Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Heräsin jostain syystä 4.23 ja menin istumaan pihalle. Selailin Bojanin instaa, ja hän oli kommentoinut sinne noin 0.30, siihen Baby kommenttiin vielä, että *OH, were you talking about me? Then tnx baby 😂*
😍😍😍
😳💔
Miten voi olla niin huono tuuri et nyt kun bojan viimein pääsi kohteeseen, niin matkatavarat ei päässeet. Kiva olla ilman niitä tuolla, esiintymisvaatteet yms😕
Vierailija kirjoitti:
Aika huolestuttavaa että kyttäätte jotain ig viestejä yötä myöten
Ei yhtään mitään huolestuttavaa, nukun katkonaisesti aina su-ma välisen yön ja kun heräilen, mikäs sen hauskempaa kuin tutkia Bojanin Insta,😄. Eikö sun elämässä oo mitään kivaa.
Mänägeri oli kommentoinut irlantilaisia sanoja viitaten Taru Sormusten Herraan. Laitoin siinä aamuvarhaisella Jokerien tilille viestin, että Tolkienhan sai innoitusta paljon suomen kielestä ja linkin siihen aiheeseen (englanninkielisen)!
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin huono tuuri et nyt kun bojan viimein pääsi kohteeseen, niin matkatavarat ei päässeet. Kiva olla ilman niitä tuolla, esiintymisvaatteet yms😕
Seko-rekolla taas viittaus johonkin menneeseen, kun toteaa , että voittona voi kuitenkin pitää sitä, että ette kadottaneet yhtään bändin jäsentä tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä en saa joskus öisin unta, niin selailen uutisia tai katson YouTubesta videoita. Toiset tarkistavat ig viestit jne. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun nuo ulkomaalaisten kyselyt kynsien omistajasta ovat tähän saakka loppuneet siihen, että väki ei ota uskoakseen, että kyseessä on gf, koska kukaan ei sitä tarpeeksi painokkaasti kerro. Eiköhän joku vielä sen tuo niin selkeästi esiin, että uskovat ja sen jälkeisen keskustelun haluan nähdä.
Mutta kun nuo kahdet vikat kynnet (skumppapullo ja ananas) ei oo tyttis, vaan manageri!
Vierailija kirjoitti:
Onko toi eveliina siis russakka-taustainen??? Nimi ei ainakaan viittaa yhtään. Lookki vois ollakin
Ei mitään hajua.
Vierailija kirjoitti:
Yötä myöten...? Bussissa kuule tapoin aikaa hyödyllisesti, kun tulin yövuorosta kotiin! Homma kesti löytää about 5 min. Olen pahoillani alhaisesta käytöksestäni.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi eveliina siis russakka-taustainen??? Nimi ei ainakaan viittaa yhtään. Lookki vois ollakin
Olen kyllä niin pettynyt kärtsään näiden kahden rekrytoinnin takia. Kyllä tuollainen toiminta minusta väkisinkin kertoo jotain myös K:stä. Eikä kerro mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua.
No ei kyllä varmastikaan ole!! Väärä hälytys todennäköisesti. Yleensä ko henkilöillä on seuraajissa ja seurattavissa heimosiskoja ja veljiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun nuo ulkomaalaisten kyselyt kynsien omistajasta ovat tähän saakka loppuneet siihen, että väki ei ota uskoakseen, että kyseessä on gf, koska kukaan ei sitä tarpeeksi painokkaasti kerro. Eiköhän joku vielä sen tuo niin selkeästi esiin, että uskovat ja sen jälkeisen keskustelun haluan nähdä.
Mutta kun nuo kahdet vikat kynnet (skumppapullo ja ananas) ei oo tyttis, vaan manageri!
Entä sitten, siellä ne molemmat kynnet on olleet näytillä ihan viime aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä niin pettynyt kärtsään näiden kahden rekrytoinnin takia. Kyllä tuollainen toiminta minusta väkisinkin kertoo jotain myös K:stä. Eikä kerro mitään hyvää.
Oliko se eve siellä nyt niin vakavassa roolissa kuitenkaan? Jospa toi on vaan joku tsoukki ja saatu joku gf:n kaveri mukaan pientä korvausta vastaan tyyliin roudaamaan (siis en tarkoita roudaamaan, mutta hoitamaan juoksevia asioita tms).
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua.
No ei kyllä varmastikaan ole!! Väärä hälytys todennäköisesti. Yleensä ko henkilöillä on seuraajissa ja seurattavissa heimosiskoja ja veljiä.
No hyvä huhh!
Eikös tossa hot tub videossakin kuulu lopussa naisen naurahdus, tuskin siellä managerin kanssa polskitaan
Musta fanitus ja shippauskin on ihan ok, kunhan se pysyy hyvän maun rajoissa. Ja joillain se selkeästi menee yli kun pitää kytätä jonkun IG viestejä.
Tehkää oma ketju jos tosta tyttis ja manageri kuviosta haluatte jankuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tossa hot tub videossakin kuulu lopussa naisen naurahdus, tuskin siellä managerin kanssa polskitaan
Entä sitten? Ei kuulu teille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä en saa joskus öisin unta, niin selailen uutisia tai katson YouTubesta videoita. Toiset tarkistavat ig viestit jne. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole.
Uutiset ja youtube videot on ihan eri asia kuin stalkata jotain tiettyä julkkista hullunkiilto silmissä 😂
Mä nukuin kyl välillä!
t. se eka