Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
8581/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoittukaa nyt vähän sen managerin kanssa. Selvästi Kärtsä tarvitsee keikoilleen apujoukkoja, joiden tehtävänä on pyörittää käytännön asioita, huolehtia aikatauluista, toimia kuskina, jne. Tällaiseen pestiin trainee sopii mainiosti, varsinkin jos kassavirrasta on tiukkaa.

Siitä päätellen kuinka häslä Jere on, on ihan hyväkin, että joku siellä tarkistaa onko sepalukset auki ja tavarat tallella ennen keikkaa. :)

Kyseenalainen manageri ja sepalukset,😄

Jokereiden Janin kohdalla sattui paljon "isompi" häslinki, jos sepalus jäis auki...Ei taatisti tarttis erikseen manageria huomaamaan 🤭🤭

Voi teitä heti aamusta😄

Oleellisen äärellä🙂

Vierailija
8582/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään Jeren tyttistä vastaan tai muutakaan mutta onhan toi manageri kuvio nyt vähän kummallinen. Se itse sanoi että on joutunut miettimään managerin messiin ja siitä tulee kuluja. No sit se ottaa jostain baari tiskin takaa kaverin harjoittelemaan asiaa?

Eikö nyt pitäis investoida ammattilaisiin eikä tarjota suojatyöpaikkoja kavereille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8583/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tuosta B:n kaulakuvan (ai niin olihan siellä koirakin) kommentoineista sellainen tunne, että B muutti suuntaa fanien kommenttien perusteella.

Että jos hän aiemmin oli miettinyt niin, että onkohan bromance huono juttu suuren yleisön mielestä, niin nyt huomasi ettei se etäännytä tai vähennä faneja tai lyö häneen huonoa leimaa, päinvastoin.

Sieltä tuli leikillistä kiusoittelua, heittoja että dont friendzone him ja pari suorasanaista viestiä siitä, että me tajutaan että te ette ole oikeasti pari vaan hyvät frendit ja että tää on vaan hauskaa läppää.

Ehkä se vapautti B:n vastaamaan sitten noin. Toinen puoli on se, että B on varmaan tarkoituksella himmaillut innostumistaan, koska tietää toisen seurustelevan.

Mun mielestä toi kaulakuvan kommentointi loi uskoa siihen, että molemmat vois uskaltaa tavatessaan hölmöillä ja pelleillä kaverillisesti paremmin kuin vielä ennen noita viestejä uskoin.

Ehkä se on kuitenkin juuri tässä hetkessä paras mahdollinen skenaario. Tärkeintä että yhteys säilyy ja saavat toisistaan piristystä arkeen. Kukaan muu ei heidän juuri muuttunutta elämäänsä voi ymmärtää samalla lailla. Heille on tapahtunut samaan aikaan harppaus kansallisesta jonkin tason kansainväliseksi artistiksi ja julkisuusmylly pyörii ihan eri mittakaavassa kuin ennen. He tarvitsevat toisiaan, pystyvät ymmärtämään ja tukemaan toisiaan.

Todella toivon, että lähipiirit antavat heille mahdollisuuden olla riittävästi kahdestaan, että pääsevät käsittelemään kaikkea tapahtunutta ja käynnissä olevaa hullunmyllyä. Ja että aikaa riittää myös arkea piristävään pelleilyyn.

Toki ikinä ei voi tietää, millaista viestittelyä tässä välissä on ollut yksityisesti. Se voi muuttaa mun teorian päälaelleen

Minusta tuo Bojanin takinkäännös (missä hänen takkinsa muuten mahtaa seikkailla tällä hetkellä) oli kiva lukea, mutta samalla mua ärsyttää suunnattomasti se, että k piilottelee gf:ää ja tavallaan käyttää vihjailuja KB suhteesta peittämään oikeaa suhdetta. Ihan hyvä, jos B pysyisi mahdollisimman paljon brother viestinnässä kuitenkin.

Vierailija
8584/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta B öisestä viestistä. Musta siinä ei olisi ollut mitään erikoisempaa jos se olisi tullut vaikka parin tunnin sisällä siitä hänen edellisestä baby seal viestistä. Se vaan kertoisi että vaikka autossa istuessaan luki fanien kommentteja ja päätti ottaa kantaa. Mutta tää, että hän vähintään 12h edellisen viestinsä jälkeen, oltuaan ensin reissun päällä monta tuntia ja sitten lentokoneessa radiohiljaisuudessakin (eli ei ainakaan tuolloin ole voinut lueskella vaikka fanien kommentteja) yhtäkkiä keskellä yötä, heti koneesta päästyään, kokee tarvetta laittaa tollasen viestin.

Että jos ei mitään muuta niin hänen on täytynyt pyöritellä asiaa päässään aika hemmetin pitkään. Ja sitten taas päästään siihen miksi ihmeessä tollasta hänen pitää pyöritellä millään tavalla, jos kerran kaikki on vaan kevyttä huulenheittoa.

Vierailija
8585/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo mitään Jeren tyttistä vastaan tai muutakaan mutta onhan toi manageri kuvio nyt vähän kummallinen. Se itse sanoi että on joutunut miettimään managerin messiin ja siitä tulee kuluja. No sit se ottaa jostain baari tiskin takaa kaverin harjoittelemaan asiaa?

Eikö nyt pitäis investoida ammattilaisiin eikä tarjota suojatyöpaikkoja kavereille

Miten on mahdollista, ettei kärtsällä edelleenkään ole rahaa.

Vierailija
8586/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Striimauksista tuleva raha näkyy ainakin tilillä vasta myöhemmin. Ja kaikesta maksetaan myös muille tiimiläisille, esim biiseistä myös tuottajalle, levy yhtiölle jne

Vierailija
8587/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä manageritrainee ainakin on niin suomalaisen näköinen kuin olla ja voi. K varmaan haluaa tuollaisen tiiviin perheenomaisen kaveriporukan ympärilleen hoitamaan juoksevia asioita. Voi itse sitten keskittyä ihan vaan viihdyttämiseen.

Vierailija
8588/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ollu velkaa kuitattavana.....corona jne

Vierailija
8589/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta B öisestä viestistä. Musta siinä ei olisi ollut mitään erikoisempaa jos se olisi tullut vaikka parin tunnin sisällä siitä hänen edellisestä baby seal viestistä. Se vaan kertoisi että vaikka autossa istuessaan luki fanien kommentteja ja päätti ottaa kantaa. Mutta tää, että hän vähintään 12h edellisen viestinsä jälkeen, oltuaan ensin reissun päällä monta tuntia ja sitten lentokoneessa radiohiljaisuudessakin (eli ei ainakaan tuolloin ole voinut lueskella vaikka fanien kommentteja) yhtäkkiä keskellä yötä, heti koneesta päästyään, kokee tarvetta laittaa tollasen viestin.

Että jos ei mitään muuta niin hänen on täytynyt pyöritellä asiaa päässään aika hemmetin pitkään. Ja sitten taas päästään siihen miksi ihmeessä tollasta hänen pitää pyöritellä millään tavalla, jos kerran kaikki on vaan kevyttä huulenheittoa.

Ja tämä häiritsee sinua miten? Eli sulle ihminen ei saa olla epävarma, epätäydellinen, OMATA TUNTEITA, (joita prosessoi)!!!!????????

Anna sen Bojanin olla, jos sulla ei ole mitään kivaa sanottavaa.

Vierailija
8590/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätäänkin tuollainen muiden arvostelu heidän tunteidensa perusteella tapahtuvasta toiminnasta on minusta vain jotenkin tosi alhaista. Eipä ihminen sille mitään voi, jos tunteet, en nyt sano sekoittavat pään, mutta eivät ole selkeitä niin, että toiminta ei näyttäydy ihailtavana arvon arvostelijoille.

Vierailija
8591/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä manageritrainee ainakin on niin suomalaisen näköinen kuin olla ja voi. K varmaan haluaa tuollaisen tiiviin perheenomaisen kaveriporukan ympärilleen hoitamaan juoksevia asioita. Voi itse sitten keskittyä ihan vaan viihdyttämiseen.

Mä näen kyllä tollasessa kaverikuviossa paljonkin ongelmia, kun koko kaveriporukka ja suku saapuu kaverin menestyksen myötä lompakolle siipeilemään. Käärijä vaikuttaa sen verran höveliltä ja häslältä tyypiltä, että uran, imagon ja asioiden hoitamisen kannalta olisi parempi, että ainakin tietyt jutut, kuten raha-asiat hoitaa kunnon ammattilaiset.

Vierailija
8592/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätäänkin tuollainen muiden arvostelu heidän tunteidensa perusteella tapahtuvasta toiminnasta on minusta vain jotenkin tosi alhaista. Eipä ihminen sille mitään voi, jos tunteet, en nyt sano sekoittavat pään, mutta eivät ole selkeitä niin, että toiminta ei näyttäydy ihailtavana arvon arvostelijoille.

mihinköhän tääkään liittyy

Vierailija
8593/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän:

*Että jos ei mitään muuta niin hänen on täytynyt pyöritellä asiaa päässään aika hemmetin pitkään. Ja sitten taas päästään siihen miksi ihmeessä tollasta hänen pitää pyöritellä millään tavalla, jos kerran kaikki on vaan kevyttä huulenheittoa.*

Arvostelua. Ja TÄYSIN TURHAA sellaista.

Vierailija
8594/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oishan se vähän erikoinen, että ensin on kellon ympäri tehden ihan muita juttuja ja sitten yhtäkkiä puun takaa "no siis aivan, mustahan se Jere puhuikin, pitääpä kommentoida" 😅

Vierailija
8595/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se miten Bojan reagoi, tän kirjoittaja, sulle isokin ongelma?

*Että jos ei mitään muuta niin hänen on täytynyt pyöritellä asiaa päässään aika hemmetin pitkään. Ja sitten taas päästään siihen miksi ihmeessä tollasta hänen pitää pyöritellä millään tavalla, jos kerran kaikki on vaan kevyttä huulenheittoa.*

Vierailija
8596/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen kyllä tollasessa kaverikuviossa paljonkin ongelmia, kun koko kaveriporukka ja suku saapuu kaverin menestyksen myötä lompakolle siipeilemään. Käärijä vaikuttaa sen verran höveliltä ja häslältä tyypiltä, että uran, imagon ja asioiden hoitamisen kannalta olisi parempi, että ainakin tietyt jutut, kuten raha-asiat hoitaa kunnon ammattilaiset.

Jokos unohdit Aktia pankin sedät... 😏

Vierailija
8597/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kyllä tämäkin, on tuossa riskejä. Jos k noin haluaa niin se on sitten hänen valinta ja myöhemmin huomaa kannattiko.

Vierailija
8598/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän tiktokkia on kyllä inhottava kattoa nyt. On nauttinut siellä jättimäistä suosiota ja joutuu selamaan huhtikuun alkuun asti, että löytää videon, jolla ei olisi miljoonia katselukertoja. Nyt sitten ne sinne säännöllisesti tulleet hauskuutusvideot loppui Malediiveille kuin seinään ja sinne on laitettu viime aikoina jo kolme ihan tollasta täysin turhaa videota, missä Käärijä ei edes itse esiinny. Katsojaluvut on tippunut miljoonista pariin sataan tuhanteen. Viimeisimpänä niittinä pullovideosta ulkkisfanitkin on alkanut ihmettelemään, että mitä on nyt meneillään, miksi tulee jotain kynsivideoita nyt.

Vierailija
8599/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän:

Arvostelua. Ja TÄYSIN TURHAA sellaista.

Spekulointi ja arvostelu on ihan eri asioita

Vierailija
8600/123801 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oishan se vähän erikoinen, että ensin on kellon ympäri tehden ihan muita juttuja ja sitten yhtäkkiä puun takaa "no siis aivan, mustahan se Jere puhuikin, pitääpä kommentoida" 😅

Onko se, miten Bojan reagoi, sulle isokin naurun aihe?

Ketju on lukittu.