitetyt parisuhdevitsit kaverisuhteessa ei uppoa muhun. Ainakaan jatkuvasti käytettynä.

Vierailija
8957/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tuo toisaalta kiva, tuo babyksi kutsuminen. Mutta jonkinlainen huijauksen maku noihin viesteihin tulee ihan siitä tosiasiasta, että oikeasti seurustelee. Voiko hän hölmösti ajatella että käärijä ei seurustele ja siksi voi käyttäytyä kuin sinkku. Koko tuo jako käärijään ja Jereen ei toimi tässä asiassa. Yksi puoli on sekin, että julkisesti laittaa tuollaista. Nyt kun ajattelee, eihän tuossa ole päätä eikä häntää, seurusteleva tyyppi lähettelee hempeitä viestejä. Toisaalta nuo kaksi varmaan viestittelee muutenkin, niin ettei b ole ihan siinätilanteessa, että yllättäen tulee käsittämätön viesti. Ehkä tietää kuitenkin enemmän kuin mammat.

Mun tekisi just ton huijauksen maun takia lopettaa koko homman seuraaminen, koska osa noista viesteistä ja kaipaavista terveisistä on sellaisia, joita mun logiikan mukaan laitetaan vaan jos oikeesti ihan ikävissään kaipaa ja pitää toista number onenina. Mut sit kun tietää, että näin ei ole, niin no ehkä roikun mukana tämän viikon, ihan uteliaisuudesta😅

Joo tätä tilannetta kun enemmän ajattelee, niin huomaa entistä selvemmin kärtsän huijauksen. Ja turha taas vedota siihen, että on luonnonlapsi. Mutta mikä ihme on kärtsän motiivi tuollaiseen toimintaan? Ei hän välttämättä ajattele huijaavansa. Haluaako pitää Bojanin saatavilla. Minusta B voisi jatkaa brotherlinjalla.

Vierailija
8958/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tämä tämä. Molemmat ovat musta kyllä kuumia, komeita ja lahjakkaita tekemisissään, mutta en heitä itselleni haluaisi. Yhdessä nämä kaksi ovat huumaavaa nektaria.

Vierailija
8959/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla sitä, että joku selkeästi twitterissä kertoo ulkkareille seurustelusta. Pääsisi Bojankin ongelmastaan olla kärtsän mahdollinen poikaystävä.

Vierailija
8960/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääriiköhän nuo molemmat tytsyt kyntensä Käärijän lihaan....

Ketju on lukittu.